6 : Psychology Assignment

80 16 0
                                    

*4 bulan kemudian.*

Sama saja seperti hari yang sebelumnya, Ryeon jalani hari-hari yang sama.

Sekolah. Sendirian. Diam. Darah.

Tapi, kali ini ada kelainan sikit. Bulan ini, para pelajar dalam kampus dia itu sudah mula ditugaskan dengan assignments. Ada yang individual, dan ada yang memerlukan kerja berpasangan.

Selama 5 tahun Ryeon belajar di kampus itu, pasangannya tak berubah-ubah.

Terutama sekali untuk subjek Psikologi. Joo Ryeon, Kim Taehyung dan Jeon Jungkook.

Ya. Jeon Jungkook ada bersama Ryeon dan Taehyung bagi subjek itu.




" Tugasan berkumpulan kali ni mudah. Saya nak kamu semua kumpulkan maklumat dari universiti lain tentang topik yang bakal diberi secara umum. Saya akan bagitahu sekarang, jadi sila beri perhatian. "

Bait-bait kata yang diujarkan professor yang mengajar di hadapan itu difokuskan oleh semua pelajar, termasuklah mereka bertiga.

As a result, mereka dapat topik berkait dengan pemerhatian menurut psikologi berdasarkan kepelbagaian personaliti manusia.

Terkebil-kebil mata Ryeon memikirkan tentang perkara tersebut. Sudahlah dia itu bukan manusia. Dirinya juga beroperasi dengan begitu berbeza daripada manusia lain.



" .... "

" Hah, kau gelabah ke Ryeon? Jangan risau. Kita bertiga akan buat assignment ni sama-sama. " ujar Taehyung.

Jungkook tersengih comel. Okay Jeon, okay.

TBC

KTH ✔ [S1] BLOOD CONTRACT.Where stories live. Discover now