8 : Struggling

76 15 3
                                    

" !! "

" .... "

" ?? "

" ...! "

Lancar juga kerja Ryeon meminta para pelajar yang lalu lalang di depan universiti HyunDeol itu untuk mengisi borang soal selidik yang pendek dalam pegangannya.

Satu demi satu huluran dia diambil. Tiada satu pun yang ditolak.


" Awak taknak minta number saya juga ke? "

" .... !! " dengan pantas Ryeon menggeleng, dan tersenyum kekok pada lelaki yang bertanya soalan sedemikian.

Gurau je kut. Tapi cringe.
Okay, next.

" Oh? Awak ni pelajar dari Universiti JJ? Soal selidik untuk assignment ke? "

" !! "

Tertawa besar pelajar perempuan yang bertanyakan soalan itu pada Ryeon setelah melihat gadis berwajah pucat itu mengangguk-angguk. Comel.

" Menariknya soalan.. "

Dalam kesibukkan pelajar itu mengisi borang soal selidik yang dihulur tadi oleh Joo Ryeon, Taehyung yang duduk di atas sebuah bangku di tepi dengan kakinya yang bersilang perhatikan saja gadis itu.

Pucat sangat rupa dia. Nampak macam budak tu hampir pengsan bila-bila masa saja.



" Ah, apahal kau nak risau. " keluh Taehyung.

" Risaulah! Oppa hensem, tapi oppa still taknak bagi nombor oppa dekat saya.. "

Sibuk saja gadis yang tengah menjawab kertas soal selidik di sebelah Taehyung itu menyampuk.

Padahal Taehyung tak cakap dengan dia pun. Haih, perasan teruk budak ni..


Manakala itu, Jungkook dengan riuhnya menguruskan sekumpulan manusia yang sibuk mengambil huluran borang soal selidik dari tangannya. Banyak juga ikan yang dia dapat.

TBC

KTH ✔ [S1] BLOOD CONTRACT.Where stories live. Discover now