7 : Just The Same Stuff

76 17 2
                                    


Keesokan harinya, tiga manusia itu berkumpul untuk berbincang tentang kerja.

" Soooooo, kita pilih Universiti HyunDeol. Tugas kita semua sama je tau! Kerja kita just kena bagi kertas yang ada soal selidik tentang kecenderungan personaliti para pelajar dari situ. " jelas Jungkook dengan suaranya yang kedengaran gembira.

Oh, he's excited. But not that one girl.

" ? " Ryeon menelengkan kepalanya sedikit, tanda dia keliru. Eh comel.

" Aku dah photostat banyak bahan soal selidik semalam. Jungkook, kau ambil 50. Aku ambil 50. Lagi 30, kau punya. "

Kertas-kertas soal selidik yang dipercayai mempunyai 30 helai itu Taehyung seretkan atas meja mendekati Ryeon.

Memikirkan tentang dia harus bertungkus-lumus memberi kertas soal selidik itu pada orang lain secara random, kening gadis itu bertaut. Tak suka.

Tapi nak buat macam mana, itulah kerja yang harus dipersiapkan.

" Kita mula dua hari lagi. Bahan untuk presentation, aku yang akan buat. " ujar Taehyung.

" Oho. Aku buat kerja macam biasa sajalah. Jadi data analyzer. " kata Jungkook.

" .... "

Ryeon mengangguk. Begitu juga Taehyung dan Jungkook yang turut sama mengangguk.

Dua lelaki itu tahu, kerja Ryeon sama saja. Gadis itu ditugaskan untuk menulis report berkaitan assignment mereka itu.

TBC

KTH ✔ [S1] BLOOD CONTRACT.Where stories live. Discover now