9 : Out Of Energy

77 16 1
                                    

Setelah lama bekerja kuat nak habiskan kertas soal selidik itu, mereka bertiga kini berada di dalam apartment persendirian Jungkook.

" Wah.. habis juga kertas soal selidik kita kali ni. Bangga ah! " kata Jungkook dengan riang. Kertas kertas yang dia pegang itu dia betulkan sana sini.

Termengah-mengah Taehyung yang terduduk di atas kusyen berhadapan Jungkook itu mengambil nafas.

Ryeon hanya duduk diam saja di sebelah Taehyung. Jauh sedikit dari lelaki itu.

" Masa untuk rehat!! Kejap eh, hyung, noona. Kook nak pergi dapur.. cari snek dengan minuman untuk hilangkan kepenatan, agh. " bebel Jungkook dan dia mula beredar meninggalkan Taehyung dan Ryeon di ruang tamu.

Dahlah rumah kau ni besar, Jungkook. Ditinggalkan pula mereka berdua-duaan.

Yang peliknya, Ryeon tenang saja. Tapi Taehyung tak senang duduk. Ha, apahal kau ni, anak Kim?



" K–Kau penat ke. " soal Taehyung, memecahkan suasana sunyi setelah berdiam diri.

" .... " Oh, sayang. Tiada sahutan mahupun pergerakan dari Joo Ryeon yang terduduk dengan kepalanya yang menunduk.

Bila Taehyung perhatikan betul-betul gadis berkulit putih salju itu, baru dia tahu yang Ryeon sudah tertidur dengan posisi yang agak menyakitkan leher.

" Hey. Sandarlah. Leher kau tak sakit ke– "

TBC

KTH ✔ [S1] BLOOD CONTRACT.Where stories live. Discover now