23 : Hunger Games Begin

67 14 4
                                    

AGHHHHHHHHHH

Kerana frust, Jungkook mengetuk meja yang ada di depan matanya.

Semua salah Taehyung. Tak ada pun batang hidungnya!

" Lelaki semua sama, munafik! Kata nak belanja makan, tapi makanan dengan orangnya pun tak ada!! " marah Jungkook.

Hey. Pasal makanan, jangan main-main eh.

Seokjin yang dah mula setkan kamera di depan muka untuk sesi mukbang secara langsung di platform instagram dia tu pun rasa terkena fake hope pula.

" Tunggulah. Nanti kalau dia sampai, kita ambil semua duit dia lepas tu campak dia masuk dalam longkang tepi kantin. " cadang Jimin.

" Jahat eh kau. Patutlah pendek, sebab dosa berat sangat. Menghentikan proses ketinggian kau. " sindir Yoongi dengan pedas.















__________

Jari telunjuk Taehyung ditujukan pada lehernya sendiri. Matanya tidak henti merenung wajah Ryeon yang sedang melihat lehernya itu.

" Kau nak ni kan, Ryeon? "

" Ya... ya.. "

Dengan laju, Ryeon berganjak mendekatkan wajahnya pada leher Taehyung.

Namun, tubuh gadis itu ditolak ke belakang oleh Taehyung.


" Ah.. A–apa kau ni.. janganlah jual mahal. Aku nak makan saja. " ujar Ryeon.

Terukir sebuah senyuman pada bibir Taehyung.

Wah. Bila lapar, attitude pun terus jadi lain ya? Dalam erti kata lain, syaitan yang kelaparan memunculkan dirinya di saat Ryeon kehausan darah manusia.

Menarik.

TBC

KTH ✔ [S1] BLOOD CONTRACT.Where stories live. Discover now