10 : The Collapsed Vampire

70 15 2
                                    

Taehyung goyang saja bahu Ryeon untuk kejut gadis itu bangun, namun kepala gadis itu sudah berbantalkan paha Taehyung.

Mulanya, Taehyung tenang. Lepas tu, Taehyung cuak.

Tepat pada masa, Jungkook datang dan lihat kepala Joo Ryeon terbaring atas paha Taehyung.

Kepala Jungkook terteleng kejap dan lepas itu dia sengih.

" Hyung. Berahsia eh selama ni? "

Aduh. Dia dah salah faham. Taehyung pandang saja wajah Jungkook dengan pandangan yang cuak.

" Jangan mengarut. Tolong aku alihkan budak ni. Dia sendiri yang terbaring macam ni– "

" Takutlah, hyung.. HEHHEHEHEH hyung, kaulah yang buat! " cadang Jungkook.

Sumpah, pada waktu itu Taehyung hampir melempar Ryeon pada Jungkook.

" Angkat dia. Letak dalam bilik tetamu kau tu, astu blah. " arah Taehyung dengan tangannya yang berlipat di dada.

Jungkook patuh jugalah pada senior dia tu. Pelbagai jenis snek yang dia ambil dari dapur itu Jungkook letakkan atas meja di depan kusyen yang diduduki Taehyung dan juga Ryeon.

Dengan mudah, Jungkook mengangkat Ryeon dengan cara bridal style. Kau nampak macho lah, Jungkook.


" Kook letak noona dalam bilik kejap tau. H–Hyung jangan lari tinggalkan Kook.. "

" Kau tu, jangan pergi tak balik-balik. "


Jungkook tersengih lalu kakinya pergi menuju ke bilik tetamu dengan Joo Ryeon yang tertidur dalam dakapannya.



TBC

KTH ✔ [S1] BLOOD CONTRACT.Where stories live. Discover now