13. Bölüm

10.2K 367 19
                                    

Merhaba arkadaşlar. Bölüm atmayalı uzun süre oldu. Hepinizden çok özür dilerim.
Sizi daha fazla bekletmeden bölüme geçelim.
Medya: Yazarınızın sevdiği bir şarkı

Derin'den

Tim bana bakıyordu sanki gözlerinde " Niye tamamını anlatmadın?" Der gibi bir ifade vardı. Anlatamazdım ki yapamazdım. Daha onlara geçmişinin ufak bir kısmını bile tam anlatamam ki. O kadar çok güvenmiyorum ki onlara. Aslında bakarsanız ben tam güvenmediği insanlara kendimi açamam. Aslında bu sert yüzümün altında gülen yüzüm var. Şimdi diyeceksiniz ki onlar senin ailen ama öyle olmuyor. Ben ailem dediğim insanlardan çok çektim. Neyse...

Eniştemizden

Yalan söylüyor. Bu o acı çeken gözlerinden belli. Bu kızın geçmişinde bir şey var ama ne?
Çok acayip. Kendini herkesten saklamaya çalışıyor. Bu başarıyor. Şimdi soracaksınız sen nasıl anladın diye. Aslında bunu anlamak çok basit ona dikkatli bakarsanız anlarsınız.

Sen ona dikkatli mi bakıyorsun yani?

İç ses sen nereden çıktın?

İçinden

Hahaha ne kadar komik

Sağol canım biliyorum çok komiğim

Tabi tabi çok komiksin şimdi defol

Aaa ne güzel sohbet ediyoruz

Yürü git adamın asabını bozma

Aman ne gittim

Sonunda. Şimdi Hastaneden çıkıp şirkete gittim. Canım kardeşim (!) Tüm işleri bana kitledi. Odama gidip dosyalara gömüldüm...

Derin'den

Yaşasın bugün taburcu oluyorum ama Bio ailemin evine gideceğim. Mihriban Hanım bana kendi elleriyle bakacakmış. Bakalım beni neler bekliyor?

Bir bölümün daha sonuna geldik. Size bir yazar önereceğim kitabını okumanızı tavsiye ederim Tuana28k. Kendinize iyi bakın. Bol bol yorum yapıp, oy verin. Hoşçakalın Yaralı Anka Kuşlarım 🌼🌼

Yaralı Anka Kuşu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin