26. Bölüm

4.3K 157 18
                                    

Merhaba canlarım. Nasılsınız?
Neyse tamam tamam uzatmıyorum hadi bölüme...

Geçmiş

Uyandı genç kız karnında, sırtında daha bir çok yerinde olan acı ile uyandı. Soğuk betonun hissiyle uyandı. Şaşırmadı zaten çoğu gecesi burada, evin en soğuk, en ürkütücü yerinde geçiyordu.
Neden mi? Birazdan alacağınız cevap en acı cevaplardan biri olacak.

BABASI YÜZÜNDEN!!

Ne yaramazlık mı yaptı diye düşünüyorsunuz? Ben söyleyeyim. Parka gitmek istedi.
Geçen seferde Pamuk şeker istediği için burada yattı. Gerçi kendi odasının da buradan bir farkı yoktu. Bazen abisinin odasına kaçtığında rahat uyurdu. O rahatlığı da abisi evden gidene kadardı. Bilse kardeşinin bu eziyetleri  göreceğini bilse gider o okula. Kardeşinin saatlerce aç, susuz ve vücudunun her yerinde bulanan acıyla kıvanacağını bilse gidermiydi. Onunda suçu yoktu. En büyük suç o hemşireye o parayı veren ATEŞ KARADAĞ'INDI. En büyük suçlu oydu. Ne istemişti ki ondan??

Günümüz Derin'den

  Dışarıyı seyrederken acılı geçmişime dalmıştım. Ruhumun bitişini tekrar tekrar anmıştım. Her zaman ki gibi birkaç damla yaş akmıştı gözümden. Neee? Öyle sert duruyorum diye ağlamam mı sandınız? Ben de ağlarım ama kimse bilmez onlardan başka. Timim ve hep omzunda ağladığım abim. Canlarım benimm. Abimi 3 yıl önce kaybettim. Gözlerimin önünde kaybettim onu. Hain bir bomba saldırısı sonucunda bir çok şehit verdik. Bunlardan biride oydu. Canımın içiydi. O p** de ağlamıştı yani öz sandığım babam ama bir sorun ne diye ağlamıştı? SOYU DEVAM ETMEYECEK diye. Neyse bir elimi yüzümü yıkayım da aşağı ineyim. Kayınvalidem ve görümcelerim gelecekti. Eee sonuçta güzel gözükmeliyim.  Ühüm ühüm neyse ciddiyet!!

Bölümümüz burada sona eriyor. Bol bol yorum yapıp, yıldızlarımızı parlatalım. Kendinize iyi bakın. Hoşcakalın Yaralı Anka Kuşlarımmm...

Yaralı Anka Kuşu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin