16

431 105 50
                                    

"ටේ... මෙන්න හොසෝකා නැගිට්ටා..."
මම අැස් අදිද්දී ළඟ හිටපු ජිමී හයියෙන් කෑ ගහද්දි මම ආයේ අැස් වහා ගත්තා. කාලා හිටපු නැති නිසා වෙන්න ඇති සිහිය නැති උනේ. ඔක්කොටම වඩා මගේ හදවත රිදෙනවා. මම මනුස්සයෙක් දරාගන්න පුළුවන් සිමාවක් තියනවා. හියුංට මන් එක්ක ඉද්දි මොකුත් හිතුනේ නැත්තම් මොකටද හැමදාම මාව බදා ගන්නේ... මාව කිස් කරන්නේ... මොකටද මාව සෙල්ලමකට ගත්තෙ.... අැයි මට මෙහෙම කරේ... එක පාරක් එක පාරක් මම බලාපොරොත්තු උනා මගේ අැස් වැහෙන්න කලින් ඔයා මන් ළඟට එයි කියලා හියුං...අන්තිම බලාපොරොත්තුවත‍් ඔයා මට නැති කලා.

"හොසෝකා අැස් අරින්න... මන් දැක්කා ඔයා අැස් ඇරියා."
මම අැස් ඇරිය... මොකද දැන් මට අඩන්න ඉන්නෙත් මේ දෙන්නා විතරයි. මට මැරෙන්න ඕනේ... ජීවත් වෙන්න හේතුවක් නැති මම ජීවත් වෙලා මොනවා කරන්නද?

"හොසෝකා කතා කරන්න ප්ලීස්..."
ජිමී අඩ අඩා කියද්දී ටේ ජිමීව බදා ගත්තා.

" ජිමී ඔයත් ඇඬුවොත් හොසෝකා අනිවාර්යයෙන් අඬාවි "

"හොසෝකා බලන්න මන් දිහා මම අඬන්නේ නැහැ... ඔයා කතා කරන්න අපි මොනවා හරි කරමු... මම ටේ ඔයා වෙනුවෙන් ඉන්නවා..."
ජිමී කියද්දී මට මන් වෙනුවෙන් කවුරුහරි ඉන්නවා කියන දේ දැනුනත් මට දැනෙන දුක තනිකම ආදරේ රැවටීම මේ දේවල් වලින් අඩු වෙන්නේ නැහැ.
මගේ ඔලුව අතගාන ජිමීගෙ අත් මම අල්ලගත්ත. ජිමී දෙපාරක් නොහිතා මාව බදා ගත්තා.

ගොඩක් වෙලා ඇඩුවා... දුක අඩු උනේ නැතත් හිතේ තියෙන බර අඩු කරගන්න ඇඩුවා. ටේ අපි දෙන්නගෙ ඔලුව අත ගනවා මට දැනුනා.

"ජිමී මට මැරෙන්න ඕනේ..."
මම කියද්දී ජිමී මගෙන් ඈත් උනා. ඒ දෙන්නා මන් දිහා අැස් ලොකු කරගෙන බලන් ඉන්නවා. ඔව් එයාලා කවදාවත් මගෙන් මෙහෙම දෙයක් බලාපොරොත්තු වෙන්නේ නැතුව ඇති. මොකද හොසෝක් මෙහෙම නැහැ... හැබැයි අද මට මේ දැනෙන හැගිම් මාව පන පිටින් මරණවා.

චටාස්..... 💔

එක පාරට ටේ ගෙ අත නැවතුනේ මගේ කම්මුලේ... එයා මට ගැහුවා. ජිමී පුදුම වෙලා බලන් ඉන්නවා. ටේ කවදාවත් මෙච්චර තරහ අරන් ඉන්නවා මමවත් ජිමී වත් දැකල නැහැ. ටේ අපි දෙන්නව හැමදාම ආරක්ෂා කරා.

Marriage 💘💫 || SOPEOnde histórias criam vida. Descubra agora