වසර තුනකට පසු
"Angel... අපි යනවා... සුභ දවසක්..."
"හරි පැටවුනේ... හෙටත් එන්න Angel බලන් ඉන්නවා... පරිස්සමෙන් යන්න... සුභ දවසක්..."
මම ලොකු ශාලාවේ දොර ලඟට ගිහින් බලන් හිටියේ චුටි දරුවෝ ටික යනකම්. ඔක්කොම ගිහින්උත් තාම සුජී ගිහින් නැහැ. පඩිපෙළේ ඉඳගෙන ඉන්න කෙල්ල ළඟට ගිය මම එයා ලඟින් ඉඳ ගත්තා." මොකෝ අද තාම අප්පා නැත්තේ... "
මම අත උඩ ඔලුව තියාගෙන එළිය බලන ගමන් අහද්දී කෙල්ල මන් දිහා බැලුවා."ඒක තමයි. අද අප්පා ආවම ලොකු පනිෂ් එකක් දෙන්න ඕනේ."
අවුරුදු 7 ක් උනත් සුජී කියන්නේ හරිම දඟකාර කෙල්ලෙක්. දකින ඕන කෙනෙකුට ආදරේ හිතෙන තරම් ශෝක්. අප්පා වගේම හා දත් ටික එළියේ දාලා හුරතල් හිනාව දාලා මිනිස්සු රවටන්නට හරිම දක්ෂයි."ඔව් ඔව්... ලොකු දඬුවමක් දෙමු... අප්පා ආවම මන් එනකම් ඉන්න හොදේ. Bag එක අරගෙන ඉක්මනට එන්නම්"
මම සුජී ගෙ ඔලුව අත ගලා කියද්දී හරිම සුහද හිනාවක් එක්ක ඔලුව වැනුවා.මම bag එකත් අරගෙන එද්දි Jungkook ඇවිල්ලා සුජී එක්ක යන්න. මන් හිතන්නේ මන් එනකම් බලන් ඉන්නේ. Jungkook මට හම්බුනේ මීට අවුරුදු තුනකට කලින් හදිස්සියේ අපේ University එකට ආව වෙලාවක මන් අඩනවා දැකල මාව තුරුල් කරගත්තේ Jungkook... මට වඩා අවුරුදු 3 ක් වැඩිමල් උනත් මම එයාට හියුං කියලාම නැති තරම්. සුජී Jungkook ගෙ දුව. Jungkook කොච්චර ලොකු බිස්නස්මන් කෙනෙක් උනත් දුව ළඟ හුරතල් ආදරණීය අප්පා. මේ අවුරුදු තුනේ මාත් එක්ක ගොඩක් එකතු උනේ මගේ academy එකට සුජී එන නිසා. මමත් ගොඩක් ආසාවෙන් එයාල එක්ක ඉන්නේ Jungkook මන් ළඟත් සුජී ළඟ වගේ නිදහසේ ඉන්න නිසා. හැමොටම තමන්ගේ දුක නැති කරගන්න තැනක් එනවා වගේ Jungkook ට එ තැන එයාගෙ දුව. මට මගේ academy එක. Jungkook ගෙ wife සුජී ලැබෙද්දී නැති වෙලා. මම එයාලට අනුකම්පා කරන්නේ නැහැ මොකද මන් ආස නැහැ කවුරුත් මට අනුකම්පා කරනවාට... අපි එකතු උනා. හොඳ සහෝදරයෝ වගේ. කොහොමත් සුජී ට අම්මා නැති නිසා එයා ගොඩක් වෙලාවට මන් එක්ක එකතුයි.
"ආහ්... Mr. Jeon... මොකද අද පරක්කු..."
මම bag එකත් කරට දාගන්න ගමන් Jungkook ළඟට ගිහින් අහද්දී කොල්ලා හිනා උනේ හා දත් ටිකත් එළියේ දාගෙන.
YOU ARE READING
Marriage 💘💫 || SOPE
Fanfiction[COMPLETED] අහම්බෙන් හමු වුණු ආදරේ... හිමිවීම හිමිනොවීම අතර දෝලනය... #This is only fan fiction... Just a imagination.... # fantasy love... Start - 2021.10. 28 End - 2021.12. 31 I'm not a good writter but I like it❤️ I'm not a innocent girl plea...