20

456 102 30
                                    

පහුවදා මම නැගිටින කොට මගේ ළඟ නිදාගෙන ජිමී හිටියා.

"ඔයා.... මොකද මේ... කෝ ටේ.... අැයි දුකින් වගේ..."
මම නැගිටලා හරියට බලද්දී දැක්කේ ජිමී ඉන්නේ කදුළු පුරවාගෙන. ඔක්කොම දේවල් මතක් උනත් ජිමී කරේ මට සතුටු හිතෙයි කියලා.

"මන් හිතලා... කරේ නැහැ... හොසෝකා... එයා කතා කරලා... කිව්වා එක පාරක් ඔයාව... බලන්න ඕනේ කියලා... "
ජිමී අඩ අඩ කියද්දී මම ජිමීව බදා ගත්තා. මන් දන්නවා ඔයාලා මට ආදරේ නිසා මේ ඔක්කොම කරන්නෙ කියල. හැබැයි ආයෙත් මට රිදෙන්න දෙයක් නැහැ ජිමී. හියුං ඇවිත් ලොකුවට තිබ්බ තුවාලයට ඇඟිල්ලෙන් ඇන්නා විතරයි. හියුං සතුටින් ඇත්තේ සුහා එක්ක. මන් ගැන අනුකම්පා කරලා මාව බලන්න එන්න ඇති. මම එයා ඉස්සරහ පහත් මිනිහෙක්. එයාට නොගැලපෙන කෙනෙක්.

"ඔයා මන් එක්ක තරහ ද? හොසෝකා... මම..."
මට තව මොකුත් අහන්න ඕනේ නැහැ. මම ජිමීව තව තද කරලා බදා ගත්තා. තරහ වෙන්නේ කොහොමද මට ඉන්න වටිනාම කෙනෙක්නේ ජිමී ඔයා.

"තරහ නැහැ... ජිමී... මට දුක හිතුනා... ඔයාලා මොකුත් උනේ නැහැ වගේ yoongi හියුං එක්ක කතා කරද්දි. මන් දන්නවා ඔයා හැමදේම කරේ මට ආදරේ නිසා. මගේ සතුට වෙනුවෙන්... ඒත්... මට තවත් රිදුනා ජිමී. හියුං අවුරුදු තුනක් තිස්සේ නොබලා ඉඳලා එකපාරට එයාට මන් ගැන අනුකම්පාවක් නිසා මාව බලන්න එන්න ඇති. මම එයාගෙ කොනේන් පහත් මිනිහෙක් ජිමී... "

" හෝ - "

" කෝ දෙන්නම ඇඩුවා ඇති... දැන් මේක බොන්න... "
ජිමී මොකුත් කියන්න ගියත් කියාගන්න බැරි උනේ ටේ ආව නිසා. ටේ ඇවිත් තේ එක දීලා ජිමී ලඟින් ඉඳ ගත්තෙ හිනා වෙලාම.... ආයේ දෙන්නම මන් දිහා බලලා හිනා වෙද්දි මමත් හිනා උනේ හදවතින්ම.

" ආහ්... හොසෝකා... මට අද බිස්නස් වැඩකට හදිසියේ බුසාන් යන්න වෙනවා එද්දි ටිකක් රෑ වෙයි. 10 ට ජිමීගෙ චෙක්අප් එක... අනේ doctor හම්බෙන්න එක්ක යන්න පුලුවන්ද? තනියම යවන්න බැහැනේ"
ටේ ජිමීව තනි අතින් බදාගෙන කියද්දී මම ඔලුව වැනුවෙ හා කියන්න අද කොහොමත් academy නිවාඩු...

" එහෙනම් බාබා... පරිස්සමෙන් යන්න ඕනේ හොදේ... "
ටේ ආයේ ජිමීට කියද්දී ජිමී වයින් කරපු බෝනික්කෙක් වගේ ඔලුව වැනුවා. අනේ මන්දා මේ දෙන්නා. ඔක්කොම ප්‍රශ්න අමතක වෙනවා මේ කොලම් දකිද්දී.
දෙන්නත් එක්ක පහළට ගියේ ටේ ව පිටත් කරන්න තියෙන නිසා.

Marriage 💘💫 || SOPEWhere stories live. Discover now