සතියක් ගියේ ගොඩක් සතුටින්. මට දැන් ආයෙත් හිනා වෙන්න හේතුවක් තියේ. මගේ නොවුණත් මගේ තමයි. මට ලබන්න වරම් නැති දෙයක් තව කෙනෙක් ලබද්දී මට දැනුනේ පුදුම සතුටක්. ටේ හොඳ අප්පා කෙනෙක්. එයා ජිමීව බලා ගන්නේ අැස් දෙක වගේ. ජිමී වගේම ලැබෙන දැරුවත් ගොඩක් වාසනාවන්තයි ටේ වගේ ස්වාමිපුරුෂයෙක් අප්පා කෙනෙක් ලබන්න.
"ටේ අනේ... අනේ... අනේ... අපි යමුකෝ... අනේ හොසෝකා යමු කියන්නකෝ"
"තේරුම් ගන්න බාබා දැන් මේ රැ අපි කොහොමද pizza shop වලට යන්නේ..."
ජිමී දැන් පැයක විතර ඉඳලා අඬන්නේ Pizza කන්න ඕනේ කියලා. Order කරමු කිව්වත් ගිහින් කන්න ඕනේ කියලා මුරණ්ඩු වෙනවා. වෙලාව රෑ 9 ට විතර නිසා ටේ එක හෙළාම අකමැතියි." අනේ 24 hours open pizza shop තියෙනවනෙ ටේ... "
ජිමී කියද්දී ටේ තරහ මුණක් හදාගත්තා.
මම දන්නවා ඊළඟට වෙන දේ. කියන්න තියෙන්නේ ටේ පව් කියලා තමයි. ජිමීට ඕනේ දෙයක් ඕනෙම තමයි."දැක්කනේ මැණික අප්පා අපි දෙන්නට ආදරේ නැහැ. පාපා ආස දේවල් දෙන්නේ නැහැ. තාම සතියක් විතරයි එ ඩිංගට අපිව එපා වෙලා. "
ජිමී බොරුවට අඩ අඩ කියද්දී මට හිනා ගියේ හිතලා නෙවෙයි ඉබේම. මේ සතිය ඇතුලේ ටේ ට අත් උනේ ඔය වගේ ඉරණමක්. තාම ටිකක්වත් ලොකු වෙලා නැති බඩ අත ගගා ජිමී බොරුවට අඩද්දී ටේ නිකන්ම අසරණ වෙනවා." හරි යමු හැබැයි 11 වෙද්දී එන්න ඕනේ... හරිනේ... "
ටේ කියද්දී ජිමීගෙ අැස් දිලිසුණා. මමත් ඉක්මනට ගියේ ඇදුමක් හොයාගන්න.අත් දිග රතු පාට ෂර්ට් එකට කළු ඩෙනිම් එකක් ඇඳලා ඒක එක පැත්තක් යට කරලා කණ්නාඩියෙන් මන් දිහාම බලලා මම හිනා උනා. මම කොහොම ඇන්දත් academy එකේ ලමයි මට කියන්නේ Angel කියලා. එයාලගෙ Sunshine Angel❤️
පහළට යද්දී ටේ ජිමී දෙන්නා ඉඳගෙන ඉන්නවා මන් එනකම්. කොහොමහරි විනාඩි 10 ක් වගේ ඇතුලත ළඟම තියෙන Pizza shop එකකට ජිමී කියලා ටේ අපිව එක්ක ගියා. අපි ඇතුලට යද්දී ලොකු සෙනගක් නැතත් 20 ක් විතර ෂොප් එකේ හිටිය. අයිනෙ තිබ්බ ටේබල් එකක මම ජිමී එක්ක ගිහින් ඉඳ ගත්තෙ ටේ order එක දෙන්න ගිය නිසා.
එතනින් ගිය ලස්සන කපල් එකක් දැක්කා. ඒ ගැහැනු ලමයා pregnant මන් හිතන්නේ මාස 6 ක් විතර ටිකක් ලොකු බඩක් තිබ්බේ. එයාගෙ husband කියන්න පුළුවන් කෙනා හරිම පරිස්සමට අර ගැහැණු ලමයා එක්ක යනවා දකිද්දී මටත් නොදැනීම කදුළු ආවා.
VOUS LISEZ
Marriage 💘💫 || SOPE
Fanfiction[COMPLETED] අහම්බෙන් හමු වුණු ආදරේ... හිමිවීම හිමිනොවීම අතර දෝලනය... #This is only fan fiction... Just a imagination.... # fantasy love... Start - 2021.10. 28 End - 2021.12. 31 I'm not a good writter but I like it❤️ I'm not a innocent girl plea...