Sziasztok.
Itt van egy kis meglepi nektek.
⚠️Figyelmeztetés. ⚠️
+16 jelenet van benne, aki nem bírja lapozz át. Aki meg igen annak jó olvasást. 🧚♀️✨Love ARMY. ❤️ ❤️ ❤️
Jungkook szemszöge.
Mire a kórházba értünk bőrig áztunk mind a ketten.Leparkoltam a motort és kézenfogva szaladtunk a kórház épülete felé a még mindig zuhogó esőben.
Nem tudom miért fogtam meg Jimin apró kis kezét. Csak úgy jött. Olyan természetesnek éreztem.
Belépve odaszaladtunk az információs pulthoz. A mögötte álló nővér kissé furcsán nézett ránk. Nem tudom miért. Vagy mert fogtuk egymás kezét, vagy mert csöpögött belőlünk a víz. De pont nem bírt most érdekelni. Miután megtudtuk tőle merre kell menni, már szaladtunk is a nővér által mondott folyosón.Nem soká megpillantottam nagyit és egy elegáns kosztümben lévő hölgyet. Gondolom ő Jimin anyukája.Elengedtük egymás kezét, én nagyit öleltem át, Jimin meg az anyját.
-Hogy van nagyapa? Mi történt? - hadartam el egy szuszra.
-Lassíts kis fiam. Nagyapád a helyzethez képest jól van, nincs életveszélyben, de jó pár napig biztosan bent tartják. - válaszol. De a hangján hallatszott, hogy azért aggódik. Szemei pirosak voltak a sírástól.
-De mi történt! Jaj nagyi mond már! - sürgettem.
Mielőtt válaszolni tudott volna, odalépett hozzánk Jimin és az anyukája. Ő válaszolt a kérdésemre.
-Egy teherautó csapódott bele a nagyapád és a férjem autójába. Mint kiderült a sofőr elaludt a volánnál. Mire felébredt már nem tudta megakadályozni a balesetet.
-adott a kimerítő tájékoztatást a történtekről.
- Mondjátok hogy a csudába vagytok ti csurom vizesek? - mért végig mindkettőnket.
Én adtam meg a választ számára.
-Épp beszélgettünk, mikor Jimin is és én is megkaptuk az SMS t a balesetről. Az én motorommal jöttünk, viszont útközben eleredt az eső.
Ohh értem - mondta bólintva, majd a fiához fordult.
-Ettől függetlenül szeretném ha majd elmagyaráznád az iskolában történteket fiatal ember. Két balhé már az első nap. Nem túlzás ez? -mondta eléggé dühös hangon. Kicsi Jimin lesütötte a szemét.
-Ez rád is vonatkozik kis fiam. - szólalt meg nagyi is.
Jimin már nagyon didergett a vizes ruházata miatt. Ő jobban elázott mint én.Így eldöntöttem, a lehető legrövidebbre zárom ezt a beszélgetést és hazaviszem, mielőtt megbetegszik.Így odafordultam Mrs. Parkhoz.
-Kérem asszonyom, ne szidja le Jimint. Ő nem hibás. Bántották és csak megvédte magát.
-Jó ez egy. De mi a másik?-kérdezte felvont szemöldökkel.
-Volt egy félreértés köztünk, ezért vitába keveredtünk. - válaszoltam.
-Ahha. Vitába. Na hiszen. És ezért kellett....
Illem ide vagy oda a szavába vágtam, mert már Jiminnek kezdett ellilulni a szája annyira fázott.
-Kérem hölgyem,most inkább hazavihetném Jimint? Borzasztóan fázik a vizes ruháitól. - kérleltem, aminek meg is lett az eredménye.
-Igazad van. - mondta meglágyult hangon. - Ezt később is ráérünk megbeszélni.-engedte el a suli témát. - Nagyon köszönöm, hogy hazaviszed a fiam.Nagymamádat majd én hazaviszem.
YOU ARE READING
A Büntetés (Jikook) Befejezett.
Fanfiction@EditBudai szavai. Halihó mindenki. Ez az első művem fogadjátok szeretettel. Ez a könyv sose jöhetett volna létre @virg_224_, ha nem inspirált volna. Puszika nektek.✨ A szokottól élterő stílusú mivel Edit nem Bts fan, csak, hogy tudjátok ő egy rocke...