Jimin szemszöge
Csendesen teltek a hetek. Több dolog is kiderült számomra. A rajztanár Jin és a zenetanár Namjoon egy pár.Már középiskolás koruk óta. Mikor elkezdték az egyetemet, össze is költöztek. Jk elmesélte, hogy bizony elég viharosan indult a kapcsolatuk, de lám most hol tartanak. Ez némi bizakodással töltött el, hogy talán felőlünk is hamarosan eltűnnek azok a fránya viharfelhők.
Ó ha tudtam volna, hogy az igazi, maradandó kárt okozó, pusztító vihar csak ezután jön….
A másik "felfedezésem", hogy Tae összejött Jin haverjával Yoongi-val. Persze nem kellett lángelmének lenni hozzá, hogy ezt észre vegye az ember. Csak az nem látta akinek üvegből van a szeme.
Yoongi nagyon oda van Tae-ért és ezt nyíltan ki is mutatja. A kezét fogja és nem rest bárhol is megölelni, megcsókolni. És ahogy ránéz…. Uhh.Süt róla, hogy szerelmes. Tae igazán szerencsésnek mondhatja magát.
Bárcsak Jk is ilyen nyílt lenne velem…. Hogy nyíltan, mindenki és bárki előtt felvállalja a kapcsolatunkat. De sajnos ez még nem következett be.
Persze abban most már biztos vagyok, hogy szeret.Ehhez kétség sem férhet. Hisz tanújelét adja minden egyes percben, amit együtt töltünk. De a nyilvánosság előtt mi még mindig nem vagyunk egy pár. Persze Jin, Nam, Yoongi, Tae és Hobi tudják, hogy együtt vagyunk. És nyilván a szüleim és Jk nagyszülei is.
Mivel Tae a barátom volt, így adta magát, hogy egyre többször Yoongi is velünk tartott néha ide - oda mikor együtt mentünk valahová. Aztán Jin és Nam is hozzánk csapódott egy idő után Yoongi révén. Párszor együtt mentünk moziba, utána valami kis kajáldába, ahol órákig beszélgettünk. Csak Hobinak nem volt még párja. Kicsit sajnáltam, de bíztam benne, ő is hamarosan talál magának valakit. Néha - néha hol egyikünk, hol másikunk rákérdezett tőle tetszik - e neki valaki. Főleg Nam zizegett ezen a témán. Ilyenkor szegény barátunk jól láthatóan igen csak zavarba jött és Jin meglehetősen rosszalló tekintettel méregette párját. Nem akartuk őt kényelmetlen helyzetbe hozni, így pár alkalom után leszoktunk erről.
Apropó Namjoon. Muris egy figura. Úgy nyüzsög Jin körül, hogy az valami döbbenetes. Lesi minden mozdulatát, minden szavára ugrik. Szerintem Jin még gondolni sem tud olyat amit Nam ne tenne meg neki. Több év után is lerí róla mennyire oda van érte.Valami elképesztő milyen szeretet burokkal veszi körül.
Jk, ahogy mondta pár hete, elkezdett dolgozni a motor műhelyben. Nagyon szeretne egy kis lakást bérelni és külön költözni a nagyszüleitől. Erre jó esélye van. Egész jó fizetést kap a szerelő műhelyben. Így szerintem pár hét alatt össze is fog neki jönni a szükséges összeg.
Hetente kétszer ment iskola után, kedden, csütörtökön és persze szombaton egész nap. Hétköznap azért kedd és csütörtök, mert szerdán és pénteken kevésbé van húzós napja a suliban. A nagymamája azt a feltételt szabta neki, a munkát illetően, hogy nem romolhatnak a jegyei. És ezt ő sem szerette volna. Komolyan fontolgatta, hogy jelentkezik a művészeti főiskolára. Jin nagyon biztatja, hogy komoly esélye van bejutni, mert szerinte nagyon tehetséges. A rajz foglalkozásokon mindig ad neki plusz feladatot, hogy gyakoroljon.
Szombat van és kivételesen csak délig dolgozott. Náluk voltunk, a nagyszülei elutaztak hétvégére a nagymamája hugához. Majd csak holnap jönnek haza. Ennek igazából nincs jelentősége, mert egyébként is sokat vagyok itt. És ezt a nagyszülei egyáltalán nem bánják. A nagypapája egy kissé hallgatag ember. Nem sokat beszél. Eleinte azt gondoltam, hogy haragszik a jelenlétem miatt. Szerelmem viszont megnyugtatott, hogy erről szó sincs. Semmi baja velem. Ő csak egyszerűen ilyen.
YOU ARE READING
A Büntetés (Jikook) Befejezett.
Fanfiction@EditBudai szavai. Halihó mindenki. Ez az első művem fogadjátok szeretettel. Ez a könyv sose jöhetett volna létre @virg_224_, ha nem inspirált volna. Puszika nektek.✨ A szokottól élterő stílusú mivel Edit nem Bts fan, csak, hogy tudjátok ő egy rocke...