15. Fejezet

513 33 14
                                    


Jimin szemszöge


Felébredtem, Jk mellkasát kerestem, hogy hozzábújjak, de nem volt ott. Túl sok helyen nem lehet, mivel egy szobás kis apartmanban lakunk. 

-Jk - kiáltottam, de semmi válasz.

Fogtam a telefonom és felhívtam. Ötször kicsengett majd hangposta. Sóhajtva tettem le a telefonom az éjjeliszekrényre. Erőt vettem magamon és kicsoszogtam a konyhába, ahol a pulton egy cetli várt.

"Jó reggelt gyönyörűm! Sajnálom, hogy nem vagyok itthon mikor felébredsz, de mennem kellett dolgozni. Fél 2 - kor otthon vagyok, légy kész. 

Szeretlek. Jk." 

Letettem a cetlit, visszamentem a szobába. Épp csak eldőltem az ágyon mikor csörögni kezdett a telefonom.

-Jk?Azt hittem dolgozol. 

-Igen, dolgozom.Épp szüneten vagyok. Olvastad az üzenetem? 

-Igen. Miután hívtalak. Miért kell kész lennem fél 2-re?

-Nem mondhatom meg. Meglepetés. 

-De Jk-nyafogtam. - Tudod, hogy utálom a meglepetéseket. 

-Tudom kicsim, de ennek…. - hallottam, hogy valaki hívja. 

-Mennem kell kicsim. Szeretlek - mondta, majd bontotta a vonalat. 

Sóhajtottam, majd egy üzenetet küldtem neki. 

"Lesz időnk…..? 

Pár pillanat múlva jött a válasz. 

" Mire? "

Küldtem neki egy képet a reggeli fámról. 

" Majd meglátjuk. "

Letettem a telefonom. Elnyúltam az ágyon, arcom Jk párnájába temetve és visszaaludtam. 

Mikor újra felébredtem 12,53 volt. 

Kikászálódtam az ágyból és a zuhany felé vettem az irányt. Mire végeztem Jk üzent, hogy hazafelé tart. 

Felöltöztem és visszamentem a fürdőszobába. A tükörbe nézve láttam, hogy a nyakamat szívásnyomok borítják. Fogtam a korrektort és eltakartam őket. 

Ez után fogtam a hajszárítót és el kezdtem szárítani a hajam. Mikor kikapcsoltam csoszogást hallottam kintről. A szárítóval a kezemben kiosontam a fürdőbő,majd a nyitott szobaajtóhoz léptem. Ahogy léptem ki, valaki meg be és nagy lendülettel arcon ütöttem a hajszárítóval. 

-Mi a fasz Jimin!!! - hallottam ahogy Jk ordít. 

Basszus. Arcon ütöttem Jk-t a hajszárítóval. 

-Ó istenem Jk, nagyon sajnálom. 

-Mégis mi a francra gondoltál? 

Még mindig kiabál. Beszaladt a fürdőszobába, én pedig utána. 

-Azt hittem betört valaki a lakásba. - motyogtam lehajtott fejje. 

Jk  felsóhajtott kezével az arcán ,így felnéztem. 

-Az épületbe se lehet csak úgy bejönni. De ha még sikerülne is valakinek…Üzenetet küldtem neked, hogy elindultam haza. 15 percre innen dolgozom.Ez azért kulcsfontosságú, nem? 

- Sajnálom - sóhajtottam szégyenkezve. Hogy lehettem ekkora marha. 

Jk a tükör felé fordult és elvette a kezét az arcáról. Jól látható zúzódás kezdett kialakulni az arcán. 

A Büntetés (Jikook) Befejezett. Where stories live. Discover now