Sziasztok.
⚠️Figyelmeztetés⚠️
🔞 Jelenet van benne, aki nem bírja lapozzon, aki meg igen jó olvasást.
Remélem jól telt a karácsony mindenkinek??? 🥰
És elnézést, hogy Piroskához nem hoztam eddig részt. De ami késik nem múlik. 😅
Na nem szaporító tovább a szót. Imádlak titeket!!Love ARMY. ❤️ ❤️ ❤️
Jimin szemszöge.
Csigalassúsággal vánszorogtunk le a lépcsőn. Anya és Jk nagyija már majdnem befejezték az evést és barátságosan csevegtek.
-Gyertek enni fiúk. - hívott minket anya az asztalhoz.
-Ö én köszönöm nem kérek - szólalt meg először Jk.
Mikor engem próbált fent nyugtatni, olyan határozottnak tűnt, de most látszott rajta, hogy bizony ő is zavarban van.
-Én azt hiszem inkább megyek haza. - mondta.
-Miii???Itt ne menj hagyni - gondoltam és megszorítottam a kezét. Nagymamája mintha ráérzett volna valamire.
-Jaj kisfiam ne kéresd már magad. Gyere enni. A sonkás tekercs úgyis az egyik kedvenced. - szólt mosolyogva az unokájához. Így mi is leültünk és elmajszoltunk pár falatot.
Vacsora után Jk-t és a nagyiját anya hazavitte kocsival. A motor pedig nálunk maradt.
Másnap délelőtt érte jött. Épp reggeliztem amikor belépett az ajtón, anya a konyhában szöszmötölt valamit.
-Á Jk! Szia. Kérsz egy kávét? - fordult feléje anya.
-Köszönöm, nem kérek Mrs. Park. - válaszolt Jk, a cipője orrát nézve,majd óvatosan rám sandított a szeme sarkából.
-Jaj hagyjuk már ezt a formális megszólítást, szólíts nyugodtan Krisztinnek. Az az érzésem sokszor meg fogsz fordulni nálunk. - csicsergett anya.
Utolsó mondata hallatán összenéztünk és mindketten elpirultunk. Anya észrevette ezt, de nem szólt semmit, csak halványan mosolygott.
-Na jól van fiúk, reggelizzetek, én az irodában leszek, ha szükségetek lenne valamire. - Betette a bögréjét a mosogatógépbe és elment a ház hátsó részében berendezett irodába.
-Egyél-tettem le egy tányért Jk elé. Ő elvett egy piritóst, megvajazta, tett rá egy szelet sajtot. Pár falat után megszólalt.
-Mi lenne, ha azt mondanám szeretnélek elvinni egy igazi randira? - kérdezte.
-Azt mondanám rá, hogy igen, szívesen elmegyek. - válaszoltam.
-Akkor menj, készülj el hamar. Kigondoltam valamit kettőnknek. - mondta és közben vigyorgott mint a vadalma.
Felszaladtam a szobámba. Esküszöm mindenre, hogy még soha nem szedtem magam olyan gyorsan rendbe mint most. Tíz perc és teljesen kész voltam.
Mikor leértem Jk egy halkat füttyentett. - De csini valaki - kacsintott és megpaskolta a fenekem.
-Naaa-tettem a sértődöttet, de közben szélesen elmosolyodtam. Mire Jk fejét rázva felnevetett.
Gyorsan elmentem szólni anyának, hogy nem leszünk itthon és már mentünk is.
Tekeregtünk a plázában, megebédeltünk, moziba mentünk, fagyiztunk. Így telt el a nap. Már sötétedett mikor hazavitt. Az ajtóban hosszú csók után váltunk el egymástól.
-Jó éjt kicsim. Álmodj velem.-lehelt még egy puszit a számra.
Az eltiltás második napja is hasonlóan telt. Viszont anyának el kellett utaznia egy ügy miatt. Mikor megérkeztünk a házunk elé, fejem lehajtva, pironkodva kérdeztem meg tőle, hogy marad - e éjszakára. Mutatóujjával felemelte a fejem és lágyan megcsókolt.
YOU ARE READING
A Büntetés (Jikook) Befejezett.
Fanfiction@EditBudai szavai. Halihó mindenki. Ez az első művem fogadjátok szeretettel. Ez a könyv sose jöhetett volna létre @virg_224_, ha nem inspirált volna. Puszika nektek.✨ A szokottól élterő stílusú mivel Edit nem Bts fan, csak, hogy tudjátok ő egy rocke...