16. Fejezet

506 33 21
                                    

Jimin szemszöge 

Yoongi ott ált, egy csomag cigarettával a kezében. 

-Biztos, hogy ezt akarod csinálni? 

Bólintottam. 

-Ha baj lesz belőle, Tae letépi a fejem. Már így is mérges rám amiért megvettem neked. Ha lebuksz, mondd meg Jk- nek, hogy mi próbáltunk lebeszélni. 

-Rendben. Csak ki akarom próbálni. De Jk - nek nem akarok beszélni erről, mert valószínű, hogy dühös lenne. 

-Ha tudod, hogy feldühítené, miért csinálod? - kérdezte Yoongi miközben az arcomat fürkészte. 

-Mert Jk nem irányít engem. 

-Ó de igen. 

-Nem. Nem.

-Az ágyban igen. - nevetett Yoongi az ajtókeretnek támaszkodva. 

Fejrázva kuncogtam. 

-Ezt nekem kell megítélnem. 

-Épp a hangulatot próbáltam egy kicsit enyhíteni. - sóhajtott Yoongi. - Légy óvatos. 

-Te is.-bólintottam. - És még egyszer köszönöm. 

Bólintott és a lifthez sétált. 

Vártam úgy öt percet, majd felvettem a cipőt és kabátot. 

A lépcsőn sétáltam le. A házból kiérve a szembeni parkba vettem az irányt és ott leültem egy padra. 

Kinyitottam a cigaretta csomagot, kivettem egy szálat és meggyújtottam. Mélyet szívtam a cigiből és lehunytam a szemem. 

Fizikailag és mentálisan is kezdem rendben érezni magam. 

Néhány perc alatt a cigi végére értem, a földre dobtam és eltapostam. 

Visszasétáltam a házhoz, de fel a lakáshoz már lifttel mentem. 

 A cigit az éjjeli szekrényemben lévő üreges könyvbe rejtettem. Nem emlékszem, hogy Jk-nek beszéltem volna róla, hogy van egy ilyen üreges könyvem. 

Pár órával később megint elmentem és elszívtam még egy szál cigit. 

Alig értem haza, megjött Jk. 

Kipakolta a vásárolt élelmiszereket anélkül, hogy egy szót is szólt volna, majd elment zuhanyozni. Mikor végzett, kijött és nagyot sóhajtva eldőlt az ágyon. 

-Rossz napod volt? - kérdeztem,mert ez a szintű szótlanság tőle igen csak szokatlan. 

-Nem a legjobb - motyogta a párnába. 

Felemelte a fejét, majd a hasamra feküdt. 

-Cigaretta szagod van. - mondta elmélázva. 

Majd mint akit a felismerés fejbe vág, felült és szúrós tekintettel rám nézett. 

-Miért érzek rajtad cigaretta szagot?Cigiztél!! De te még nem vagy elég idős a vásárláshoz.Tehát valaki hozott neked! Hol van? 

-Igen. Yoongi hozta és nem mondom meg. 

Jk az éjjeli szekrényemhez ment és elkezdett kutakodni a fiókban. Felültem az ágy szélére és megpróbáltam megállítani. Persze sikertelenül. Kivette az üreges könyvet és kinyitotta. Basszus akkor valamikor csak elmondtam neki. Fogta a csomagot aztán felállt. 

Aztán megütött. 

Harag a szemében. 

Az arcom égett. Felálltam, kikaptam a kezéből a csomagot. 

A Büntetés (Jikook) Befejezett. Where stories live. Discover now