18. Fejezet

491 31 16
                                    




Jimin szemszöge 






Másnap reggel mikor felébredtem Jk még aludt. Jó szarul néz ki és alkohol szaga volt. Oltári. Ronggyá itta magát és ki tudja mit csinált részegen. 

Felkeltem, és fogtam egy pohár vizet és két aszpirint. Mira visszatértem a szobába Jk felébredt és bámult kifelé a fejéből. 

Felnyögött és eltakarta a szemét. 

-Kapcsold le a villanyt. - nyögött fel. 

Felvontam a szemöldököm. 

-Ez az a lámpa ami mindig ég. 

-Ne kiabálj. - mondta sírós hangon. 

Megforgattam a szemem, átadtam neki az aszpirineket és a vizet. - Ezt vedd be. Engedelmesen elvette és lenyelte a tablettákat. 

-Kurva szerencséd van, hogy ma szombat van és nincs suli. - mondtam és közben leültem mellé az ágyra. 

Felemelte a fejét és az ölembe fektette. 

-Dolgozol ma? - kérdeztem. 

Válaszul csak megrázta picit a fejét. Hamarosan éreztem, hogy a feje nehezebbé válik az ölemben.Ez azt jelenti, hogy vagy elájult, vagy visszaaludt. Mikor hallottam, hogy halkan horkolni kezd, bekapcsoltam a tévét. Észrevettem, hogy nyáladzani kezd. Határozottan alszik. 

Megigazítottam a fejét, hogy befejezze a nyáladzást a lábamon. Hátradőltem és végig simítottam a haján. 

Előbb vagy utóbb csak felébred. 

Mikor megtette úgy tűnt, hogy jobban érzi magát. Nem jajveszékelt a tévé fénye vagy hangja miatt. 

-Jól szórakoztál tegnap este? - kérdeztem éllel a hangomban,a lábamat kinyújtva. 

-Igen - ásított. - Azt hiszem túl jól. - motyogta. - A munkatársaim műszak végén el akartak menni inni pár italt, én pedig úgy döntöttem elmegyek velük. 

-Hogy vezettél haza? - érdeklődtem. 

Felnézett és üres tekintettel bámult a semmibe. 

-Nem emlékszem. - válaszolta a vállát picit megvonva. 

-Ó - motyogtam. - Ilyen sokat ittál? - Szünetet tartottam. 

-Voltak lányok vagy más srácok? 

-Rengeteg más srác volt ott, de ők mind heterók voltak, ha ez érdekel. - ásított újra. 

-És lányok? Mert tudom, hogy mennyire szeretnek téged a lányok. 

-Kettő vagy három volt. - válaszolta elgondolkodva. - De abban biztos vagyok, az egyikük leszbikus volt. 

-És? Történt valami? - Undorodtam még a gondolattól is, hogy esetleg szexelt egy lánnyal. 

-Tudomásom szerint nem. - Ezt kissé kérdő hangsúllyal mondta. 

-Nagyon szeretném ha emlékeznél. 

-Megkérdezhetem a srácokat akikkel voltam. - kezébe vette a telefonját. - Ha ettől jobban fogod magad érezni. 

Bólintottam. - Légyszives. 

-Rendben. - Fektette a fejét a hasamra,majd üzenetet írt valakinek. 

Néhány perccel később választ is kapott. Oda pillantottam. Összetört a szívem.

"Ohh azt hiszem lefeküdtél Jenivel a mosdóban." 

A Büntetés (Jikook) Befejezett. Where stories live. Discover now