4. Fejezet

974 49 10
                                    


Jimin szemszöge



Na ezt jól elintéztem.Az első nap sikerült begyűjtem egy egész hetes büntetést. De nem érdekel. Nem fogom hagyni magam. Elég volt abból, hogy csak úgy gúnyoljanak, verjenek. Jól képen vertem párszor azt a Wang nevű srácot. Pff. Miért nem hallgatott a barátjára és hagyott engem békén.

Apropó a barátja....

Hűha. Nagggyon hűha. Mondhatni tökéletes. Fekete fényes, félhosszú haj,markáns, férfias arccsont és azok a gyönyörű csokoládé barna szemek. Izmos felsőtestén feszült a vakítóan fehér póló, ami kiemelte bőre enyhe barnaságát. Egy valóságos félisten. Szóval iszonyatosan jó pasi. De kár is rajta töprengenem. A jó pasik mind heterók.Olyan csoda nincs, hogy ez a srác nem az.

Az első óra utáni szünetben odajött hozzám két srác.

-Gratulálunk ember. Ahogy azt a srácot elagyabugyáltad... Na az nem volt semmi.Jól tetted. Megérdemelte az az utálatos, nagyképű dög. - hadarta el egyikük mókásan. Nekem meg kicsit tátva maradt a szám a csodálkozástól.

-Jaj de bugyuta vagyok, be sem mutatkoztam. Jung Hoseok vagyok, de szólíts csak Hobinak. Ő pedig a barátom Kim Taehyung. - nyújtott kezet, előbb ő majd a barátja is.

-Park Jimin - mutatkoztam be én is mosolyogva előbb a hadarósnak, majd a barátjának.

Egész jól szóba elegyedtünk. Kiderült, hogy egész kis gyerek koruk óta ismerik egymást. Szomszédok is voltak és a szülők is egy helyen dolgoznak. Így aztán összebarátkoztak. És ez a barátság akkor is megmaradt mikor Taeről kiderült, hogy meleg.

Persze egy idő után erre mások is rájöttek és szekálták, bántották szegény fiút. Hobi persze kiállt a barátja mellett, ezért rövid idő után ő is támadások célkeresztjébe került.De bármi történt is ők kitartottak egymás mellett. Milyen szép. Milyen jó lett volna nekem is egy ilyen barát.

Ők másod évesek, de előző évben nem ide jártak. A város túlsó végéről költözött mind két család a környékre. Így a lakóhelyükhöz közelebbi iskolát kerestek, így kötöttek itt ki. Második szünetben újfent szóba került a nap eleji balhé.

-A fekete hajúval nem stimmel valami-morfondírozott Hobi. - Olyan mintha rejtegetne valamit-szögezte le.

-Mire gondolsz? - kérdeztem felvont szemöldökkel. Igyekeztem, hogy a hangomon ne érződjön, mennyire is érdekel engem az a fekete hajú.

Mert a fene essen bele rohadtul érdekel. Van benne valami....

-Mikor az a vad marha először odaszólt neked, hogy homokzsák,a fekete forgatta a szemét és pofát vágott. Látszott rajta, hogy nagyon nem ért egyet a barátja viselkedésével. Emlékezz csak, rá is szólt,fejezze be. Kétszer is. - felelte úgy magyarázva, mintha valami atomfizikai képletről lenne szó.Nagyon mókás a stílusa. De abban amit mond van valami. Azt, hogy pofát vágott a félisten nem láttam, de tény, hogy kétszer is próbálta a balhét megakadályozni. - Ez még nem jelenti azt, hogy rejteget valamit. Csak normálisabb cseppet mint a haverja és nem akart már első nap cirkuszt. - mondtam neki.

-Akár igazad is lehet. Én viszont akkor is azt mondom valamit titkol az a srác.Egyszerűen ez az érzésem vele kapcsolatban. Kicsit Taere emlékeztet. - folytatta tovább az okfejtését.

-Rám? - horkant fel Tae meglepedten.

-Igen, rád. Abból az időből amikor igyekezted eltitkolni, hogy meleg vagy. - felelt meg barátjának.

-Kérdeznék valamit Jimin.Ne vedd tolakodásnak. - szólalt meg csendesen Tae.

-Igen? - bólintottam felé.

A Büntetés (Jikook) Befejezett. Where stories live. Discover now