İnsanın hayatında, en az bir kere yaşadığı bir anı 'dönüm noktası' olarak adlandırdığı bir bölüm vardır. Bilmeyenlerse elbet bir gün yaşayıp öğrenecektir.Mikey, bu zamana kadar hiçbir kavgayı kaybetmemiş dahası artık müsabakalardan sıkılmış bir gençti. Kara Ejderlerin yükselişinin ardından geçen bir sene sonunda, abisinin onun yerine seçtiği liderin ani kayboluşu üzerine arkadaşlarıyla yeni bir çete oluşturmuşlardı. Bunu bir nebze de olsa abisinden intikam almak için yapmıştı.
Kara Ejderlerin sıradaki lideri o olmalıyken abisi bunun yerine, hiç tanımadığı birini alıp veliahtı olarak seçmişti. Hiçbir zaman anlam verememişti bu olaya, verebileceğini de düşünmüyordu. Abisinin aksine baskın bir alfa, dövüş becerileri üst düzey ve o, tam anlamıyla mükemmel biriydi. Yine de kaybettiği çocuk hakkında bildiği tek bir şey bile yoktu. Tüm harikalığıyla kaybetmişti, düşünebildiği sadece buydu.
Şimdiyse Kara Ejderlerin aksine, Toman güç kazanmış ve eski liderin geri dönüşüyle büyük bir karar almıştı. Tokyo'yu ele almak için önlerindeki tek engel, abisinin veliahtını devirmekti. Sonrasında yapacağı belliydi.
Mahvettiği veliahtı, abisinin önüne atıp kazandığını ona kabullendirecekti.
Kara Ejderlerin nasıl yükseldiği, liderlerinin onları nasıl bir numara yaptığı umurunda bile değildi. Onun gözünde o liderin hiçbir değeri yoktu ve sonunda kaybedecekti.
•••
uuuuuu
bilgi! bu fice bölüm öyle her gün gelmeyecek :)
ne zaman veya kaç günde bir gelir henüz karar vermedim. elimdeki bölüm sayısı artarsa sık da gelebilir yaniiii 👐🏻👐🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lider//tokyo revengers
Short StoryUzun bir aranın ardından sırra kadem basan Kara Ejderlerin lideri geri dönmüştü. Toman, tüm ülkeyi etkisi altına alan bu liderle tanışmayı dört gözle bekliyordu. ••• omegaverse mikey x takemichi