abi... mikey'e o kadar sinirliyim ki
şaka gibi hiçbir fici yazamıyorum resmen•••
"Kavgaya çağırdık iyi, hoş da neden bu kadar çabuk Mikey? Adam şehre bile yeni döndü."
Toman'ın tüm bölük liderleri bir araya gelmiş, büyük masanın her bir yanına dağılmışlardı.
"Zaten bir yıl bekledik Mitsuya, niye biraz daha bekleyelim?"
"Adam haklı beyler."
"Aman siktir et bro, kavga olsun da!" derken tek elini yumruk yapıp öbür elinin avucuna sertçe bastırmıştı Gülücük. Onun için amaçlar, nedenler önemli değildi, kavga olsun, birilerini dövsün yeterdi. İçinde bastırması gereken hırçın bir alfa vardı.
"Kara Ejderler nasıl kabul etti bu işi?"
"Aynen lan, o liderin kavgayı çok seyrek tercih ettiği hakkında bir şeyler duymuştum."
Draken arkadaşını başını sallayarak onaylarken Mikey sessizdi. Onun için odak başkaydı.
"Yardımcılarına ilettik zaten. Başta reddettiler ama bizden birileri onlardan birilerini kıstırmış, dövmüşler."
"Kim kıstırmış?"
"Kazutora'nın tayfasından birileri."
Mitsuya anında Kazutora'ya dönmüştü bu cevapla. Kazutora umursamaz bir şekilde elindeki telefonuyla oynuyordu. Konuşulan konu bile ilgisini çekmemişti.
"O kişileri cezalandırman gerek, biliyorsun değil mi?"
"Ha, kimi?"
Mitsuya sinirle arkadaşının omzuna sert bir yumruk geçirip olayı özet geçti.
"Tamam, hallederiz."
Mitsuya bir yumruk daha geçirdiğinde ikilinin kavgasına engel olmak için Baji aralarına oturmuştu.
"Sizce nasıl biridir?"
"Baskındır kesin, kaç kişi yönetiyor lan adam!"
"Düşünsenize beta çıkıyormuş?"
"Yok daha omega amına!"
Kendi aralarında gülüşmeye başladıklarında kimsenin aklında bu ihtimaller yoktu. Onlar için sadece birer dalgadan ibaretti. Mikey gibi baskın bir alfa bekliyorlardı, başka bir ihtimal söz konusu bile değildi.
"Ben eve gidiyorum."
Mikey bu boş muhabbetten sıkıldığı için ayaklanıp ortamdan uzaklaşmıştı. Karşı tarafın cinsi onu ilgilendirmiyordu. Kim olursa, ne olursa olsun onu yerle bir edecekti.
Yenilmez Mikey'nin karşısında hiçbir güç ayakta duramazdı.
•••
bu bölüm kısa ama diğer bölümlerde uzayacak
direkt kavgadan başlamayayım diye bu bölüm saçmaladım da sorry nsşsnspsjsşdm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lider//tokyo revengers
Short StoryUzun bir aranın ardından sırra kadem basan Kara Ejderlerin lideri geri dönmüştü. Toman, tüm ülkeyi etkisi altına alan bu liderle tanışmayı dört gözle bekliyordu. ••• omegaverse mikey x takemichi