6. bölüm

2K 157 88
                                    



"Hava ne güzel ya. Acaba bugün Take'i bize mi çağırsam?"

Mikey'nin kulakları sahibini duyunca havalanan köpek edasıyla abisine dikkat kesildi hemen.

"Ya da yok ya, çocuk zaten çok yoruluyor."

Dudaklarını büzüp koltuğa tekrar yasladı başını.

"Ama dedemi ve Emma'nın yemeklerini özlediğini söylemişti geçen."

Ve Mikey tekrar havalanır.

"Ah, dur bir dakika. Mikey evdeyse gelmez ki..."

Mikey en sonunda uzanıp abisinin koluna yumruğunu geçirdiğinde Shin kahkaha atarak geri çekilmişti. Her kardeşiyle dalga geçer ama söz konusu Mikey olduğunda ne söyleyeceğini bilemezdi. Şimdi bir zayıf noktası ortaya çıktığı için tabii ki de geri çekilmeyecekti.

"Takemichi, Emma ve dedemle tanıştı mı?"

"Tabii ki salak!"

Emma da konuya dahil olup yanlarına oturmuştu.

"Izana'yla bile tanışıyorlar!"

"Ne? Ne Izana'sı? O bok çuvalıyla nereden tanışıyorlar?"

Mikey ayaklanıp ikili arasında bakışlarını gezdirirken dış kapı açılmış ve içeriye tüm asilliğiyle Izana giriş yapmıştı. Tabii Mikey hemen yakasına yapışınca savaş modu açılmıştı.

"N'oluyor lan?"

Shin ve Emma, kendilerini tutmayıp gülüşüyor, Izana ve Mikey'se her an birbirilerine dalmak için hazırda bekliyorlardı. Ta ki dede gelip ikisinin de ensesine vurup kulaklarını çekene kadar.

"Dışarıda yakuzalık yaptığınız yetmedi, evde de rahat durmuyorsunuz!"

İkili acıyla kıvranırken dede, kulaklarını bırakmadan koltuklara kadar götürüp fırlatmıştı ikisini.

"Bir daha evde kavga etmeyin, ikinizi de herkesin içinde gelir, ben döverim."

"Benim ne suçum vardı?"

Izana kıvrandığı koltukta bir eli kulağında öbürü koltuğun başında dudaklarını büzerken söylenmişti.

"Bu mal niye bana daldı durduk yere?"

Shin eli karnında gülerken sözü Emma'ya bırakmayı tercih etmişti.

"Mikey, Takemichi'ye kilitlenmiş."

Izana duyduğu haberle şaşırsa da anında kendi yolunu bulmuş, kardeşiyle geçeceği dalgaları kafasında kurmuştu. Oturduğu yerde kulağının acısını umursamayıp geriye yaslanmış ve bacak bacak üstüne atmıştı.

"Yaa!"

mikey oldun oglum sen

"Demek Mikeyciğimiz kilitlenmiş." demiş, ardından dudaklarını öne doğru uzatıp sesinin tonunu daha da alay yüklü yaparken devam etmişti. "Hem de bizim cep boyu ejderimize..."

Mikey dudaklarını büzdü. Resmen ailedeki otoritesine pata küte dalıyorlardı.

"Sıçtın!"

İşte şimdi Izana'nın keyfi yerine gelmişti.

***

Mikey oturduğu yerde, önündeki yemeğinde çatalını gezdiriyor ve tüm dikkatiyle karşısındaki masada eşiyle flörtöz takılan şerefsizi kesiyordu.

evet, o şerefsiz izana.

Draken, Baji ve Chifuyu onu asla umursamazken hemen çaprazında Baji ve Chifuyu çifti aşklarını iyice göz önünde yaşıyordu. Öyle ki, Baji birazdan masanın üzerinden atlayıp Chifuyu'ya yapışacaktı. Draken arkadaşını tanıdığı için Chifuyu'yu Mikey'nin yanına oturtmuştu ama bilirsiniz, sevenleri ayırmak öyle çok da kolay değildir. Hele söz konusu Bajifuyu'ysa.

lider//tokyo revengers Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin