5. bölüm

2.2K 179 175
                                    



Toman'ın liderleri bir kez daha toplanmış, baş liderlerinin 'çok önemli' diye bahsettiği meseleyi duymayı bekliyordu. Her bir üye yine masanın etrafına dizilmişti. Kazu ilgisiz ilgisiz, elindeki telefonuyla uğraşıyor, Nahoya birilerini dövmek için sabırsızlanıyor ve hazırda bekliyor, Keisuke elindeki telefonuyla gülümseyerek biriyle -Chifuyu- mesajlaşıyor ve Mitsuya, bir yandan Kazutora'ya vurmamak için kendini zor tutuyor, diğer yandan da Nahoya'yı sakinleştirmeye çalışıyordu bir anne edasıyla. Pah'sa anca bu duruma gülüp alay ediyordu oturduğu köşede.

hayat ona guzel ama mitsuya oyle mi, mitsuya cok zorlu bir hayat yasiyor :(

Ortamın havasını bozan Draken'in boğazını temizlemesi olurken kimse tabii ki de ona dönmemişti. Kısa bir süre için sessizleşen ortam anında tekrar kaos ortamına dönmüştü. Ardından elini sertçe masaya vurup kırba-aman yani, dikkati öyle üzerine topladı işte. Ani vuruşuyla Mitsuya yerinde sıçrayıp sert bakışlarını ona yollamıştı.

"Gençler, öncelikle birazdan duyacaklarınız ne şaka ne de öylesine söylenmiş sözler olmayacaktır. Biliyorum, inanması çok zor olacak ama Mikey son derece ciddi."

Liderler anlamsızca, Kazutora bile dikkat kesilmişti düşünün, onu süzerken lafı Mikey'e devredip kendi için ayrılan yere oturmuştu. Mikey de masanın başına oturduğunda arkadaşlarının hiçbiriyle göz teması kurmamıştı.

"Gerilimini siktirme de anlat lan artık."

Kazutora belki de ilk kez bir konuşma için heyecanlı hissetmişti kendini. Kavga olmasa heyecan duygusu olduğunu bile düşünmezdi aslında.

"Bana birini ayarlamanız gerek."

Mikey pat diye konuya giriş yaptığında Draken şokla ona dönse de onun yaşadığı şokla kalan üyelerin yaşadığı şok arasındaki fark, ölçülemeyecek kadar fazlaydı. Hayatlarının şokunu yaşıyorlardı.

"Kavga için mi?"

Mikey'nin ilişki isteği, onlara o kadar imkansız geliyordu ki...

"Kilitlenmiş amk, ne kavgası?"

Baji, sevgilisine attığı mesajın ardından Mitsuya'ya yanıt vermişti.

Mitsuya ve kalanlar şoklarına yeni bir şok katarken Mikey'e bakıyorlardı sadece.

"Ne sik yaptın, ne sik yaptın!??"

Kazutora dehşete kapılmış bir şekilde oturduğu yerde ayaklandığında telefonu yere düşmüş ama o bunu fark etmemişti bile. Aşk, korktuğu bir şeyken, kilitlenme durumu... kabusuydu.

"Uzatma oğlum, enişte geliyor işte."

Keşke herkes Baji kadar rahat olabilseydi o an.

"Kim bu kişi? Tanıyor muyuz bari?"

Mitsuya tam olarak toparlanamasa da adam akıllı bir-iki soru sorabilmişti.

"Bayağı tanıyoruz kanka."

Biri alayın anasını siken Keisuke'nin kafasına yapıştırabilir mi? Yoksa Mikey Allah'ına kavuşturacak da.

"Hanagaki Takemichi, namı diğer Kara Ejderler'in efsane yeni nesil lideri."

'Nereye bayılıyorduk?' mooduna geçiş yapan liderler artık kendilerini salmıştı. Her soruya aldıkları yanıt, başka bir şoka sebebiyet veriyordu.

"E sen siki tutmuşsun kanka!"

Baji gülerek Kazutora'ya yumruğunu uzatıp eline vurdu. Aynı şeyleri düşünmelerini seviyordu. Eh, ne de olsa en yakın arkadaşlardı.

lider//tokyo revengers Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin