Multi AZRA KAYA....
.
.
.
.
.BAŞLAMADAN ÖNCE YILDIZ TUŞUNA BAS...
.
.
.
.SATIR ARALARINA YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN...
.
.
.
.
.AZRA'NIN ANLATIMI....🦂🩸🐞
1 gün sonra...
Kucağıma patlamış mısır kasesini bırakan damlaya bakıp gülümsedim.
"Özledim böyle tek kalmayı" sözlerimle gülümseyip yanıma oturdu,
"Bende özledim burda takılırız artık,baranda bizi bulamaz-"
Çalan zille hızla damlaya baktım.
"Kim geldi ki"
Telaşla yerinden kalkıp kapı deliğinden baktı."Sakin ol pizzacı" Derin bir nefes alıp arkama yaslandım
Sanırım bu süreçte diken üstünde olacaktık
Damla paketi açıp masanın üstüne koydu.
"Acaba baran ne yapıyor şu an" dedi tedirgin bir ses tonuyla
"Umarım peşime takılacak kadar kafayı takmamıştır bana" dedim pizzayı alarak."Ben anlamadım şimdi bu adam seni seviyorum mu"
Pizzayı yutup damlaya baktım
"Sevmiyormuş yani kenana öyle söyledi"
Damla elindeki pizzayı bırakıp bana baktı.
"Peki seni sevmesini istermiydin?" Zorla yuttuğum pizzayla şaşkınca damlaya baktım.
"Ne!" Dedim şaşkınca
"Ya o kadar şey yaşadınız,birlikte oldunuz ona karşı küçük bir his bile oluşmadı mı-"
"Benim ona karşı beslediğim tek his nefret, ne yaşarsak yaşayalım o adamı asla affetmem nefret ediyorum ondan, kenandan hepsinden!"
"Tamam sadece merak ettim kızma"
"Sende saçmalama o zaman damla"
Başını sallayıp televizyona bakmaya başladı."Ben odamdayım" diyip kalktım.
Merdivenlerden çıkıp odama girdim,
Yeni telefonumu alıp yatağa uzandım.
"Sevmekmiş hah!" Kendi kendime sinirle söylenip sosyal medyaya girdim
Hesabım yoktu sadece fake bir hesap üzerinden magazini takip ediyordum,pek aram yoktu sosyal medyalarla.Takip ettiğim hesaba girip durumlara bakmaya başladım
Yine ünlüler hakkında yalan haberler.
Gördüğüm fotoğrafla altta yazan makaleyi okumaya başladım."Sevgilisi Azra kaya ile ayrıldıkları iddia edilen baran koroğlu restoranttan tek başına çıkarken görüntülendi.
Muhabirlerimizin sorularını yanıtsız bırakmayan koroğlunun cevapları bizleri sevindirdi.İkinci duruma geçtiğimde video olduğunu gördüm.
Baran restoranttan çıkar çıkmaz gazeteciler üzerine gitmişti korumalar uzak tutarken gazetecinin sorusuyla barana bakmaya başladım.
G-Baran bey sevgiliniz azra hanım ile ayrıldığınız iddia ediliyor.
Baran gazeteciye çatık kaşlarıyla bakmaya başladı.
"Öyle birşey yok boş haberler yapmayın"
G-Azra hanımla pek görüntülenmiyorsunuz baran bey.
"İşimiz gücümüz var size görünmek zorundamıyız"
G-Baran bey Azra hanımı aldattığınız söylentileri çıkıyor bu konuda açıklama yaparmısınız."Bizi bi salın la Çekil!" Çakırın sesiyle Güldüm.
Video bittiğinde telefonu kapatıp üstümü örttüm.
Neyin peşindeydi herkese bizi sevgili olarak göstermesindeki sebep neydi bilmiyorum ama pek Umrumda değildi benden uzak olsun yeter.......
D-Abla.
A-Deniz ablacım ağlama artık geri geleceğim.
Gelen hıçkırık sesiyle arkama yaslandım.
D-Bize veda bile etmedin abla babaannem çok öfkelendi.
A-Ne dedi.
Bir süre sessizlik olduğunda tekrar konuştu.
D-Bir daha seninle konuşmamı istemiyor,
Seni sildiğini söyledi abla lütfen gel,abim babaannemle tartıştı çok sinirliydi çıkıp gitti,babaannem odasından çıkmıyor dünden beri beni de sadece okula gönderiyor arkadaşlarımla konuşmama izin vermiyor bile.Sinirle alnımı ovalayıp ayağa kalktım.
A-Bir süre dişini sık güzelim ben abimle konuşacağım Tamam mı okuldan eve git direk babaanneme de dikkat et ne olursa olsun kalbi var onu üzme denizim Tamam mı.
D-peki abla üzmem ama çabuk gel.
A-Tamam güzelim dikkat edin kendinize benimle konuştuğunu da söyleme kimseye.
D-Tamam görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYAM
RandomADIM ATTIĞI YERİ İNLETEN BİR MAFYA🦂 ÜNLÜ VE BAŞARILI GÜZEL BİR AVUKAT🐞 BU İKİLİNİN HİKAYESİNE KATIL... KİTAPLARIM İLE İLGİLİ SPOİ VS ŞEYLER BU HESAPTA PAYLAŞILIYOR... 👇🏻 Instagram= yazargunes20 TAMAMLANDI🔮📝✅ TÜM HAKLARI ŞAHSIMA AİTTİR. İZİNSİ...