Multi AZRA KAYA....
.
.
.
.
.BAŞLAMADAN ÖNCE YILDIZ TUŞUNA BAS...
.
.
.
.SATIR ARALARAINA YORUM YAPARSANIZ SEVİNİRİM...
.
.
.
.
.AZRA'NIN ANLATIMI...🦂👼🐞
"Hastayı çok yormayın" hemşireye bakıp başımı salladım
Gittiğinde derin bir nefes alıp içeri girdim.
Bakışlar bana dönerken Ayşe bana bakıp hızla ayağa kalktı."Ne işin var senin burda!"
Berat kolunu tutup geri çekti.
"Ayşe sırası değil!" Fatma teyzenin sözleri ile bana bakıp sinirle arkasını döndü.
"Neden geldin kızım"
Fatma teyzeye bakıp akına baktım.
Yüzünü görmem ile gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım mahvetmişti yüzünü."Ben akını merak ettim" Fatma teyze ayağa kalkıp önümde durdu.
"Seni kızım gibi severim Azra biliyorsun,
Ama söz konusu çocuklarımsa kimseyi tanımam.
Evine git kızım akını da hayatından sil bir daha o adam Oğluma dokunursa seninle bu kadar sakin konuşmam"Başımı sallayıp konuşmaya başladım
"Gerçekten haberim yoktu böyle birşeyden.
Akını kardeşim,abim gibi çok seviyorum,
Ben yurt dışındaydım duyduğumda gelecek-"
"Azra" akının sesiyle hepimiz ona baktık
Gözlerini yavaş yavaş açıp bana baktı.Kolumu tutan Fadime teyzeye baktım
"Azra git kızım hadi"
"Anne!" Akın yerinde doğrulmaya çalıştığında canı yanmış olacaktı ki acıyla inlemişti.
Annesi kardeşi berat,ve gereksiz Ayşe hızla yanına gitti."Oğlum hareket etme demedi mi doktor yeni uyandın!"
"Tamam iyiyim" yerini düzeltiği zaman bana baktı,
"Azra gel" dediğinde yanına gidecekken annesi kolumu tuttu.
"Kalbini kırarım Azra git dedim,hangi yüzle geldin zaten!""Sadece akını merak ettim"
"Senin yüzünden bir aydır komadaydı adam ya birşey olsaydı ona,ama senin aklına yeni geliyor tabi yurt dışında fink atacağına senin yüzünden komaya giren adam şimdi aklına geliyor değil mi!!"
"Yeni haberim oldu dedim Ayşe ben istermiydim böyle olmasını!""Azra abla Ayşe haklı burda kalman doğru değil,gelmen bile hataydı!"
Berata baktım,haklılardı bir yandan,
"Çıkın hepiniz Azra hariç!"
Akının sesiyle annesi işaret parmağı ile beni gösterdi.
"Ben bu kadın yüzünden canımı kaybediyordum,şimdi sanki suçsuz melek gibi ben akını merak ettim diyemez duydun mu onu seviyorsun diye sesimi çıkarmadım ama yetti bir daha bu kızı görmene izin vermem!!!"Hızla akına baktım.
Gözlerini kapatıp derin bir nefes almıştı,
Seviyor mu.akın beni seviyor!.
Kolumu tutup beni dışarı çıkaran Fatma teyzeye baktım kızaran gözleri ile bana baktı.
"Seni bir daha oğlumun etrafında görürsem Seni mahvederim!!!"
Kapıyı çarpması ile koridordaki bir kaç hemşire ve hastalar bana bakmaya başladı
Gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım."Azra!"
Koridorda yankılanan sesle başımı kaldırıp ona baktım öfkeyle bana doğru geliyordu
Ona doğru ilerlemeye başladım.Yaklaştığım gibi öfkeyle tokat atmıştım.
Başı sağ omzuna düşerken göğsüne vurdum
"Bırak artık peşimi duydun mu,
düş yakamdan allahın belası ne istiyorsun benden canımı mı al senin olsun ama bırak artık beni!!!"Sinirle elimi tutup elime baktı,
Çatık kaşlarımla ona bakıp elimi çekmeye çalıştım.
Sinirle elimi sıkıp yüzüme yaklaştı.
"Yüzük nerde lan!!!"
Çatık kaşlarım şaşkınca yukarı kıvrılmıştı.
"Ne yüzüğünden bahsediyorsun!"
"O piçin taktığı yüzük nerde lan, ona yedirmezsem şerefsizim!!!"
"Zaten şerefsizsin!!!"Çatık kaşları şaşkınca yukarı kıvrılmıştı.
"Öyle mi!!"
"Öyle!!"
Bileğimi sıkıca tutup hızla yürümeye başladığında elimi çekmeye çalıştım.
"Bırak be!!"
"Baran oğlum dur!"
Konuşan adama baktım,deponun önünde gördüğüm adamdı Kenan dedesi olduğunu söylemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYAM
RandomADIM ATTIĞI YERİ İNLETEN BİR MAFYA🦂 ÜNLÜ VE BAŞARILI GÜZEL BİR AVUKAT🐞 BU İKİLİNİN HİKAYESİNE KATIL... KİTAPLARIM İLE İLGİLİ SPOİ VS ŞEYLER BU HESAPTA PAYLAŞILIYOR... 👇🏻 Instagram= yazargunes20 TAMAMLANDI🔮📝✅ TÜM HAKLARI ŞAHSIMA AİTTİR. İZİNSİ...