♧ŞANS♧

53.4K 2.2K 377
                                    

Multi AZRA KAYA🐞....
.
.
.
.BAŞLAMADAN ÖNCE YILDIZ TUŞUNA BAS...
.
.
.
.
.
.SATIR ARALARINA YORUM YAPMAYI
.UNUTMAYIN...
.
.
.
.AZRA'NIN ANLATIMI...

🦂😈🐞

"Baran!!!" Kenanın tekrar Bağırması ile gözlerimi açtığımda karşımda kanayan yarasına bakan baranı görmem ile elimdeki silah yere düşmüştü.
Yere düşmesi ile Kenan hızla başını tutmuştu ceketi ile baskı uygularken bağırıyordu.
"Ambulansı arayın!!!!"
Kapı açıldığında neredeyse şirketin yarısı gelmişti çoğu telefonla ambulansı ararken balca yerde yatan barana bakıyordu.

Ellerime bakıp baranın yanına çöktüm,
Ölmüş müydü.
Elimi kenanın baskı yaptığı ceketin üzerine koyup barana bakmaya başladım.
"Baran"
Yavaş yavaş gözlerini açtı
"Kurtuldun...Benden"
Yutkunup yarasına bakmaya başladım,
"Alın şunu burdan!!!" Kenanın Bağırması ile Baran kapanmak üzere olan gözlerini ona çevirip elini elimin üzerine koydu.
"Kenan,seni son kez uyarıyorum azraya karışma.
En azından son nefesimde yanımda olsun"
Kenan sinirle bana bakıp başını salladı.

.......


Kucağımdaki kanlı ellerime bakmayı kesip ameliyathanenin kapısına bakmaya başladım.
"Azra hadi gel ellerini yıkayalım"
Damlaya cevap vermeden hala kapıya bakıyordum
Kenan volta atmayı kesip bana doğru gelmeye başladığında Çakır önüne geçmişti.
Kenan sinirle ona baktığında Çakır birşeyler söylmişti Kenan sinirle bana bakıp tekrar yerine geçmişti
Çakır arkasını dönüp yanımıza geldiğinde diğer tarafıma oturdu.

"Bacım biraz gitsene" damlaya söylediği şeyle damla bana bakıp ona baktı,
"Neden?"
"Birşey konuşacağız hade!"
"Salak"
Diyip ileri gidip duvara yaslandığında Çakır bana bakmaya başladı.
"Yenge,polisler gelecek sorguya alacaklar seni,ne oldu diye sorarlar,
Suçu benim üstüme atacaksın,senle Baran abi odada otururken ben geliyorum biz onunla tartışıyoruz sonra ben onu vuruyorum tamam mı yenge"
Başımı çevirip ona bakmaya başladım.

"Azra kaya" Gelen sesle başımı çevirdiğimde üç polis bana bakıyordu.
"Benim"
"Sorguya alınacaksınız"
Ayağa kalktığımda Çakır hafifçe başını salladı.

Polislerle beraber yürümeye başladığımızda damla yanıma gelmişti.
"Nereye götürüyorsunuz onu"
"Sadece sorguya alacağız hanımefendi" dedi polis,
damla bana bakıp geri çekildiğinde yürümeye devam ettik.

Odaya girdiğimizde benimle sadece bi polis içeri girmişti diğerleri kapıda bekliyordu
Masada oturan iki polise bakmaya başladım.
"Buyrun oturun" polisin gösterdiği yere oturup ellerime bakmaya başladım.
"Azra hanım öncelikle Baran beyle aranızdaki ilişki nasıldı"
Baranın neyi olduğumu soruyordu,neyiydim ki ben onun.
"Çalışanıyım" dedim sadece
Polis yanındaki Söylediklerimi yazan adama kısa bir bakış atıp tekrar bana baktı.

"Azra hanım olay yerinde olan diğer çalışanları da sorguladık fakat onlar sizin söylediklerinizin tam tersini söylediler"
Anlamaz gözlerle polise bakmaya başladığımda ellerini masanın üzerinde birleştirip gözlerime bakmaya başladı.
"Bakın herkes sizin sevgili olduğunuzu söylüyor,ve öğrendik ki bi çocuğunuzu kaybetmişsiniz"
Derin bir nefes alıp başımı eğdim.
"Doğru,ama sevgili değildik sarhoş olduğum gece olan bi hataydı"
"Peki,o odada neler yaşadığınızı anlatın"

....YAZARIN ANLATIMI....

Kapı açıldığında azranın ailesi,balca,çakır ve birkaç çalışan,ayağa kalkıp kapıya bakmaya başladı.
Kanlı Elleri kelepçeli iki kolunda polislerle çıkan Azra ile herkes şaşkın bir şekilde onlara bakıyordu,
Azra babaannesine baktığında istemeden gözleri dolmuştu.
Sultan hanım düşmemek için fıratın kolunu tuttuğunda Fırat babaannesini tuttu.

MAFYAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin