Multi BARAN KOROĞLU....
.
.
.
.BAŞLAMADAN ÖNCE YILDIZ TUŞUNA BAS...
.
.
.
.SATIR ARALARINA YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN...
.
.
.
.AZRA'NIN ANLATIMI...Arkamızı döndüğümüzde öfkeli gözler ile bana ve kenana bakan barana baktım.
"Baran bey ben sizin kesin talimatınız olduğunu söyledim ama Kenan bey kendisinin sizinle konuşacağını söyledi"
Balca endişeyle konuştuğunda baran ona bakıp kapıyı sert bir şekilde çarpıp yanıma geldi."Sesiniz şirketin dışından duyuluyor!!"
Bağıran barana baktım fazla öfkeli görünüyordu.
"Baran bu kadını şirkette istemiyorum!"
"Ben bayılıyordum size,şirkette şirket alın başınıza çalın şirketinizi!" Gidecekken kolumu tutup çeken Baran ile aradan sıvışma umutlarım uçumuştu.
Kolumu elinden çekip sinirle kenana bakmaya başladım aptal adam."Azra şirketin yeni Avukatı Kenan ben istediğim zaman çıkar!"
"Bu kadın Şirkete ayak uyduramaz Baran!"
"Biz ona ayak uydururuz o zaman Kenan!!"
Hepsi barana bakarken ben sırıtarak kenana bakıyordum şaşkın bakışlarını barandan çekip bana baktığında kaşları hızla çatılmıştı."Herkes odalarına dağılsın!" Baranın sesiyle çakır hariç hepsi çıkmıştı.
Gidecekken baranın sesiyle durdum.
"Odana gir ve çıkma konuşacaz!"
Ona bakmadan yürümeye devam ettim kapıyı açan çakıra baktım.
Bıyık altından gülüyordu.
"Tipsiz çakmak taş" demem ile kaşları çatılmıştı.
Gülüp odadan çıkıp yan taraftaki odama girdim.Odanın içine girmem ile masada çalan telefonumu elime alıp baktım.
-SAVCI AKIN Arıyor-
A-Alo akın.
Ak-Azra bu gün bana kastın mı var senin
ikis saatir seni bekliyorum burda!.Saate baktığımda ikiye geliyordu hafifçe başıma vurdum.
A-Hemen geliyorum.
Ak-Belkiyorum!.Telefonu kapatıp çantamı alıp odadan çıktım.
Asansöre binip birinci kata bastım.
...Masada oturan akını görmem ile yanına yürümeye başladım.
Araksı bana dönük olduğu için beni görmemişti hızla karşısındaki sandalyeye oturdum."Akın naber" dik dik yüzüme bakıyordu.
"Akın lütfen soru sorma kısa bir Süreliğine sadece" dedim.
Konuşmadan yüzüme bakıyordu.
"Bunu yapacağını düşünmezdim Azra!"
Kaşlarımı çattım.
"Ne,ne yapmışım"
"Para için bizi bırakıp bir şirkette çalışacağına inanmamı bekleme benden!"Derin bir nefes alıp arkama yaslandım.
Anlatsam Akın asla durmazdı her yeri bir birine katardı.Çalan telefonumu masadan alıp baktım.
Kayıtlı olmayan bir numaraydı.
Açıp Kulağıma götürdüm.A-Alo.
B-sana odana gir çıkma dedim nerdesin lan!!.
Baran olduğunu anladığımda güldüm.
A-Boş laflarını duymak istemiyorum.
B-AZRA!-.
Telefonu kapatıp masaya koydum.YAZARIN ANLATIMI...
Baran yüzüne kapanan telefona baktı.
Öfkeden boynundaki ve alnındaki damarlar kendini belli ederken Çakır Barana bakmaya başladı.
"Abi ne oldu birşey mi olmuş!" Endişeyle konuştuğunda baran hızla ona baktı.
"Yirmi dakika içinde Azra evimde olacak!" Çakır Baranın sert sesiyle yutkunup hızla odadan çıkıp asansöre bindi.Baran önündeki cam sehpaya tekme attığında paramparça olmuştu.
Olduğu kattaki bütün çalışanlar tedirgince baranın olduğu odanın kapısına bakıyordu.
Baran derin derin nefesler alıp sakinleşmeye çalıştı.
"Delirtecek beni" Diye mırıldanıp hızla odadan çıktı.
Onun çıkması ile çalışanlar hızla işine döndüKenan odasında ellerini cama yaslamış istabulun manzarasına bakıyordu.
Yediremiyordu kendine.
Azranın söylediği şeyleri tek tek ona yedirecem diye aklından geçiriyordu.
Daha bugün gelen bi kadın için Baran resmen azarlamıştı ortağı ve aynı zamanda kuzeni olan Kenanı.
Sinirle cama vurup arkasını döndü.
"Bu şirkette aldığın her nefesi zehir Etmezsem bana da Kenan koroğlu demesinler Azra kaya!"Azra,Akın ile vedalaşıp dışarı çıkıp valeye arabasını getirmesini rica edip beklemeye başladı.
Hızla önünde ani fren yapan arabalar ile kaşlarını çatıp bir adım geri gitti.
Sürgülü kapı açılır açılmaz Çakır hızla inip azranın önünde durdu.
"Yen- Azar hanım abi bekliyor!"
Azra göz devirip çakıra baktı.
"Ne oldu abinin sinirden bir yerleri mi tutuşu"
Çakır gözlerini kapatıp açtı."Azra hanım gidelim!" Azra gelen arabasına bakıp çakıra baktı.
"Arabamı burda bırakamam.
sizi takip ederim"
Gidecekken Çakır durdurdu onu.
"Tamam bizimkiler getirir"
Azra kaşlarını çattı.
"Arabamı yabancılara teslim Etmem!"
Çakır saate bakıp gözlerini kapattı.
Beş dakikası vardı.
Başını sallayıp arabaya bindi.Azra arkasını dönüp sinsice gülüp arabasına bindi.
Çakırların arabası harekete ettiğinde azra da onları takip etti.Çakırın telefonu çaldığında arkasına bakmayı kesip telefonu açtı.
"Siktiğimin piçi,Azra nerde lan!!!" Çakır yutkundu.
"Geliyoruz abi beş dakikaya evdeyiz"
Yüzüne kapanan telefonla baranın telefonu duvara fırlattığını tahmin etmek zor olmamıştı Çakır için.Çakır arkasına baktığında yengesinin arabasını görmeyince küfür etmeye başladı.
"Lan Yenge lan Yenge!!!" Sinirle cama vurdu.^^^^
Azra üstünü giyip salona girdiğinde boş olduğunu gördü demek ki damla ile kadir işteydi zaten saat daha öğlen üçtü.Koltuğa oturup televizyonu açıp dizi izlemeye başladı.
AZRA'NIN ANLATIMI....
Gözlerim yavaş yavaş kapanırken kopan gürültü ile resmen yerimden sıçramıştım.
Gelen seslerin ardından salonda peşinde adamlar ile giren baranı görmem ile yutkunmuştum.
-Yazık daha gençti derler artık namazdan sonra- iç sesime göz devirdim.
Ne namazı.
-cenaze namazı tatlım burdan sağ çıkacağını sanmıyorum-Düşüncelerimi baranın masaya fırlatarak attığı dosya bölmüştü siyah dosyaya bakıp barana baktım.
Öfkeden olacak ki gözleri kızarmıştı.
Başını sol omzuna doğru hafifçe çevirdiğinde Çakır ile adamlar hızla çıktı yutkunup kendimi topladım.
Yavaş ve sakin adımlarla dibime gelip elime kalem verip üstten üstten bana bakmaya başladı."Bune!" Dedim sinirle hayvan kapımı kırmıştı.
"O dosyayı imzala Azra" yılan tıslaması gibi konuştuğunda yutkundum.
"Ne olduğunu söylemeden,birşey imzalamıyorum" dedim onun aksine sakince.
Başını eğip güldü biraz öyle bekleyip Başını kaldırıp bana baktı.
"Azra gerçekten zor tutuyorum kendimi!"
"Lavabo ilerde solda" dedim alayla.Gözlerini kapatıp Başını ovaladı.
Telefonu cebinden çıkarıp birşeyler yapmaya başladı.
Çatık kaşlarım ile onu izliyordum.
Gözlerime bakıp telefonu ortamızda yatay şekilde tutup sesini dışarı verdi."Alo abi" Diye gelen sesle kaşlarımı daha çok çattım ne yapıyordu.
"Sesleri gelsin!" Diyip bana baktı.
Bir kaç tıkırtı sonrası duyduğum sesler ile hızla barana baktım.
"Abla!"denizin sesiydi bu!
"Azra!" Kadir!"Abi emrini bekliyoruz sıkalım mı kafalarına"
Baran bana baktı.
"Sen karar ver" alaylı sesiyle sinirle dosyayı açıp imza atıp dosyayı göğsüne attım.
Refleksle tutup güldü.
"Aldığın yere bırak ikisini de!" Diyip telefonu kapatıp.
Bana yaklaştı."Ben seni adam etmesini bilirim Azra" son sözlerini söyleyip gitmişti.
Korkuyla koltuğa oturup başımı ellerimin arasına aldım.
"Hepsinin bedelini ödeyeceksin baran bana yaptıklarının bin mislini sana yaşatmazsam Azra değilim"......
👇🏻⭐HALA BEĞENMEDİYSEN HEMEN BEĞEN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYAM
DiversosADIM ATTIĞI YERİ İNLETEN BİR MAFYA🦂 ÜNLÜ VE BAŞARILI GÜZEL BİR AVUKAT🐞 BU İKİLİNİN HİKAYESİNE KATIL... KİTAPLARIM İLE İLGİLİ SPOİ VS ŞEYLER BU HESAPTA PAYLAŞILIYOR... 👇🏻 Instagram= yazargunes20 TAMAMLANDI🔮📝✅ TÜM HAKLARI ŞAHSIMA AİTTİR. İZİNSİ...