Multi AZRA KAYA...
.
.
.
.
.BAŞLAMADAN ÖNCE YILDIZ TUŞUNA BAS...
.
.
.
.SATIR ARALARINA YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN...
.
.
.
.VOTE KOYMAYI İSTEMEZDİM AMA OKUNMA 1000'LERE ÇIKIYOR BEĞENİ SAYISI
50,60 BİR TUŞA BASMAK BU KADAR ZOR OLMAMALI😔🤍100 vote...
.
.YAZARIN ANLATIMI...Baran depodan çıkıp ceketini giydi.
"Abi meftayı ne yapalım" çakırın sorusu ile durup arkasını döndü.
"Atın köpeklerin önüne" ses tonundaki ürkütücü tınıyla insanı korkutabilecek bir kapasiteye sahipti,
Çakır başını salladı.
Koşarak gelen korumaya baktı Çakır.
Koruma ellerini önünde birleştirip başını eğdiğinde baran kaşlarını çatıp çakıra baktı."Bu kim!" Çakır barana bakıp adama baktı.
"Abi yengenin peşine adam koy dedin bunu koyduk"
"Ne işi var o zaman burda!" Çakır yutkundu
Adama yaklaştı.
"Yengenin peşinde niye değilsin sen" dedi Çakır sinirle.
"Abi" dedi adam korkuyla biliyordu ki son saniyelerin yaşıyordu."Ne lan konuş!!!" Baranın Bağırması ile adam başını kaldırmadan derin bir nefes aldı.
"Harun kaçırdı abi yenge-" baranın boğazını sıkmasıyla sözü yarım kalmıştı.
"Sen nerdeydin lan onu alırken sen nerdeydin!!!" Adamın yüzü kızarmaya başlamıştı baran daha güçlü sıkmaya başladı.Adamın nefesinin kesilmesi ile sinirle onu yere atıp çakıra döndü.
"Ara lan o piçi!!!" Çakır hızla telefonu çıkarıp harunu arayıp barana verdi.Uzun çalışın sonunda açılan telefon ile Baran sinirle bağırmaya başladı.
"Orosupu çocuğu ona dokunursan sikerim seni Harun!!!"
Karşıdan gelen kahkaha sesiyle elini yumruk yaptı.
"Ah baran seninle zevklerimiz aynı biliyorsun değil mi" Harun telefonla konuşurken bir yandanda yatakta baygın yatan azranın yüzü okşuyordu."Ona dokunurs-"
"Şu an pürüzsüz yüzünü okşuyorum uyandığında eğlenceli vakit geçireceğiz"
"Harun sana yapacaklarımı hayal bile edemezsin!!!"
"Bu güzellik uğruna ölmeye bile razıyım be baran" harunun sesiyle telefonu fırlatıp arabanın kaputuna vurmaya başladı."Abi sakin-" baran sinirle boğazını sıkmaya başladı.
"Ona dokunursa hepinizi sikerim çakır" sinirle konuşması ile Çakır yutkundu..........
Harun yavaş yavaş uyanmaya başlayan azraya bakıp gülümsedi.
Azranın bilinci tamamen yerine geldiğinde hızla kalkacakken kolunu tutan Harun ile sinirle onu ittirmeye çalıştı.
"Bırak beni!!"
Harun sıkıca çenesini tutup yüzünü yaklaştırdı.
"Sakin ol güzelim, sana zarar vermek istemiyorum zorlama beni" Azra kendini çekmeye çalıştığında Harun onu bırakıp ayağa kalktı.Azra sinirle ayağa kalkıp ona bakmaya başladı.
"Beni öldürecek gibi bakmayı bırak" dedi Harun sehpadaki içkiyi eline alırken.
Azra sinirle gözlerini kapattı.
"Kimsin sen, burda ne işim var benim!!"
Harun elindeki bardağı sıkmaya başladı.
"O sesini indir-"
"İndirmiyorum beni kaçırıp birde emir veremezsin ne yapayım beni kaçırdın gülüp oturayım mı!!"Harun içkiyi içip bardağı masaya sert bir şekilde bırakıp azranın üzerine yürümeye başladı.
Azra geri geri gidip duvara çarptığında durmak zorunda kalmıştı.
Harun iki elini duvara yaslayıp azranın üzerine eğildi.
"Burdan gitmek istiyor musun" dedi sessizce.
Azra kaşlarını çattı dalga mı geçiyor diye düşünmeye başladı.
"Benim ki de soru gitmek istiyorsun tabi" dedi Harun kendi sorusunu cevaplayarak."Seni bırakacağım Azra,ama benimle bir gece geçireceksin sonra seni arabayla evine bırakacaklar" diyip elini yanağında gezdirmeye başladı.
Azra biraz durup gülmeye başladı.
Harun kaşlarını çatıp geri çekildi.
Azra gülmeyi kesip öfkeyle Haruna tokat attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYAM
De TodoADIM ATTIĞI YERİ İNLETEN BİR MAFYA🦂 ÜNLÜ VE BAŞARILI GÜZEL BİR AVUKAT🐞 BU İKİLİNİN HİKAYESİNE KATIL... KİTAPLARIM İLE İLGİLİ SPOİ VS ŞEYLER BU HESAPTA PAYLAŞILIYOR... 👇🏻 Instagram= yazargunes20 TAMAMLANDI🔮📝✅ TÜM HAKLARI ŞAHSIMA AİTTİR. İZİNSİ...