Multi BARAN KOROĞLU...
.
.
.
.BAŞLAMADAN ÖNCE YILDIZ TUŞUNA BAS...
.
.
.SATIR ARALARINA YORUM YAPMAYI UNUTMA!!
.
.
.
ARE WE READYZZZAZRA'NIN ANLATIMI...
Midemin bulanmasıyla hızla gözlerimi kapattım başımı eğdim.
İğrenç koku bunlardan geliyordu ben saatlerdir parçalanmış cesetler ile oturuyordum."Aç gözlerini!!" Bağırması ile gözlerimi daha sıkı kapattım o görüntüye bakamazdım ben öyle şeylere bakamazdım.
Çenemde hissettiğim elle başımı kaldırdı.
"Ya gözlerini aç yada ben onları yerinden çıkarırım!" Sinirle konuşmuştu tıpkı bir yılan tıslaması gibi.Gözlerimi yavaşça açıp etrafa bakmamaya çalıştım.
O görüntüler gözümün önünden gitmiyordu resmen vahşeti.
Gözlerine bakıyordum.
"Hepsini tek tek özenle ben yaptım nasıl olmuş" alaylı sesiyle yutkundum şu an ağlamak istiyordum psikopattı bu."Seni de aralarına koyalım mı" Elinin tersini yanağımda gezdirdiğinde geri çektim başımı.
Havada kalan elini yumruk yapıp dizinin üstüne koydu.
"Merak etme onların hiç biri masum değil.
Bak şu en baştaki" diyip çenemi tutup oraya çevirdi gösterdiği adama baktım.
Midem yanıyordu şu an."Bu beni öldürmeye çalıştı.
Diğeri insan kaçakçısı paralarını alıp insanları dolandırıp organlarını alıyorl-"
"Y..yapma" dedim sessizce gerçekten ölecek gibi hissediyordum.
Bir süre sessizce gözlerime baktı.
Elini çekip ayağa kalktı.
Dolu olan gözlerimi sıkıca kapatıp derin nefesler almaya başladım.
Hepsi tavanda asılmış insanlardı iç organları dışarı çıkmış kolu bacağı koparılmış.. boğazıma doğru yükselen şeyle başımı yukarı kaldırdım yoksa kusacaktım.Gelen adım sesleriyle yutkundum beni burda bırakacaklardı bu kadar cesetin içinde..
Gözlerimi açtım.
Oda yine karanlık olmuştu kimse yoktu gerçi olsa bile bu karanlıkta göremezdim.
Gözlerimi kapatıp biraz ilerimde duran cestler yokmuş gibi hayal etmeye başladım.Ani den ensemde hissettiğim nefesle kalbim atmayı bırakmıştı.
K..Kim vardı.
"K.kim.sin" Sesim fısıltı gibi çıkmıştı yanağımdan süzülen yaşları Silip kelepçeyi çözdüğünde korkudan kıpırdamıyordum.
Cesetlerden biri hortlayacak değil ya adamlardan biri gitmemişti sanırım.
Ya bana birşey yaparsa.
Önümde çöken kişiyle çığlık atmak istiyordum.Neden karanlıktı.
"I..ışıkları yakar mısın"
"Hayır!" Bu o psikopattı ayağımı çözmesi ile hızla ayağa kalkıp geri geri gitmeye başladım.
Göz gözü görmüyordu.
"İki adım daha atarsan başı kesilmiş birine basacaksın!" Aniden durdum.
Birazdan ruhumu teslim edecektim."Çıkar beni burdan lütfen" dedim sessizce.
"Kaçmasaydın onu yapacaktım bende!!" Bağırması uzaktan gelmişti.
"N..nerdesin" dedim Gelen adım sesleriyle korkuyla etrafa baktım.
Gidecekti!!
Hızla ona doğru gitmeye başladığımda birşeye basmam ile durmuştum.
Gelen et sesiyle gözlerimi sıkıca kapatmıştım cesete basmıştım.Bilincimin kapanması ile düşecekken tutmuştu beni.
...
"İyimi şimdi!" Bu ses ona aitti.
"Bir sorun yok sadece fazla korkmuş" Bu ses bir kadına aitti.
Emin değildim ama doktordu sanırım.
"Ne zaman uyanır!"
"Yorgun düşmüş şimdi uyuyor biraz dinlensin"
"Çık!" Dedi.
Birkaç takırtı sonrası gelen adım sesinden sonra Kapı kapanma sesi gelmişti."Gözlerini aç!" Nerden anladı acaba uyandığımı manyak.
Gözlerimi açıp etrafa baktım.
Geniş lüks bir odaydı.
Koltukta oturmuş beni izliyordu.
Hızla yataktan kalkıp önüne geçtim.
"Ne istiyorsun benden!"koltuktan kalkıp bana bakmaya başladı.
Aramızda bi beş altı santim vardı başımı hafifçe kaldırıp ona baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYAM
AcakADIM ATTIĞI YERİ İNLETEN BİR MAFYA🦂 ÜNLÜ VE BAŞARILI GÜZEL BİR AVUKAT🐞 BU İKİLİNİN HİKAYESİNE KATIL... KİTAPLARIM İLE İLGİLİ SPOİ VS ŞEYLER BU HESAPTA PAYLAŞILIYOR... 👇🏻 Instagram= yazargunes20 TAMAMLANDI🔮📝✅ TÜM HAKLARI ŞAHSIMA AİTTİR. İZİNSİ...