Multi AZRA KAYA🐞 BARAN KOROĞLU🦂
.
.
.
.
.BAŞLAMADAN ÖNCE YILDIZ TUŞUNA BAS...
.
.
.
.
.
.SATIR ARALARINA YORUM YAPMAYI
.UNUTMAYIN,EMEĞİMİN KARŞILIĞINI BU ŞEKİLDE VEREBİLİRSİNİZ🥰
.
.
.
.
.
.AZRA'NIN ANLATIMI...🦂🪆🐞
BİR HAFTA SONRA...
Duruşmadan çıktığımızda Barlasın kardeşi kavga çıkardığı için ceza yemişti,duruşmayı biz almıştık vesiyetin değiştirilmediği ve hisselerin çoğunluğu Barlas beyde olduğu için şirket üzerindeki söz hakkı barlasa verilmişti.
Derin bir nefes alıp önümdeki dosyayı kapatıp baş parmaklarım ile alnıma masaj yaparken kapıyı çalmadan içeri giren kişiye baktığımda kaşlarım çatılırken Barlas yüzündeki gülümseme ile bana bakıyordu.
"Kapı çalmayı bilmiyorsunuz sanırım"
Masamın önündeki deri koltuğa oturup yüzümü incelemeye başladı."Hasta mısın?"
"Hayır Barlas 'bey' siz neden geldiniz sizin dosyanız bu gün kapandı"
Resmi bir şekilde konuştuğumda yüzü düşmüştü
"Teşekkür etmek için geldim malum duruşmadan sonra olay çıkınca"
"Önemli değil bu benim görevimdi"
"Biliyorum,yarın akşam sizi yemeğe çıkarmak istiyorum"
Başımı hafifçe iki yana salladım."Teşekkür ederim fakat teklifinizi kabul edemem"
Bacağının üzerinde olan elini yumruk yaptığında sol kaşımı havaya kaldırıp gözlerine baktığımda kendini toplayıp ayağa kalktı."Merak etmeyin sadece teşekkür etmek için küçük bir hediye,farklı bir amacım yok"
"Hangi amaçla yaptığınızla ilgilenmiyorum,
Dediğim gibi sizinle yemeğe çıkamam, düşündüğünüz için teşekkürler"
"Sadece bir yemek neden kabul etmiyorsun"
Israrı ve benimle samimi konuşması sinirimi bozarken derin bir nefes alıp ayağa kalkıp yanına ilerledim."Israrınızı anlamıyorum Barlas bey lütfen daha fazla uzatmayın"
"Peki,kahve içelim en azından"
Şimdi düşüp bayılacağım,
"Hayır"
"Çay"
"Barlas bey!"
"Tamam tamam gidiyorum"
Sinirle yerime geçecekken kolumu tutup kendine çekip dudaklarıma yapışması ile ellerim havada kalırken dudaklarımı öpmeye başlaması ile hızla göğsünden itip suratına tokat atmam ile başı sol omzuna düşmüştü."Ne yaptığınızı sanıyorsunuz!!!"
Başını kaldırıp gözlerime bakması ile midem ağzıma gelmişti hangi cesaretle beni öpmüştü.
"Sadece şans istiyorum"
Göğsüne vurup yüzüne baktım
"Size Hayır dedim bu yaptığınızın cezasını çekeceksiniz!!"
"O güzel tadı aldım ya cezalar Umrumda değil"
Elimi sinirle kaldırmam ile elimi tutup yüzüme yaklaşması ile öfkeyle gözlerine bakıyordum.
"Seninde hoşuna gitti biliyorum,merak etme bu hallerine bayılıyorum"
Kolumu hızla elinden çekip suratına tükürmem ile öfkeyle gözlerini kapatmıştı.Konuşacakken açılan kapı ile oraya baktım
Kapıda durmuş çatık kaşları ile barlasa bakan baranı görmem ile kalbim acıyla tutuşmuştu ihanet etmemiştim değil mi zorla öpmüştü beni."Baran" Sözlerim ile barlasa bakmayı kesip bana bakıp yanım gelip belimi tutup barlasa bakması ile yutkunup barlasa baktım yüzündeki iğrenç gülümsemesi ile bize bakıyordu
"Bir sorun mu var?" Baranın sorusu ile hızla barana baktım.
"Hayır Barlas beyin duruşmasından çıktık Teşekkür etmek için gelmiş şimdi gidiyordu"
Öfkeyle barlasa baktığımda sırıtarak başını sallayıp çıktığında titrek bir nefes alıp barana döndüm.Yüzündeki şüpheli ifade ile bana bakarken
Zorla gülümseyip gözlerine baktım,
"Sen neden geldin,birşey mi oldu"
Yüzümü incelemeyi kesip gözlerime bakmaya başladı.
"Yarın ki kutlama için alışverişe götürecektim seni konuşmuştuk"
Yutkunup başımı salladım,
"Yorucu bir gündü aklımdan çıkmış" paltomu ve çantamı alıp baranın yanına geldiğimde elimi tutup odadan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYAM
SonstigesADIM ATTIĞI YERİ İNLETEN BİR MAFYA🦂 ÜNLÜ VE BAŞARILI GÜZEL BİR AVUKAT🐞 BU İKİLİNİN HİKAYESİNE KATIL... KİTAPLARIM İLE İLGİLİ SPOİ VS ŞEYLER BU HESAPTA PAYLAŞILIYOR... 👇🏻 Instagram= yazargunes20 TAMAMLANDI🔮📝✅ TÜM HAKLARI ŞAHSIMA AİTTİR. İZİNSİ...