Multi BARAN KOROĞLU....
.
.
.
.BAŞLAMADAN ÖNCE YILDIZ TUŞUNA BAS...
.
.
.
.
.
.SATIR ARALARINA YORUM YAPMAYI
.UNUTMAYIN...
.
.
.
.
.
.AZRA'NIN ANLATIMI...🦂🌹🐞
Kafede oturmuş yanımdaki camdan dışarıyı izliyordum.
Baranlar toplantı için Şirkete gitmişti ben onlarla gitmek yerine kafeye gelmiştim
Önümdeki sıcak kahveden bi yudum alıp arkama yaslandım
Telefonum çaldığında açıp baktığımda damla olduğunu gördüm.A-Efendim damla.
D-Nasılsın Azra.
Derin bir nefes alıp kahveye bakmaya başladım.
A-İyi değilim.
D-Ne oldu baran birşey mi yaptı!.
A-Hayır.
D-Ne oldu kızım anlatsana.Damlaya anlattığımda sessizlik olmuştu.
D-Ne yapacaksın şimdi.
A-Bilmiyorum damla bi yanım affetmek istiyor ama bir yanım hala ondan nefret ediyor bana yaşattıklarını unutamıyorum,
Onu affetmek istemiyorum,ama.
D-Ama.A-Bilmiyorum Damla kafam çok karışık
Onu görünce o gece gözümde canlanıyor onun yüzünden bu ülkeden kaçışım,doğacak çocuğumu kaybetmem ve dahası bunları bana sadece görevim olan davayı kazandığım için yaptı,ve hatırladıkça daha fazla öfkeleniyorum.
D-Ne karar verirsen ver ben yanındayım Azra ama senin yerinde ben olsaydım Onu daha fazla süründürürdüm,sana o kadar şey yaşatıp sonra aşık oldum diyip Onu affetmeni istemesi çok bencilce.
A-Biliyorum damla Onu affetmek istemiyorum ama bi yanımda acı çekiyor,
Ne zaman mutlu olacağım.
D-Azra güzelim hemen karar verme iyice düşün tamam mı.
A-Tamam damla aradığın için teşekkür ederim,biraz rahatladım.
D-Sağ salim gel başka birşey istemiyorum.
A-Görüşürüz.
D-Görüşürüz.Kafeye giren baranlar ile derin bir nefes aldım
Tek isteğim eve gidip yatağımda uyumaktı.
"Sıkılmadın değil mi biraz uzun sürdü" Yanıma oturan barana bakıp başımı salladım.
"Hayır biraz başımı dinledim"
"Biz gürültü mu yapıyoruz" Ters ters kenana bakıp önüme döndüm,
"Siz değil sen yeterince başımı ağrıtıyorsun" sözlerimle gözleri devirip balcanın elini tuttu
Beni izleyen barana baktım."İstanbula dönmek istiyorum"
Kaşları çatıldığında balca konuşmuştu.
"Hayır Azra ya kal gezelim biraz"
Kenana bakıp balcaya baktım.
"Ben kendi isteğim ile buraya gelmedim balca ve kalmak istemiyorum tabi baran beyin beni burda zorla tutmazsa"
Balcanın yüzü düştüğünde önüme döndüm."Siz kalın biz döneriz" barana baktım.
"Gelmene gerek yok kendim gidebilirim"
"Benimde işlerim var hem sıkıldım burda"
Önüme döndüm,
"Bi işi de bozmasan olmuyordu!"
Sinirle kenana baktım.
"Sizinle burda kalmak zorunda değilim!"
"Gelmeseydin!"
"Delirtme beni ben mi geldim beni bayıltıp kaçıran sizdiniz!"
Durup bana bakmaya başladı.
"Sende kaçırılmak için pek müsaitsin!"
"Haksız olduğun bi durumu bile kabul etmemek için saçma sapan konuşuyorsun ya!"
"Ben mi haksızım!"
"Kenan gerçekten seninle uğraşamam!"
Masadan kalkıp telefonumu ve çantamı alıp kafeden çıktım.
"Azra"
Elimi tutan baran ile derin bir nefes alıp ona döndüm.
"Baran senden ilk kez birşey istiyorum.
Lütfen peşimden gelme ve beni bir süre yanlız bırak tamam mı arayıp sorma"
"Azra bi anda ne oldu söyle bana,hem Nereye gideceksin hiç bir yeri bilmiyorsun!"
"Ben bakarım başımın çaresine"
"Azra tamam beraber dönelim"
"Baran!"
Sinirle başımı tutup gözlerimi kapattım.
"Baran peşimden gelirsen sana verdiğim şansı kaybedersin!"
Gözlerime bakarken elimi çekip arkamı dönüp ilerlemeye başladım.Yanağımdan süzülen yaşı elimin tersi ile silip karşıdan gelen taksiyi durdurdum.
Kapıyı açıp binecekken bana bakan baran ile göz göze geldiğimde durdum
Bana doğru bi adım attığında hızla taksiye bindim.
"to the airport"
(Havalimanına)
Adam başını sallayıp gaza bastığında barana bakmamak için ellerime bakıyordum.........2 Ay Sonra..........
Adliyenin bahçesinde oturmuş geçip giden arabalara bakıyordum,
Bu gün bi davam vardı ama kaybetmiştim
Kaybedeceğimi biliyordum ama yine de pes etmek istememiştim."Yine dalmışsın"
Yanıma oturan kadir ile ellerime bakmaya başladım.
"Of hadi kızım ya valla aylardır içimizi kararttın cenaze gibi dolaşıyorsun ortalıkta!"
"Keyfim yok kadir rahat bırak beni"
"Ne oldu baran mı aradı"
Başımı iki yana salladım.
"Hayır sadece yanlız kalmak istiyorum"
"2 aydır zaten kimseyle doğru dürüst konuşmuyorsun ağzından cımbız ile laf alıyoruz!"
"Kadir başlama"
"Sen başlama Azra affetmeyeceksen git söyle,tabi baran hala bekliyorsa.
Kim onun yerinde olsa çoktan peşini bırakmıştı.
Tamam canını çok yaktı kalbini kırdı ama böyle yaşayamazsın Azra.
Sevdiğine kin tutarak ölmek istiyorsan birşey demem ama ölene kadar böyle devam edemezsin şu kısacık hayatın tadını çıkar.
Bak Akın peşini bırakıp evlendi adam kendine yeni bir sayfa açtı karısıyla mutlu.
Seninde bunu yapman gerekiyor daha fazla kendine eziyet etme sevdiğini affet sende mutlu ol aile kur çocuklarınız olsun""O kadar kolay değil kadir"
"Ne o kadar değil Azra iki yıl olacak neredeyse sendeki bu inat ne katırda, tuttuğun kin de deve de yok"
Ayağa kalkıp gidecekken bileğimi tutup beni durdurdu.
"Yapma bunu kendine güzelim yapma git konuş affet ilerde pişman olacağın şeyler yapma iyi düşün"
Başımı sallayıp elimi çektim arabama binip başımı direksiyona yasladım gözlerimi kapattım...Haklıydı daha ne kadar devam edecekti daha ne kadar bu hayatı kendime de Barana da zehir edecektim
Arabayı çalıştırıp Şirkete sürmeye başladım.....
Arabadan inip Şirkete girdim,
Asansöre binip 10.kata basıp beklemeye başladım
Biraz heycanlıydım uzun zamandır sesini bile duymamıştım.
Asansör durduğunda inip koridorda ilerlemeye başladığımda gördüklerim ile biraz duraklamıştım.
Herkes normal giyinmişti önümden geçen kadına baktım
Mor etek mavi kazak giymişti
Herkes onun gibi serbest giyinmişti.Yüzümde gülümseme oluşurken balcanın masasına yetişmiştim.
Beni gördüğünde gülümseyip ayağa kalktı.
"Azra hoş geldin"
"Hanım yok mu" dedim gülümseyerek.
Gülüp kolumu tuttu.
"Baran bey kuralları kaldırdı.
Artık kimin için yaptıysa"
Tebessüm edip baranın odasına bakmaya başladım.
"Odasında mı"
"Hayır,senin İstanbula döndüğün gün bizde döndük o günden beri sadece bi sefer geldi bir daha da kimse görmedi Onu sadece Kenanı evine alıyor"Başımı salladım evinin adresini balcadan alıp hızlı adımlarla arabama binip baranın evine sürmeye başladım.
Sinirle daha sert bir şekilde vurdum kapıya,
Sabahtandır kapıdaydım
Tekrar vuracakken açılan kapıyla derin bir nefes aldım.
Öfkeli yüz ifadesi ile bana bakan barana bakmaya başladım
Kaşları yavaşça yukarı kıvrıldı.
"Azra" şaşkınlığı sesine vurmuştu.
Kendimi biraz kötü hissetmiştim sakalı uzamıştı biraz zayıflamıştı göz altları morarmıştı,üzerinde siyah pantolon siyah tişört vardı."Konuşalım mı" baştan sona beni süzüp başını sallayıp geri çekildi içeri girip salona ilerlemeye başladım.
"Biraz dağınık" dediğinde önemli değil diyecekken gördüklerim ile şaşırmıştım
"Hepsini sen mi içtin!" Dedim
Yerdeki şişeleri göstererek
Yirmiden fazla vardı."Bir günde içmedim merak etme"
"Baran-"
"Azra bi kere sarılsam"
Yutkunup yere bakmaya başladım,
Hadi Azra buraya bunun için gelmedin mi zaten affetmeye geldin,kır inadını.
Başımı sallamam ile aniden bana sarıldığında geri sendelemiştim.
Biraz zayıfladı mı demiştim vazgeçiyorum hala ayı gibiydi.Kollarımı kaldırıp beline sardığımda başımı ve boynumu öpmeye başlamıştı.
"Öldürdün beni yokluğunla acı çektirerek öldürdün beni!" Sözleri ile gözlerimi kapatıp Başımı boynuna koydum hala vazgeçmemişti.Ne kadar öyle kaldık bilmiyorum.
Benden ayrılıp yüzümü ellerinin arasına aldı.
"Affettim de azram affettim de"
Gülümseyip başımı salladım
"Affetim ama benden çekeceğin var baran bey!".........................♤..........................
👇🏻⭐HALA BEĞENMEDİYSEN HEMEN BEĞEN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYAM
DiversosADIM ATTIĞI YERİ İNLETEN BİR MAFYA🦂 ÜNLÜ VE BAŞARILI GÜZEL BİR AVUKAT🐞 BU İKİLİNİN HİKAYESİNE KATIL... KİTAPLARIM İLE İLGİLİ SPOİ VS ŞEYLER BU HESAPTA PAYLAŞILIYOR... 👇🏻 Instagram= yazargunes20 TAMAMLANDI🔮📝✅ TÜM HAKLARI ŞAHSIMA AİTTİR. İZİNSİ...