"Elena!" Čuvši svoje ime okrenula sam se prema poznatom glasu svoje najbolje prijateljice. Pogledala sam ju zbunjeno na što je ona zakolutala očima. Pokazala je na svoj mobitel kao znak da provjerim svoj. Kimnula sam joj pa izvadila mobitel iz džepa. Imala sam nekoliko poruka i sve su bile od moje najbolje prijateljice, Lune.
Vjeko me pozvao van yay -Luna
Halo!!! Elaaaaa -Luna
Javi se stoko!!! -.-' -Luna
Ovo je jebeni SOS glupaco! Znm da ti je pov najdosadniji predmet!!! VJEKO!!!!! *.* -Luna
Nasmijala sam se pročitavši njezine poruke. Pogledala sam ju preko ramena dok sam tipkala odgovor.
Guuuurl!!!! Shopping danas poslije sk odma! -ELA
P.S. Kad je date?Ofc.. Petak duh. -Luna
Pwe. Detalje pod odmorom ionako je veliki sad ;)) -ELA
Dogovoreno. <33 -Luna
Spremila sam mobitel natrag u džep i nastavila pratit povijest. Kao pratit...
Zazvonilo je, a ja sam se trgla iz sanjarenja. Pobacala sam stvari s klupe u torbu pa pričekala Lunu da napravi isto. Kad smo bile spremne zajedno smo izašle iz učionice i krenule prema svojim ormarićima koji su veoma blizu jedan drugome.
"Nećeš se ljutit ako odem malo s Vjekom?" Upitala me Luna dok smo stajale pred mojim ormarićem. Pogledala sam je pa iza nje gdje je nekoliko metara od nas stajao dečko kratko ošišane crne kose, sivom duksericom i mobitelom među prstima. Svako malo bi pogledavao prema našem smjeru. Luna je bila prava sretnica. Vjeko je bio tip momka kakvog svaka djevojka poželi. Visok, sportski građen sa onim flertovskim osmijehom koji uputi svakom pa i starijima. Na sreću Lune, nije bio na lošem glasu kad su cure bile u pitanju. Priča se da je još uvijek djevac.
"Ma ne, sam ajde ionak imamo shopping." Nasmiješila sam joj se i potapšala.
Zacvilila je u znak radosti i zagrlila me čvrsto prije nego je odjurila svome novom dečku.
Odahnula sam i slegla ramenima sama sebi. I ja bi nekog ko Vjeko.
Zalupila sam vratima ormarića pa se krenula provlačit kroz masu ljudi koja je išla u istom smjeru kao i ja - prema izlazu škole.
Napokon nakon tolikog preguravanja sam osjetila mekani topli proljetni povjetarac i sunce kako mi miluju obraze. Uputila sam se prema prvoj pekari najbližoj školi po svoju jutarnju užinu.
"Dobar dan." Rekla sam ušavši u toplu prostoriju ispunjenu raznim privlačnim mirisima koji su me upozorili na zaboravljenu glad.
"Dobro jutro." Uzvratila mi je cura tamno smeđe kose svezane u visoki rep koja bi mogla biti vjerojatno studentica na faksu.
"Buhtla s čokoladom." Rekla sam joj s osmijehom dok sam pružila sitniš na pult. Kimnula mi je glavom pa uzela iz pulta moju užinu i pružila mi je.
"Još nešto?" Upitala me pristojno dok je spremala novac u kasu.
Odmahnula sam glavom. "Ništa hvala. Đenja." Mahnula sam pa izašla i krenula laganim korakom prema klupicama preko puta pekare gdje je sjedila većina učenika i jela svoje užine ili pušila cigarete.
Stala sam na semafor i zagrizla buhtlu dok sam čekala zeleno. Preko puta mene sam primjetila Lunu i Vjeku. Njegova ruka je bila oko njenog ramena. On joj je nešto govorio dok se ona smijuljila s rozim obrazima.
Izdahnula sam tužno gledajući zaljubljeni par pred sobom.
"Elena jel tako?" Upitao me duboki glas iza mene. Okrenula sam i našla se oči u oči s najsavršenijim stvorenjem koje hoda na kugli zemljaskoj. Njegove oči boje lješnjaka su me promatrale sa znatiželjom dok su mu usne bile izvinute u poluosmijeh.
Moja koljena su zaklecala, a moja usta više nisu znala govoriti. "D-daa."
Zahihotao se ispuštajući duboki zvuk koji je bio melem za moje uši. Odjednom je krenuo prema meni. Uspaničeno sam ostala stajati na mjestu dok me nije zaobišao. Moja svjest mi je opalila šamar. Upravo si se osramotila pred najzgodnijim, najpopularnijim i najopasnijim dečkom u Zagrebu, ako ne i cijeloj Hrvatskoj. Zakolutala sam očima sama sebi i tek onda shvatila da mi nema buhtle. Okrenula sam se u smijeru gdje je Izak otišao. Vidjela sam ga preko puta kako taman zagriza moju buhtlu ne skidajući pogled s mene. Lupila sam ljutito nogom o pod i prekrižila ruke na prsima. Prešla sam cestu brzim korakom dok mi je nevidljiva para izlazila iz ušiju. Prostrijelila sam ubojit pogled Izaku, ali ga samo zaobišla. Bez obzira koliko sam ljuta na njega, strah od Izaka je veći stoga sam poslušala ovaj put svoj mozak umjesto ponosa.
***
"Kući sam!" Zaderala sam se da me čuje bilo tko koga ima doma.
"U kuhinji!" Mamin mio glas mi je odzvonio u ušima. Odjurila sam u kuhinju i zatekla majku u njezinom svakodnevnom prizoru s pregačom stegnutom oko struka dok kuha ručak.
Miris sviježe pohane piletine i pirea me omamio. "Mmm jel gotovo?" Upitala sam ju dok sam sjedala za već postavljen stol.
"Pričekaj sestru. Treba doći svaki tren." Stavila je zdjelu punu mesa na stol kao da me namjerno mučila. Trbuh mi je napravio neobičan zvuk što je i mama čula pa se nasmijala. "Možeš uzet jedan mali komad." Rekla je s upozorenjem u glasu. Kimnula sam i pogledom tražila najmanji komad. Taman kad sam ga našla i ubola vilicom sestra je ušetala u prostoriju s uplakanom facom.
"Oh ljubavi što je bilo?" Mama je odma potrčala joj pružiti zagrljaj dok sam ja samo zakolutala očima i nastavila raditi što sam radila.
"Ostavio me." Tiho je odgovorila kroz jecaje. Mama ju je odvela u dnevni boravak zbog čega ih više nisam vidila ni čula.
Moja sestra je bila ljepša strana obitelji. Uvijek se oblačila profinjeno i slatko. Iz kuće nije izlazila ako nije bila našminkana zbog čega je uvijek imala dečka. Prestala sam brojiti koliko ih je bilo nakon petog. Najčešće je ona s njima prekidala, ali ako oni s njom prekinu to je onda potop. Pokušala sam ju tiješit jednom, ali sam samo pogoršala situaciju tako da od onda mama ju preuzima.
Pojela sam još jedan komad, al ovaj put veći, i pire jer koliko znam mama je rekla da čekamo Laru. I dočekali smo ju. Ne želim riskirat jer njezino plakanje zna trajat po nekoliko sati.
Nakon što sam napunila svoj trbuh odložila sam tanjur u sudoper i otrčala na kat u svoju sobu. Zaključala sam se da imam mira.
Kopala sam po torbi dok nisam našla svoj mobitel. Priključila sam ga na punjenje i nakon nekoliko minuta se upalio. Ni sekundu nakon što sam ukucala pin poruke su mi počele dolazit. Sve od Lune.
Di si? -Luna
Aloooo shooooopping -Luna
Šta je s tobom i ne odgovaranjem na poruke????!!! -Luna
DI SI? -Luna
DOBRO ZNAŠ PLAN AKO TE NETKO OTME!!!! JESU TE OTELI?? -Luna
Slijedeći put bi mogao tebe ;) -Nepoznato
DROLJO! ODG MI!! -Luna
Čekaj čekaj... Nepoznato? Tko ima moj broj, a da ja ne znam? Možda me stvarno otmu.
Brzo sam odgovorila Luni da sam kod nje za pola sata, a onda sam počela smišljati kako odgovoriti nepoznatom. Da li je nepristojno napisati samo 'tko si ti?' ili to sasvim u redu s obzirom da imam brojeve od svih kojih poznajem i još uz to poruka je tako nerazumna, kao da se nastavlja na nekakvu prijašnju. Možda je krivo poslana.
Tako sam se ipak odlučila ne odgovarati. Ako nije krivo poslana, poslat će opet, a onda ću dalje viditi.
🌹🌹🌹
Nisam nikad pisala na hrvatskom. Htjela sam probat pa evo. Nadam se da vam se svidjelo. :)
YOU ARE READING
Njegova malena.
Teen FictionJe li se moguće zaljubiti u osobu za koju ne znaš kako točno izgleda, ali pričaš s njom preko poruka po cijele dane? I šta se dogodi kad saznaš da je to osoba u koju si sumljala, a koja ima mračnu stranu sebe za koju rijetki znaju?