Prošlo je skoro sat vremena od kad smo Mia i ja sjele u Carpe Diem i pričale o svemu i svačemu. S njom je razgovor uvijek tekao fluidno bez ikakvih neugodnih stanka tišine.Usred njezine priče o zadnjem putovanju na kojem je bila sa svojim prijateljicama ove zime, otvaranje vrata ju je omelo jer je kroz njih ušao njezin brat.
"Hej." Mahnula mu je entuzijastično, na što se on okrenuo i dobacio joj osmijeh te krenuo prema nama. Njegov pogled je pao na mene. Neću lagati, srce mi je poskočilo, a žar na obrazima je bio prisutan. Na njegovom licu se odmah pojavio podsmijeh dobro znajući da je on uzrok mojoj nagloj promijeni boje kože. Sjeo je pored Mije, a meni je prošla misao kroz glavu da je to namjerno napravio. "Upravo sam pričala Miji o Berlinu."
Izak je zakolutao očima na sestrinu izjavu. "Nego o čemu češ ti pričati."
Mia ga je udarila u rame šakom na što se on nasmijao. "Samo govorim istinu." Kad ga je opet udarila, obratio se meni. "Vidiš ti kako ona mene voli."
Nisam mogla izbjeći hihot koji je pobjegao s mojih usana. Izaku je izbio mali osmijeh dok me promatrao s onim neobjašnjivim sjajem u njegovim očima.
"Nego, ja sam razmišljala malo iiii..." Oboje smo svoju pažnju prebacili na Miju koja nas je gledala sa zlobnim i zaigranim osmijehom kojeg sam već vidjela na dečku pored nje. "Mislim da bi vas dvoje bili baš lijep par." Izak se zakašljao na što ga je Mia pogledala zbunjeno. "Što?"
"Je li ovo kao namješteno?" Pitala sam je podrugljivo izbjegavajući kontakt s Izakom čiji sam pogled osjećala na sebi kao da me izaziva da nešto više kažem.
"Iskreno ne." Odgovorila je zamišljeno. "Ali sad kad razmislim malo, s obzirom da ovaj kreten pored mene ne zna kako prići curu..." Pogledala sam "kretena" o kojem je pričala i primjetila roskastu boju na njegovim obrazima. Na licu mi se pojavio podsmijeh, sad zna kako je meni. "Uglavnom, što ti misliš o mom bratu?"
Ovo je bilo tako zabavno, osmijeh mi se proširio od uha do uha. "Pa ne znam, čula sam da je pun sebe." Nalet samopuzdanja me pogodio pa sam nastavila sa svojim navodnim mišljenjem koje je bilo relativno istinito. "Naravno da se iz aviona vidi da je zgodan, ali ne mogu biti sigurna u njegovu osobnost samo po tome."
Izak je puhnuo glasno i pogledao između mene i Mije. "Kakva je ovo urota protiv mene?"
Mia se nasmijala pa pogledala u mene. "Bi li izašla s njim da te pita?"
"Hmm.." Nisam morala razmišljati o tome, ali me nekako povelo da malo odglumim išćekivanje. "Zašto ne? Po svemu sudećem, on bi to htio, zar ne?" Obje smo svoju pažnju prebacile na njega, ali njegova je bila samo na meni.
Na licu mu je izbio onaj njegov poznati osmijeh od kojeg su mi trnci prošli kroz tijelo. "Onda budi spremna u 7."
Mia se zacenila, dok sam ja ostala u šoku. Nisam očekivala da će me ovako pozvati van. Iako sam kroz zezanciju se nadala da će me kasnije pitati, nikako mi nije palo na pamet da će to napraviti pred svojom sestrom.
"Samo da znate, ja sam kuma prvorođenćadu kao počast što sam vas spojila." Mia je pljesnula od uzbuđenja, a ja sam samo potonula u svojem mjestu dok se Izak smijao sestrinoj reakciji iako su mu oči stalno bježale na mene.
***
19:00
Te brojke su mi ubrzale otkucaje srca čim sam ih ugledala na svom ekranu mobitela.
Po sto i prvi put sam se pogledala u ogledalo i popravila bilo kakav nebitni detalj na sebi. Odlučila sam se odjenuti u što više casual look, ali sa fancy detaljima poput crno zlatne torbice preko ramena, zlatnom nijansom sjenila na očima i crveni ruž na usnama kojeg sam popravila najmanje pet puta.
Vibracija na mom noćnom ormariću me omela od posljednjeg namještanja u ogledalu. Izakovo ime je blještalo na ekranu. Drhtavim rukama sam uzela mobitel i prislonila ga uhu.
"Halo?" Glas mi je zapiskutao na što se Izak na suprotnoj strani linije prigušeno nasmijao.
"Hej malena." Njegov nadimak mi je odmah povisio temperaturu tijela na što sam sama sebi zakolutala očima. "Ispred sam."
"Ok, spremna sam, eto me." Kad mi je uzvratio sa svojim ok, poklopila sam i odjurila niz stepenice.
Majka je odmah doletila iz kuhinje kad je čula da sam se spustila. "Predivna si Ela." Zagrlila me pa pogledala kroz mali prozorčić pored vrata, pomaknuvši zavjesicu. "A nije ni on za bacit, znaš?"
Zakolutala sam očima na svoju djetinjastu mamu koja je besramno promatrala Izaka kroz taj špijunski prozor. "Suptilnosti malo, ne a?"
Prije nego mi je uspijela odgovoriti, otvorila sam vrata i brzo ih zatvorila za sobom. "Hej." Okrenula sam na duboki hrapavi glas koji je odjednom bio odmah iza mene, dovoljno blizu da je tih, a čujan i dovoljno daleko da još ne osjetim njegovu toplinu.
"Hej." Uzvratila sam mu kad sam ga pogledala u oči koje su sada šetale po mom tijelu, od glave do pete. Crvena boja mi nije bila ni do koljena. Koliko nervozan možeš biti, a da ti srce ne iskoči?
Kad su nam se pogledi napokon susreli, ni jedan ni drugi nismo uspijeli suzbiti osmijehe s lica.
Onda je moj pao kad sam shvatila da nas moja majka vjerojatno promatra kroz isti prozorčić kroz koji je promatrala Izaka. "Idemo brzo odavde dok nam se moja mama nije odlučila pridružiti." Izak se nasmijao na to, ali nije ništa rekao nego se samo okrenuo i pošao prema svom autu. Stao je pored suvozačkih vrata i otvorio ih kad sam mu prišla. "Kakav džentlmen." Zahihotala sam se kad su mu se obrazi zarumenili.
"Ma to je samo predstava za tvoju majku." Namignuo mi je zaigrano pa pokazao rukom sa odklonom kao pravi džentlmen da uđem.
"Aha." Rekla sam sarkastično s podsmijehom pa ušla u auto. "Jel se smije znati gdje idemo?" Upitala sam ga čim smo se smjestili u svojim sjedalima.
"Iskreno, volio bi te držati u išćekivanju, ali nekako si preslatka da to učinim." Jel mogu moji obrazi ostati normalne boje u blizini ovog čovjeka? "Idemo na carting, za početak."
"Za početak?" Upitala sam znatiželjno.
Pogledao me na tren s opuštenim smiješkom na licu. "Predpostavljam da čemo ogladnit nakon adrenalina."
Osmijeh od uha do uha se pojavio na mom licu i tako je ostao cijelim putem do našeg prvog odredišta.
🌹🌹🌹
Iskreno, nisam planirala prvo da će u ovom nastavku biti njihov official date, ali onda nekako kako sam počela pisati jednostavno se desio...
Na dalje, nije gotov dejt s ovim nastavkom jer planiram da bude malo više uzbudljiviji od običnog dejta...hmmm
P.s. hvala svima koji još uvijek čitaju ovo, zbog vas pišem dalje i ne odustajem od ove priče i da je napišem do kraja.
Nastavak stiže uskoro.
YOU ARE READING
Njegova malena.
Teen FictionJe li se moguće zaljubiti u osobu za koju ne znaš kako točno izgleda, ali pričaš s njom preko poruka po cijele dane? I šta se dogodi kad saznaš da je to osoba u koju si sumljala, a koja ima mračnu stranu sebe za koju rijetki znaju?