Şaşkın yüz ve sevimli yüz

1.9K 127 87
                                    

Merhaba arkadaşlar 👋
Yeni taejin ficinden herkese merhaba.

OY vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayın  bölüm sıklığı ona göre gelecek..

Lütfen bu kitaba değer verin! Umarım  hoşunuza gider

Iyi okumalar ♡◇

21. Yüzyılın en büyük hastalığının  stres ve depresyon olduğunu düşünen insanlar vardır. Hayatımız içinde sürekli bir koşuşturma vardır ve insanlar için artık bu rutin haline gelir. Okula geç kalmamak için erken  uyanan öğrenciler,ailesi için kahvaltı hazırlayan anneler, trafiğe takılmamak için erken kalkan çalışanlar... oldukça kişinin hayatından örnek verebiliriz. Hayat tempolu ve insanlar bu tempoya kendini alıştırmış bulunmakta. Bir yerlere çalışmak zorunda hissettiğimizde stres vücudumuzu sarıyor ve endişeyle birlikte işlerimizi halletmeye çalışıyoruz. Sadece  iş hayatına odaklanan insanlar iae kendine vakit zayıfladığında

Kim Taehyung' da tıpkı bu insanlar gibiydi. Bir model olması demek her yere koşması demekti aslında. Görüldüğü kadar seçtiği defilelere gitmiyordu, hep partilemiyordu.  Bizler sadece sahnede olanı görürüz, sahnenin arkasını değil..  Taehyung un  disiplinli bir hayatı olsa da fazlasıyla yorucu geçiyordu. Sürekli dergi çekimleri, röportajlar, yutdışı seyahatleri, defileler onu tüketiyordu ama yine severek yaptığı bu işten vazgeçmiyordu.  Bunun en kötü sonuçlarından birisi de evliliğinin bitmesiydi...Aslında iyi mi kötü mü oldu o da  bilmiyordu.  Omega karısı  da tıpkı onun kadar işkolikti. Ikisinin evde aynı zaman diliminde olduğu çok az görülürdü. Başlarda her şey iyiydi. En azından haftasonları beraber kahvaltı yapabiliyorlardı. Ancak zamanla işler değişmiş ve bir çocukları olmuştu. Karısı Jihyo hamilelik iznini kullandıktan sonra işine devam edeceğini söylemişti. Taehyung için sorun yoktu. Daha sonra bir bakıcı tuttular. Ancak her ne kadar bakıcısı da olsa  bu bebeğin annesine ihtiyacı vardı. Taehyung geceleri geldiğinde oğluyla oynuyordu. Oğlu bundan  memnundu. Onu özlediğini biliyordu.  Karısına çocuğun yanında olmasını söyledi. Ancak eşi bunu kabul etmemişti. Aralarında çıkan tartışma onları birbirinden uzaklaştırdı. Küçük bebek 1.5 yaşına geldiğinde ikisi de ortak bir karar verdiler. Boşanacaklardı. Çocuk Taehyung ta kalacaktı. Taehyung onu bakıcısından ayırmadı. Artık eşi yoktu ve çocuğuna daha iyi ve sıcak yaklaşmalıydı. Eşi sadece belirli günlerde gelecekti ama bunu bile doğru düzgün yapmıyordu.

  Taehyung bir program için Busan'a gelmişti. Seul'den uzaklaşmış, oğlunu göremiyordu birkaç gündür. Onu çok özlemişti. Bakıcı onu görüntülü arıyordu sadece. Oğluna bakıyor ve kısa sürede yanına geleceğini söylüyordu.

"Taehyung, fotoğraf çekimi için hazır mısın? Her şey hazır, seni bekliyoruz." Taehyung telefondaki çocuğunun fotoğrafına bakmayı kesip stüdyoya gitti. Beyaz perdenin önünde onu bekleyen fotoğrafçıya pozlar vermeye başladı. Isi bittikten sonra kendini kulise attı. Yavaşça giyiniyordu. Çünkü tüm günün son fotoğraf çekimiydi ve gidip dinlenmesi lazımdı.

"Taehyung! Içmeye gideceğiz. Gelmek ister misin?"  Taehyung ona seslenen diğer mankene döndü. Manken bir kız. Tyuzu ona gülümseyerek bakıyordu.

"Ah, üzgünüm Tyuzu. Gidip dinlenmeliyim. Yorgunum."  

"Pekala.. başka bir zaman gideriz."  Tae gülümseyerek onu onayladı. Daha sonra kız odadan çıktı.

"Neyin var senin?" Ona bakan menajerine döndü. Min Yoongi ona dümdüz bakıyordu.  

"Hiçbir şey." Yoongi içeceğinden bir yudum aldı.

TWO BABIES TAEJIN/VJIN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin