Delice bağlanıyoruz birbirimize ama biz değişiyoruz bebeğim

551 48 18
                                    

 Dikkat
Arklar smut var küçük bir * işareti koydum skfksk ben yazdım sonunda küçük ama olsun

Bol bol yorum hak eden bir bölüm
Şimdiden ellerinize sağlık:3 <3

Iyi okumalar ♡
.

Kim Seokjin sonunda beklediği insanı bulmuştu. Onunla hayatını birleştirmiş, birbirlerine karşı sözlerini vermişlerdi. Artık resmi olarak Kim Taehyung'un kocası, omegasıydı. Bundan mutluluk duyuyordu. Taehyung gibi adamın kocası olmak... ne büyük bir şanstı. 

"Jimin, Daehyun a sürekli pasta yedirmeyeceksin söz mü?" Jimin göz devirerek kafasını salladı hızlıca.

"Seokjin kaç kez daha soracaksın? Söz veriyorum ona büyük pasta geçirmeyeceğim. "

"Yani küçük pasta yedirecek misin?" Jin ona onaylamaz şekilde baktı.

"Seokjin sakin ol tamam mı? Ona pasta falan vermeyeceğim. Hem daha çok sever Jimini. Buna göz yumamam." Jin yürüyerek onların yanına gelen Jungkook ve Taehyung'a baktı. Ikisi  konuşacak bir şey mutlaka buluyordu.  Jungkook kollarını Jimine doladı.

"Aklın burada kalmasın. Daehyun a kendi çocuğum gibi bakacağım. Dediklerini yapacağım. Siz tatilin keyfini çıkarın yeter. "

"Jungkook haklı Seokjin. Hem Nayeon da var. Daehyun herkesi seviyor. Biraz uzak kalmamız sorun olmayacak. " Taehyung, eşinin sakinleşmesini sağlıyordu. Kafasını salladı Seokjin.

"Ah, düşünmeden edemiyorum. Daehyundan bu kadar ayrı kalmadım ya, ondandır. "

"Bana bile bu kadar bağlı değilsindir sen."  Dedi Hoseok. Onlar aşağıdaydı. Jimin ve Jin bavulları kontrol etmek için odaya çıkmışlardı. şimdi ise herkes buradaydı.

"Sen kimsin? Tanıyor muyum seni? Ben sadece oğlumu tanıyorum."  Seokjin Nayeon'un elini tutan  Daehyun a eğilip sarıldı.  Öpücükler kondurdu oğluna.

"Jungkook deseydi bu kadar üzülmezdim Seokjin."  Jungkook arkadaşına dil çıkardı.

"Ben gittiğim  için bayram ederdin sen be!" 

"Ya saçmalama. Balayına beraber gideceğiz. " Hoseok arkadaşını, sevgilisinden çekip sarılmaya çalıştı. Jungkook şakasına onu itiyormuş gibi yapıyordu.

"Kurtuluş yok mu senden be?"  Dedi Jungkook arkadaşının  kolları arasında pes ederken.

" Kurtuluşun benim bebeğim. Bırak Jimini bana gel. Evimin alfası ol."
O sırada sahte bir öksürük duyuldu. Seokjin Yoongi'ye baktı. Kaşlarını  çatmış Jungkook'a bakıyordu.  Hoseok ise sinyali almış gibi arkadaşını bıraktı. Yoongiye bakıp gülümsedi.

"Eşyalarınız hazır mı? Saatiniz yaklaşıyor. " dedi Yoongi Menajerliğine devam ederek.

"Hepsi hazır." Dedi Jin üç bavulu göstererek.

"Şükürler olsun azmış, ben beş bavul bekliyordum." Dedi Hoseok gülerek.

"Geri dönerken büyük ihtimal beş olacak. " dedi Taehyung.

"Hadi aşağı taşımaya yardım edin."   Seokjin çantasını alıp Daehyun un elinden tutarak odadan çıktı.

"Ya!  Bu işi bize kilitleyip kaçıyor musun?" Jungkook'un sesini duyunca güldü Jin. Merdivenlerden inerken bağırdı.

"Öyle yapıyorum. O kadar kasın  var. Işe yarasın değil mi? Sevgilim, kendini yorma. Jungkook'a iki tanesini taşıttır. "  Jimin onlara merdivenlerin başından baktı.

TWO BABIES TAEJIN/VJIN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin