Mutlu anlar

744 68 179
                                    

Not:Arkadaşlar fazla yorum ve oy yapar mısınız? Taejin de sıralamaya bile girememişmişiz... lütfen lütfen >~<

Iyi okumalar ♡

Seokjin burnuna gelen kokuyla sarhoş olacaktı. Sevdiği adamın kokusu her yanını sarmıştı. Gözlerini açamasa da kokuyu daha çok içine çekti. Taehyung'un kokusunun sindiği yatakta uyumak harika hissettiriyordu. Kaç gün olmuştu hatırlamıyordu ancak burayı özlemişti. Sanki yıllar geçmişti buraya gelmediği sürece. Kapının açıldığını duydu. Taehyung gelmişti değil mi? Uyumaya devam etti. Sonra yanaklarında küçük eller hissetti. Daehyun'du! Küçük kahkahaları geliyordu kulağına.

"Onu uyandır oğlum." Diye fısıldayan Taehyung sesi de...  Seokjin yüzünde gezen ellere inat bir süre gülmedi. Daha sonra yanağına konan elleri hissedince hızlıca gözlerini açıp minik elleri ısırıyor gibi ağzına aldı.  Daehyun bir an korkmuş olsa da Seokjin in gülen yüzünü görünce kahkaha atmaya başlamıştı. Seokjin üstündeki çocuğu tutup yatağa yatırdı ve onu gıdıklamaya başladı.
"Demek beni uyandıracaksın ha! Ama ben sen uyandırmadan uyandım! Şimdi ceza vakti. " Seokjin onun yüzüne öpücükler verirken onu ne kadar özlediğini bir kez daha fark etti.
Sonunda durduklarında kucağına aldı. 

"Kahvaltı yaptınız mı?" Diye sordu Taehyung'a. Taehyung kafasını salladı.

"Uyanmanı bekledik. " Seokjin ayağa kalktı ve kucağındaki Daehyunu Taehyung'a verdi.

"Siz aşağı inin o zaman.  Ben elimi yüzümü yıkayıp geleyim. " 

"Olur. Daehyun'un bakıcısıyla tanışırsın hem. Aşağıda Joyeon noonaya yardım ediyor." Seokjin kafasını salladı.

"Güzel mi?" Diye sordu. Taehyung güldü. Bu konu yüzünden tartıştıkları gün geldi aklına. Eğilip fısıldadı.

"Güzel."  Seokjin gözlerini kısıp ona baktı ve koluna vurdu.

"Hemen bulmuşsun güzel bakıcı!"

"Yoongi bu kez iyi birisini buldu. Seveceksin sen de. "  ve Daehyun onlara bakmazken hızlıca dudaklarından öptü Taehyung.

"Aşağıda bekliyoruz. Hızlı gelmezsen  onunla sohbet ederim." Taehyung odadan çıkarken Seokjin onu kıskanmadan edemedi. Bu yüzden yüzünü yıkamaya gitti. Yüzünü kuruladıktan sonra gördüğü kremi yüzüne sürdü.  Cildini daha iyi gösterebilirdi. Ve Taehyung'un çilekli  dudak nemlendiricisini dudaklarına sürmede sakınca görmedi. Aynada gülümseyip aşağı indi. Taehyung ve  Daehyun masada oturmuş yemeklerin servisini bekliyordu. Seokjin hızlıca yabancı kıza baktı. Omegaydı. Merdivenden inip masaya oturdu.

"Seokjin hoş geldin." Dedi Joyeon noona. Seokjin ona büyük bir gülümseme verdi.

"Hoş bulduk noona. Yardım gerekiyor mu?"

"Ah, hiç zahmet etme. Nayeon yardım ediyor." O sırada kız tabakları masaya koymayı bitirdi.

"Hoş geldiniz efendim." Seokjin onu şöyle bir süzdü. Güzel kızdı. Yüzündeki gülümsemeyle de tatlıydı.

"Hoş bulduk Nayeon.  Ben Taehyung'un.." Seokjin ne diyeceğimi bilemezken Taehyung a baktı.

"Sevgilim, Nayeon. Hadi oturun. "  Taehyung sıradan bir şey söylermiş gibi işine devam ederken Seokjin in içindeki kurt yine dört dönmeye başlamıştı. Seokjin, kurdunun mutlu olmasına çok seviniyordu. Seokjin yiyeceği kadar şeyi önüne aldı. Bardağına koyulan çaydan bir yudum alıp kahvaltıya başladılar.

"Kaç yaşındasın Nayeon?"  Seokjin çaprazında oturan kıza sordu.

"Yirmi yaşındayım."  Nayeon gülümseyerek konuştu.

TWO BABIES TAEJIN/VJIN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin