Seokjin erken uyanmıştı. Taehyung yanında yoktu. Muhtemelen işe gitmişti. Seokjin odalarından çıkıp Daehyun'un odasına gitti. Nayeon ile beraber oyun oynuyordu.
"Günaydın bebeğim." Daehyun a eğilip sarıldı. Küçük çocuk kollarını boynuna doladı.
"Kahvaltı yapmadınız değil mi? Hadi aşağıya inin. Ben de geliyorum." Diyerek Nayeon a ithafen konuştu Seokjin. Jin Dae'nin saçlarını okşayıp yerinden kalktı ve odaya geri gitti. Yüzünü yıkayıp telefonu aldı. Arkadaşları mesaj atmıştı. Onunla buluşmak istiyorlardı. Seokjin Taehyung'dan izin alıp eve davet etmek istiyordu. Izin vereceğini düşünüyordu. Bir haftadır dışarı çıkmamıştı çünkü. O gecenin sabahında tüm haberlerde ikisinin parkta çekilen fotoğrafları vardı. Taehyung ilişki içinde olduğunu onaylamıştı. Seokjin 'in bilgilerine kısa zamanda ulaşılmış tüm yayın organlarında ulaşmıştı. Jihyo'nun üvey kuzeni olduğu da yazıyordu. Halk tahmin ettikleri gibi tepki göstermiş, bu birkaç gün sürmüştü. Taehyung'un kariyeri hiçbir şekilde etkilenmemişti. Taehyung gerekli açıklamayı yaptıktan sonra herkes çenesini kapatmıştı zaten. Bu onların hayatıydı değil mi? Seokjin güvenlik açısından dışarı çıkmıyordu. Paparraziler her anını yakalamak istiyor gibiydi. Bu yüzden perdeler hep kapalı dururken, güvenlik arttırılmıştı. Seokjin kendisini ablukaya alınmış gibi hissediyordu...
"Daehyun seni bekliyordu Seokjin." Dedi Nayeon gülerek. Jin hızlıca masaya oturdu.
"O zaman başlayalım. Daehyun-ah yemeğini ye güzelce." Çocuk güldü. Taehyung'un yerine oturmuştu. Yanında da Daehyun. Arada kendisi de ona bir şeyler yediriyordu.
Yemekten sonra Daehyun'u banyo yaptırdılar. Havalar soğuduğu için artık ona tişört giydirmiyordu.
"Daehyun-ah dolabını düzenleyelim mi bugün? Yardım eder misin bana, sonra da oyun oynarız!" Seokjin ona gülümseyerek bakan çocuğu kucağına aldı.
"Hadi Nayeon yardım et bize. " Nayeon da onlarla birlikte odaya çıktı.
Seokjin çocuğu yere bıraktı."Dae, oyuncakları çok dağıtmışsın. " çocuk onlarla oynamak için yanlarına gitti. Arabalarıyla oynuyordu.
"Nayeon, yazlık kıyafetleri indirelim. Daha sonra kalınları asalım. "
"Peki efendim."
"Seokjin desen yeter!" Diyerek kıza gülümsedi.
"Peki Seokjin." Kız güldü. Seokjin ona sıcak davrandığında mutlu oluyordu.
Kıyafetleri indirirken sohbet ediyorlardı. Nayeon kendi hayatını anlatıyordu. Seokjin biraz şaşırmış ve üzülmüştü. Çekirdek bir ailecek gelmiş, babasını bu yil kaybetmişti. Okulunu dondurup çalışmaya karar vermiş. Ailenin büyük çocuğu olarak. Kendisinden küçük kız kardeşi liseye gidiyormuş. Annesi ise evdeymiş. Seokjin onun gerçekten mücadeleci bir kız olduğunu görmüştü. Ailesinin tüm yükünü kucaklamıştı.Dolap düzenlemesi bittiğinde Seokjin kendini Daehyun un yatağına attı.
"Tanrım, ölüyorum. Kıyafetlerle uğraşmaktan nefret ediyorum. Daehyun çabuk büyü ve bu işi kendin yap, oğlum." Güldü sonra. Kıyafetleri düzenledikten sonra dağınıklığı da düzenlemişlerdi. Şimdi daha güzel geliyordu gözüne. Joyeon noona güzelce yerleri silmişti. Dae'yi bu sürede aşağı indirmişlerdi. Toz yüzünden hastalanabilirdi diye. Seokjin öylece yatarken telefonu çaldı. Masadaki telefonu Nayeon ona uzattı.
"Teşekkürler."
"Rica ederim Seokjin." Jin gülümseyip kimin aradığına baktı. Taehyungdu!
Kendini toparlayıp açtı hemen."Alo?"
"Oh, bu iyi geldi! Seni özledim Seokjin."
"Bu yüzden mi aradın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TWO BABIES TAEJIN/VJIN
Fiksi PenggemarÜnlü Gucci modeli Alfa Kim Taehyung sıkışık programı nedeniyle oğluyla ilgilenememektedir. Bakicilarina zorluk çıkaran oğlu için annesini evine çağırır. ancak yurt dışında olan kadın, kuzeni Kim Seokjin i oğluyla ilgilenmesi için Taehyung 'un yanın...