Seokjin kaşlarını bir kez daha çattı.
"Uyumak istiyorum Jungkook. Defol git!" Yana döndü. Annesine söyleyecekti. Aptal arkadaşını uyurken almamasını isteyecekti. Ya onu rahatsız ediyor ya da videoya alıp diğer arkadaşlarına gösteriyordu. Çok sinir bozucuydu. Bu yetmiyormuş gibi dolabından da geçiniyordu! Çantaları ve gömleklerine ortaktı... Yüzüne değen parmaklar durmuş bu sefer de kulağına üfleniyordu. Seokjin ağlayacak gibi oldu. Uykusunu alamamıştı bile!
"Ya Jungkook! Derdin ne senin? Cidden sinir bozucu olmaya başladın. Defol o-" Seokjin yüzüne eğilmiş ona bakan Daehyun u görünce şaşkınlıkla gözlerini açtı. Sonra yavaşça gözleri onun kafasının yanında duran diğer kafaya, Taehyung a döndü. Doğru ya! Onlarda kalmıştı değil mi? Şu an utançtan kızarmaya başlarken Daehyun gülüyordu. Taehyung ise yatağın yanında duruyordu.
"Jin!jin." Çocuk ona gülüyordu. Seokjin ona sarıldı.
"Beni korkutun Daehyun. Canavar sandım seni, beni yemeye mi geldin yoksa?" Çocuk ona gülerken Seokjin onu öpüyordu.
Taehyung ise ayakta onları izliyordu. Daehyun uyanmış ve onu göremeyince ağlamaya başlamıştı. Oraya geldiğinde ona sarıldı. Seokjin uyanmamıştı. Dün yorulmuş olmalıydılar. Aşağı ineceklerdi ki Daehyun gitmek istememiş, Seokjin in uyanmasını beklemeye başlamışlardı. Bu sırada oğlu küçük yaramazlıklar yaparken o sessizce gülüyordu. Seokjin in tepkileri komikti. Peki Jungkook kimdi? Taehyung onun kim olduğunu merak etti. Sevgilisi miydi yoksa? Olabilir miydi? Seokjin tatlı ve güzel bir omegaydı ne de olsa. Yatakta birbirleriyle oynayan Daehyun ve Jin e baktı. Daehyun u bu kadar mutlu görmek onu rahatlatıyordu.
"Günaydın. Kahvaltı hazır. Daha fazla beklemeyelim isterseniz." Dedi Taehyung ikisine ithafen. Seokjin çocukla oynamayı bırakıp yatakta oturur vaziyete geçti. Taehyung yatakta kendi kıyafetleriyle oturan ve ona gülümseyen Seokjin e baktı.
(Yazar: 🔥🔥😋😋 okuyucular:? )
"Günaydın hyung. " daha sonra Daehyun u kucağına aldı.
"Dae şimdi ben yüzümü yıkayacağım. Sen de aşağı in olur mu? Sonra baba izin verirse bahçede topla oynarız!"
Seokjin yataktan kalktı. Odada lavabo olsa da burası Taehyung un kişisel alanıydı. Kullanmasa da olurdu.
Kapıya yönelmişti ki Taehyung un sesini duydu."Buradakini kullanabilirsin. Sorun olmaz. Daha sonra misafir odasında diş fırçaları var. "
"Teşekkürler hyung. " Taehyung Daehyun u kucağına alıp odadan çıktı. Jin yüzünü yıkadıktan sonra o da aşağı gitti. Baba ve oğul çoktan yemeğe başlamışlardı. Seokjin dün akşamki yerine oturdu ve o da yemeye başladı.
"Hyung dışarı çıkabilir miyiz? Dae ye söz verdim lütfen izin ver!" Seokjin yemek yerken boğulmadığı için dua etti.
"Hava güzel görünüyor. Çıkabilirsiniz tabii."
"Teşekkürler hyung." Dedi Jin sevinçle. Dae mama kaşığını masaya heyecanla vurdu. Taehyung oğlunun yüzüne kocaman öpücük bıraktı. Çocuğu da onun yüzünü elleriyle sevdi. Taehyung un hoşuna gitti bu. Daehyun ilgiyi seviyordu. Bu yaşlarda oldukça normaldi zaten.
Yemek yedikten sonra Seokjin üstünü değiştirmişti. Bu sırada annesi aramıştı. Ona Taehyung un yanında olduğunu söyleyince anlayışla karşılamış ve selam söylemesini istemişti. Aşağı indiğinde Daehyun ve Taehyung hazır bekliyordu. Seokjin Daehyun a baktı. Oyuncaklarıyla oynuyordu.
"Geldim." Dedi heyecanla. Taehyung ayağa kalkıp Daehyunun elini tuttu.
"Çıkalım o halde." Jin kafasını sallayıp yürümeye başladılar. Evden çıkıp geniş bahçeye gittiler. Taehyung büyük bahçeli bir evde oturuyordu. Daha önce yaşadığı yer büyük bir sitede güzel bir daireydi. Ancak Jihyo'dan ayrılınca bu evi bulmuştu. Hem Daehyun için daha iyiydi. Taehyung onun için evin arkasına küçük bir park bile kurmuştu. Ayrıca komşuları da çok anlayışlıydı. Kendi evleri gibi sıralanmış bir yerde oturmak güzel hissettiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TWO BABIES TAEJIN/VJIN
Fiksi PenggemarÜnlü Gucci modeli Alfa Kim Taehyung sıkışık programı nedeniyle oğluyla ilgilenememektedir. Bakicilarina zorluk çıkaran oğlu için annesini evine çağırır. ancak yurt dışında olan kadın, kuzeni Kim Seokjin i oğluyla ilgilenmesi için Taehyung 'un yanın...