Not : başlıktan korkanlar kimler?
Kesin R yaparsın güzel olur diyenler ?
Sen kaos seversin o yüzden içimizden geçersin diyenler?
+ KOYUN KFGKDKKFKD BOŞ GECEN MATTAN KALIR (saka)
Iyi okumalar sizi seviyorum ♡
Tam bir hafta geçmişti. Daehyun'un hastalanıp, Seokjin'in üzgün olduğu zaman üzerinden. Bu süre içerisinde Dae kendini toparlarken Jin daha sık onla ilgilenir olmuş, Taehyung'un izin gününde bile eve gitmemiş, arkadaşlarıyla buluşmamıştı. Çektiği vicdan azabı Dae iyileşene kadar sürmüştü. Taehyung bunu fark etmiş ve ona bir şeyler söylese de faydasını görmemişti. Bu sırada Daehyun artık daha rahat anlatabiliyordu istediklerini. Eve geldikten birkaç gün sonra bahçeye çıktıklarında, komşuların küçük kızını görmüşlerdi. Taehyung onun Daehyun ile oynaması için davet etmiş ve annesi kibar bir hanim olarak izin vermişti. Dae kendinden büyük arkadaşıyla oynarken Jin içindeki mutluluğu saklayamamış gülümseyerek izlemişti onları. Bu sırada ise havalar soğumaya başlamıştı. Son güneşli günleri yaşarken Taehyung kahvaltıda Daehyun ile parka gitmek istediğini söylemişti. Seokjin de onlarla gidecekti tabii ki. Öğlenden sonra üçü de hazırlanmış evlere yakın olan bir parka doğru yürümeye başlamışlardı. Dae boş kaldırımda hızlıca yürürken Tae ve Jin onu izliyordu arkadan.
"Çok mu büyüdü bana mı öyle geliyor? "
"Büyüdü. Her geçen günden daha bilgili, daha heyecanlı ve daha istekli. " Seokjin Taehyung'a döndü.
"Gözümün önünde büyüdü değil mi? Vay be. Sanki yıllardır ona bakıyormuş gibi hissediyorum." Tae buna güldü.
"Uzun zaman gibi geliyor gerçekten." Dae arkasını döndü. Onlara doğru koşmaya başladı. Seokjin ve Taehyung ellerini uzattı. Çocuk hedefini belirlemiş gibi ortalarına doğru koştu ve ellerini tuttu. Üçü de gülerken yürümeye devam ettiler. Parka geldiklerinde Taehyung, Daehyunu dikkatlice salıncağa bindirdi. Yavaşça sallamaya başladı onu. Çocuk cok mutlu görünüyordu.
"Seokjin buraya gel."
"Neden?"
"Gel işte " Seokjin onları uzaktan izlemeyi bırakıp yanlarına gitti. Daehyunu sallamasını isteyecekti sanıyordu.
"Hadi diğerine otur. Seni de sallayayım. " Jin duyduğu şeyle şaşırdı.
"Hayır hyung. Salıncağa binmek için büyüğüm."
"Jin, bin seni de sallayayım. Ne olacak? Hem ileride Daehyun'a anlatırsın. Güzel bir anı olur değil mi?" Işte Seokjini ikna etmek bu kadar kolaydı. Diğerine geçip oturdu. Taehyung onu hızlıca sallamaya başladı. Dae yanında gülüyor birlikte gökyüzüne ulaşıyorlardı. Taehyung ise ikilinin kahkahasında yaşam buluyor gibiydi. Ilahi gibi gelen gülüşlerini dinlerken gülümsüyordu. Salıncaktan sonra kaydı Dae. Kaydırağın sonunda babası ya da Seokjin beklerken daha heyecanlı oluyordu. Ikisi de onu güldürmek için şekilden şekile giriyor, çocuğun kahkahaları etrafta yayılıyordu. Çocuk sonra Tahtaravalliye koştu.
"Onu da mı denemek istiyorsun? Pekala. Otur bakalım. "
Çocuk alçakta olan yere oturdu. Taehyung arkasında yerini aldı. Çocuğunu kucağına koydu ve düşmesini önlemek için iki kolu arasında emniyetini aldı.
"Geç bakalım Seokjin karşımıza. Kim daha güçlü görelim."
"Tabii ki ben! Ikinizi havaya asacağım. " Seokjin dikkatlice bindikten sonra Taehyung ayaklarıyla yere vurdu. Yükseldiler. Iki taraf sırasıyla aşağı inip kalkıyordu. Daehyun çok mutluydu... Taehyung Seokjini havada bırakırken bile kahkaha atıyordu çocuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TWO BABIES TAEJIN/VJIN
Fiksi PenggemarÜnlü Gucci modeli Alfa Kim Taehyung sıkışık programı nedeniyle oğluyla ilgilenememektedir. Bakicilarina zorluk çıkaran oğlu için annesini evine çağırır. ancak yurt dışında olan kadın, kuzeni Kim Seokjin i oğluyla ilgilenmesi için Taehyung 'un yanın...