Sevgilim, Kollarımdayken sen

479 43 16
                                    

Selam sevgilim AMAN ARKADAŞLAR DKGKDKFJ  başlığı okuyunca yazdım neyse fkdkdk

Bölüm şarkısı önerileri:
Ebru gündeş: gönlümün efendisi
Thousand miles
James Blunt: Goodbye my lover
Herkes öldürür  sevdiğini (bu ne alaka ya KEKFKDJF ya da alakası var var bence ;)(
Müzik zevkim çok karışık demiş miydin KSKFKDJ

Peçeteleri alın yanınıza. 

iyi okumalar

Taehyung gecenin karanlığında ikinci şarap kadehini bitirirken yenisini koydu. Sarhoş olamamıştı hala. Unutamamıştı bazı şeyleri, ama unutmaya ihtiyacı vardı.  Nasıl bir canavara dönüştüğünü,  Seokjini korkutup kaybettiğini anlamalıydı! Sigarasını karanlığa üfledi.

"Seokjin, bu canavarı  nasıl yok edeceğim. "  diyerek sordu. Bilmiyordu ne yapacağını.  Üç gündür otelde kalıyordu. Evini özlemişti ama dönemezdi. Seokjin'i korkutuyorsa uzak durmalıydı... Karanlık odayı telefonunun sesi doldurdu. Susar sandı ama ısrarla aranmaya devam etti. Yatağın üstündeki telefonun yanına gitti. Yabancı bir numara arıyordu, kimdi bu tanrı aşkına!

"Alo?" 

"Kim Taehyung? "

"Evet, benim."

"Seul emniyeti, polis Kim Mujin.  Evinize gelmenizi rica edeceğim."

"Neden? Ne oldu? Bir şey mi oldu? Niye diğerleri aramadı? Seokjin arardı."  Taehyung ceketini aldı. Asansöre giderken telefonla konuşuyordu.

"Buraya geldiğinizde konuşsak daha iyi olur, lütfen sakin olun kötü bir durum yok."   Taehyung içinden küfür etti.

"Geliyorum." Otelden çıkıp hızla aracına bindi. Hızlıca eve sürdü. Dualar ediyordu. Umuyordu ki kimseye bir şey olmasındı... Ama aklına gelen kötü senaryolar , tilki gibi kırk dönüyordu aklında. Eve geldiğinde etrafa sarı bant çekildiğini gördü.  Arabasını park edip indi hızlıca. Bir polis ekibi ve ambulans vardı.

"Kim Taehyung benim."  Diyerek sarı şeridin arkasına geçti.  Eve doğru gitti.

"Ne oldu? Neredeler? Çocuğum, kocam?"  orta yaşlarda bir adam gelip onun elini sıktı. Telefonda konuştuğu polis olmalıydı.

"Komşularınızdan gelen ihbarla buradayız.  Şoförünüz bayılmış. "

"Onlar nerede? Hırsız mi girmiş? " polis kafasını salladı.

"Zorla kaçırılma."  Taehyung'un dünyası başına yıkıldı. Ne demişti o? Yanlış duymuştu değil mi? Evet, yanlış duymuştu.

"Ne?" Diyebildi sadece.

"Güvenlik kameralarından baktık. Üç kişi zorla girmiş eve. Kocanız kapıyı açıyor  daha sonra..."  Taehyung ne yapacağını bilemedi.

"Kameraya bakabilir miyim?" Adam Onu  oturma odasındaki masada çalışan polislerin yanına götürdü. Bilgisayardan  görüntüleri açtı. Taehyung izlerken sinirlendi, öfkelendi.

"Bulun onları polis! Bulun."  Taehyung ne yapacağını bilemedi yine. Yoongiyi aradı. Çoktan burada olması gerekiyordu zaten. Dakikalar sonra Yoongi geldi.

"Geldim Namjoon. Ben halledeceğim, bir şey öğrenirsem söylerim." Ve Yoongi telefonu kapattı. Taehyung'un yanına gelip omzuna dokundu. Polisler etrafı araştırıyordu hala.

TWO BABIES TAEJIN/VJIN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin