Seokjin mutlu bir hayat istemişti her zaman, herkes gibi. Onu seven birisi ile olduğu sürece yaşayacağı her zorluğa da birlikte göğüs gerebileceği bir eş istemişti. Tanrı da ona Taehyung'u vermişti. Hiç beklemediği bir an da hayatına dahil olduğu adamla başlangıç yapmıştı. Aşkı öğrenmişti onunla. Şimdi ise tatlı bir telâşı vardı hepsinin. Yaklaşan düğün için koşuşturuyorlardı. Seokjin ve Taehyung uygun bir mekan tutmuşlardı. Dekarasyon ve yemeklerini de kendileri seçmişti. Daha sonra kıyafetleri için Taehyung'un önerisiyle bir moda tasarımcısına gitmişlerdi. Seokjin istediği gibi tarif etmişti kadına. Kadın ise ona birkaç model göstermişti. Seokjin istediği modeli beğenince Taehyung ile olsa karar kılmışlardı. Düğün davetiyeleri sayılıydı. Aile dostları, Taehyung'un iş arkadaşları gelecekti. Onu da halletmişlerdi. Bu koşuşturma içinde yorulmuşlardı. Taehyung izin almıştı. Tüm programları üç haftalık için iptal edilmişti. Düğünden sonra balayına çıkacaklardı. Nereye gideceklerine henüz karar vermemişlerdi. Bu gece Taehyung un ailesi burada değildi, misafirliğe gitmişlerdi. Şimdi ise sessizce Daehyun ile çizgi film izliyorlardı. Çünkü bu koşuşturma içinde onu ihmal etmişlerdi. Onlar da eskisi gibi yaparak beraber film izliyorlardı. Ama Taehyung uyuyordu. Seokjin ve Daehyun ona gülmüş ve beraber izlemeye devam etmişlerdi. film bittiğinde Nayeon çocuğu alıp yukarı çıkmıştı. Seokjin onu uyandırdı. Taehyung Seokjine sarılarak odaları a gittiler.
"Yarın istediğin gibi uyursun tamam mı? Tüm işleri bitirdik."
"Bitirdik değil mi? " Jin kafasını salladı.
"Jungkook'lar gelecek. Düğünden önce burada kalmalarını istedim. "
"Iyi yapmışsın. Sana yardımcı olurlar."
"Aynen öyle."
"Hadi uyuyalım." Seokjin ona sarılıp gözlerini kapattı.
Diğer gün arkadaşları öğlende gelmişti. Seokjin onlarla otururken Taehyung hala uyuyordu.
"Bence hala bekarlığa veda partisi yapma konusunu düşünmelisin Seokjin." Demişti Hoseok.
"Hoseok, düğünden önce onları ayırmaya falan mı çalışıyorsun dostum?"
"Ne, hayır! Sadece Seokjin'in bekarlık günlerine veda etmesini istiyorum."
"Bu olmaz Hoseok. Taehyung'un buna izin vereceğini sanmıyorum. "
"Orayı kapatacağız dedim. Arkadaşım bize ayarlayacaktı. "
"O zaman kendi düğününden önce yaparsın Hoseok. Sonra Yoongi seni dansöz kızların arasında bulduğunda kapıya koysun seni. Harika değil mi?"
Jimin bunu derken güldü."Yoongi seni oracıkta bırakıp arkasına bakmadan gider."
"Tanrım, moralimi bozmak için mi doğdunuz siz? Hem biz bir süre evlenmeyeceğiz. Hem onu iki hafta görmeyeceğiz. Gitmeden küçük kutlama tarzı bir şey istemiştim."
"Balayından geldikten sonra mutlaka beraber gideriz Hoseok. Çift olarak."
"Bak bu da olabilir." Diyerek Hoseoku ikna etmişti.
"Seokjin takımına bayıldım. Kumaşı da güzel görünüyordu. Pahalı duruyor." Dedi Jimin gülümseyerek.
"Değil mi? Oldukça zarif... Kuğu gibi olacağız."
"Fotoğraf çekimi yapacak mısınız?" Diye sordu Jungkook kurabiyeden yerken. Seokjin kafasını salladı.
"Düğünden önceki gün. Fazla fotoğraf istemiyoruz. Sade ve şık mekanlara gideceğiz."
"Harika! "
"Jimin bizde gidelim mi? Onlardan sonra biz de deneriz."
"Biz neden deniyoruz Jungkook? Bu onların düğünü."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TWO BABIES TAEJIN/VJIN
Fiksi PenggemarÜnlü Gucci modeli Alfa Kim Taehyung sıkışık programı nedeniyle oğluyla ilgilenememektedir. Bakicilarina zorluk çıkaran oğlu için annesini evine çağırır. ancak yurt dışında olan kadın, kuzeni Kim Seokjin i oğluyla ilgilenmesi için Taehyung 'un yanın...