اقتباس

4.4K 133 22
                                    

لفت همس رأسها و واجهها بقماشه وتسللت للاسفل ....
زفرت براحه فهى تعلم بأن الجميع الآن فى فرح عبد الهادى وهى أبات ذهاب معهم ....

اتجهت لسطبل الخيل واختارت واحد منهم بالوان الاسود وصعدت عليه مررت ثوانى واخذت تسباق رياح اما هو تصنم مكانه فهى تلك الفتاه التى رائها منذ سنتين وكنت أيضا تركب خيل .....

.............

دفعتها زينب بعنف وهى تهتف بهستريه كده كده هتموتى على أيدى كادت أن تسقط من على درج ولكن امسكتها زينب ببرود وهى تردد بدون وعى ....

انتِ اللى خطفتى منى لو مكنتيش دخلتى حياتنا كأن زمانه تقبلنى فى حياته كله بسببك انتِ وكلتى دماغ كل بحملك....ثم اكملت بفحيح افعى...بس انتِ مش هتعيشى و الا ابنك تركت يدها ليهوا جسدها على درجات سلم....

_______________

وقفت وعد وهى تضع يدها على خصرها واكملت بلهجه آمر...تصرفاتك اللى هتحدد حياتك معيا ودلوقت هتنام على الارض ....

زفر بضيق وأكمل ...دى المفروض ليله العمر ما اكيد انتِ الابتلاء اللى هكفر بيه عن ذنوبى....

.....
نتكلم عن شخصيات شويه انتِ كنت نزلت صوره البنت الملثمه على أساس إنهُ هيشوفها بنفس شكل فى اول لقاء بس انا غيرت أحداث الفصل الأول قبل اما نزلهُ

همس👇

زين 👇
دكتور أمراض نفسيه فى نفس عمر سيف وهو صديقهُ


وعد يتيمه الام و الأب فى ال١٩ من عمرها فى أولى كليه👇

عبد الهادى افتعال الكثير من الجرائم فما مصير حياتهُ


المفروض كنت نزلت فصل جديد يوم السبت كنت تعبانه شويه والنهارده شوفت تفاعل البارت {15}تفاعل اقل جدا على الفوت و الكومنتات كتبت نص الفصل ومكملتهوش عشان احباط تفاعل الآن تفاعل مقياس ان روايه عجبكم .... عدد الفصول الصراحه مش عارفه هتبقى كم على حسب قفلت الاحداث هتبقى امتى..
هشوف تفاعل على البارت ال١٥ هنزل بكره البارت وكمان كل ما تفاعل بيبقى حلو انا بنزل أسرع الآن فى فتره هوقف عشان امتحانات الكليه فكان أملى اخلصها كلها قبل نهايه شهر وقبل بدايه الامتحانات

وياريت تشاركوا فى رأيكم فى شخصيات واى شخصيات اللى عجبكم....

همس داغرحيث تعيش القصص. اكتشف الآن