OSTRZEŻENIE: jeśli masz słabe serce lub nerwy nie czytaj tego rozdziału bo nie biorę odpowiedzialności, za zawały serca i tym podobne uszczerbki na zdrowiu!!! Ale pamiętajcie kocham was<33
Zatańczyliśmy jeden taniec a ja poszłam do ogrodu.
Siedziałam na huśtawce nagle poczułam ze ktoś lapie mnie za talię przestraszyłam się i gwałtownie się obróciłam, na szczęście zobaczyłam Tommiego.Przytuliłam się do chłopaka i zaczęliśmy rozmowę. Potem zostaliśmy zawołani przez Em, na otworzenie szampana, w tej chwili chłopak powiedział mi coś na ucho co dało mi dużo nie potrzebnych myśli.
-wiesz bo na tym przyjęciu jest ta dziewczyna, tańczyłem z nią i chciałbym jej powiedzieć o moich uczuciach ale nie ma księżyca i gwieździstego nieba, co ja mam zrobić?-zapytał się mnie chłopak
-zaczekaj aż będzie księżyc i gwieździste niebo-powiedziałam szczerze czułam lekką zazdrość podobał mi się, ale nie mogę zmienić jego uczuć
Poszliśmy z chłopakiem na taras gdzie byli już wszyscy, Harry podał nam kieliszki z szampanem bezalkoholowym, tak mi się przynajmniej wydaje. Nigdy nie piłam alkoholu więc nie wiem jak smakuję.
Nagle wybiła północ, każdy był lekko pijany bo okazało się że był to szampan z alkoholem. Na niebie pojawiło się tysiące kolorowych iskierek, był to piękny widok, wtedy Tommy złapał mnie za rękę i obrócił w swoją stronę. Zrobił rzecz której się nie spodziewałam, pocałował mnie, szczerze to pewnie przez ten alkohol, oddałam przez chwilę pocałunek ale przerwałam go uświadamiając sobie, że nie jest to fair w stosunku do niego, ponieważ jest lekko pijany a nikt, kto pije pierwszy raz na pewno nie potrafi zapanować nad tym co robi, najpewniej nie myślał logicznie.
Em nie puściła mnie abym wróciła do domu bo stwierdziła że rodzice mnie zabiją, z resztą nikt nie wrócił do domu, ja szczerze najlepiej się trzymałam z pośród wszystkich, a było dużo osób, nie wszystkich znałam, bo nie byli ani z naszej obecnej szkoły ani z dawnej. Dostałam pokój z tom tomem, szczerze wolałabym mieć z Em, nie czułam się dobrze z tym że pocałował mnie.
Nie mogłam zasnąć, myślałam o słowach chłopaka (...)na tym przyjęciu jest ta dziewczyna, tańczyłem z nią i chciałbym jej powiedzieć o moich uczuciach ale nie ma księżyca i gwieździstego nieba(...) czyli to musi być jedna z dziewczyn z tąd, nie widziałam z kim tańczył chłopak, Em na pewno można wykluczyć bo dowiedziała się o tym, Mia też odpada bo jest z Jackiem, Ava chyba też nie z resztą nie wiem, ale przecież każda dziewczyna z tąd idzie na przyjęcie urodzinowe moje i Em. Może Tommy skłamał, może się bał i wolał iść ze mną nie wiem co mam o tym myśleć.
Myślałam tak przez chwilę aż nie poczułam ręki na mojej tali, pewnie należy do blondyna pomyślałam. Czułam jak chłopak przesuwa mnie do siebie i całuje w czoło, zdziwiłam się bo przecież jest zakochany w innej.
-co ty odpierdalasz chłopie?-zapytałam cicho
-przytulam się do ciebie-powiedział spokojnie chłopak
-no właśnie czuję, ale przecież podoba ci się jakaś dziewczyna czemu nie mogłeś wtedy jej pocałować? tylko mnie i to jeszcze na oczach wszystkich, a teraz to. Mogłeś podejść do tej która ci się podoba i teraz leżeć z nią i się do niej przytulać-powiedziałam na spokojnie
-nie podoba ci się to?-Tommy
-czuję się dziwnie, i tak wogule jesteś pijany więc nie myślisz logicznie-powiedziałam
-myślę-powiedział chłopak
-nie myślisz-powiedziałam
-gdybym nie myślał logicznie to nie zrobił bym teraz tego i nie pamiętał bym jutro tego-powiedział Tommy
Wtedy poczułam że chłopak znowu mnie całuje nie oddałam pocałunku, ale on uparcie nadal całował, po chwili się oderwał od mnie i powiedział.
-czemu nie oddajesz pocałunku księżniczko?-zapytał Tom Tom
-bo jesteś pijany-powiedziałam stanowczo
-wcześniej też byłem i co oddałaś mi-powiedział chłopak
-tak ale już wytrzeźwiałam-powiedziałam nadal trzymając się swojego zdania
-ja też już wytrzeźwiałem więc robię to myśląc logicznie-powiedział chłopak
Nic nie odpowiedziałam tylko parzyłam mu się w jego hipnotyzujące oczy, on za to zbliżył się do mnie i znowu pocałował byłam w szoku, naprawdę nie rozumiałam tego chłopaka w tej chwila, ale coś z tyłu głowy mówiło mi żebym oddała mu pocałunek, nie wiem czemu to zrobiłam, ale podobało mi się. Oderwaliśmy się od siebie i byłam zdziwiona a chłopak ewidentnie był zadowolony.
-dobrze całujesz pomijając to ze jesteś pierwsza osoba z którą się całuję-powiedział blondyn
-dzięki wiesz ja idę spać dobranoc - powiedziałam (byłaś jakby co przebrana już w rzeczy Em)
-też idę spać tylko zadzwonię do chłopaków-powiedział spokojnie chłopak ja tylko pokiwałam i zaczęłam robić coś na telefonie, słyszałam rozmowę Tommiego z jego przyjaciółmi, ale jakoś mnie nie interesowała, nie wiem kiedy ale zasnęłam, przez to że mam płytkie sny przebudziłam się jak poczułam kogoś rękę na mnie, ale to zignorowałam i poszłam spać dalej.
---------------------------------------------------------------------
słowa 778
tik tok tommnit_
love you guys🤍🤍🤍🤍
CZYTASZ
Collage... | Tommy x reader |
أدب الهواةTommy x reader Opowieść opisuje losy 16-letniej Y/n z wielkiej Brytanii która chodzi do jednej z najlepszych szkół. Powieść opisuje jej życie. Ważne Info jest tu tylko Pov Y/n bo chce aby nie zdarzało pov innej osoby za dużo ROZPOCZĘCIE - 4 Listopa...