Vratim čašu sa vinom na sto i posvetim se Ani, donela je fascikle u moj dom nakon njenog radog vremena a to može da znači samo jedno – neće mi se dopasti.
- Sedi Ana. Da li želiš čašu vina? – punudim je. Ana nije samo moja asistentkinja ona je neko kome bezuslovnom verujem kada su u pitanju moje finansije.
- Zašto da ne? Bio je ovo dug dan – sela je pored mene umorno.
Uzmem još jednu čašu za vino i sipam joj a usput dolijem i za mene.
- Izvoli.
- Hvala ti – nasmešila mi se i otpila dobar gutljaj.
- Da li želiš prvo dobre ili loše vesti?
- Dobre – izdahnem.
- Deonice firme tvoje rođake su porasle, donela si dobru odluku kada si odlučila da joj daš novac da otvori „Satex", iako ona to zapravo ne zna.
- Nije tu reč o odluci, ona je porodica a porodici treba pomoći, pa čak i mojoj – kažem jednostavno. Nikad nije bila stvar u novcu.
- Ali drago mi je zbog nje – kažem ponosno.
- Druga? – uzmem čašu sa vinom.
Otvorila je fasciklu i pružila mi slike.
- Kevin i Lola su se verili danas.
Pogledam u sliku mog bivšeg dečka i njegove nove verenice. Izgledali su srećno i zadovoljno. Znala sam da ima drugu samo nisam očekivala da će ovoliko boleti.
- Izgleda da je naslednica „Tehnosa" dovoljno dobra za njega – komentariše Ana.
- Izgleda – izdahnem pa spustim sliku a onda uzmem vino, druge slike nisam želela da gledam.
- Žao mi je Klarisa – rekla je meko. Znam da joj je žao.
- U redu je, bilo je za očekivati da nastavi dalje – namrštim se.
- Nije u redu! Ono što ti je uradio nije u redu, naročito nakon svega što si učinila za njega.
- Takvi su ljudi Ana, uvek prvo gledaju sebe.
- Za ime Boga, sredi mu otkaz! Zbog tebe je tu gde jeste!
- Nije sve moja zasluga.
- Obe znamo da jeste! Ne možeš da pređeš tek tako preko ovog. Ti nisi dovoljno dobra za njega i njegovu majku? Oni nisu dovoljno dobri za tebe! Oni! – bila je ljuta.
- Sad više nije važno zar ne? Prekinuli smo.
- Nije u tome poenta. Poenta je u tome kako je to učinio. Ti nisi dovoljno ambiciozna za njega? Hej, ti!
- Nije važno Ana.
- Važno je! Zajedno ste od kad je bio bedan pripravnik, napravila si mu karijeru, uvukla ga u svet velikih igrača a on te je odbacio jer, odjednom, ti više nisi dovoljno dobra. Treba da mu saspeš istinu u lice i zgaziš gada.
- Zašto?
- Osveta!
- Bolelo je, ali to nije razlog da sama sebi uništim život, sve prolazi Ana.
- Kako možeš biti tako mirna?
- Moja baka, Klarisa, po kojoj sam i dobila ime često mi je ponavljala samo jednu stvar.
YOU ARE READING
Razuveri me
RomanceKlarisa čvrsto veruje u stabilnu vezu vezu i podršku partnera kroz život. Njeno uverenje se ne menja čak ni kada je dečko napusti nakon četiri godine veze. Za razliku od Klarise, Blejk je pobornik veze bez obaveza. Kada ovo dvoje nesvesno spoji Blej...