8

12.3K 632 3
                                    

Blejk i ja stižemo u hotel, moramo da prespavamo.

- Izvolite gospođice Johanson – recepcioner mi pruža ključ.

- Hvala.

Unesemo stvari i Blejk primeti jedan krevet.

- Rezervisala sam sobu jutros za mene nisam znala da ćeš i ti poći sa mnom – objasnim.

- U redu je, treba da mi pokažeš sve čari veze – nasmešio se.

- Idem ja da naručim večeru, ti se istuširaj – kažem.

- U redu.

Ja sam naručila večeru i izvadila neke svoje stvari, za to vreme Blejk se istuširao i prošetao ispred mene u svom Bogom danom telu koje je nemoguće ignorisati.

- Idem ja pod tuš – zgrabim pidžamu i zatvorim se u kupatilo.

Nakon tuširanja primetim da je večera stigla, zato pustim kosu i pridružim se Blejku.

- Gladna? – pita me.

- Jesam.

- Vino? – ustao je.

- Da. Hvala.

Blejk otvara vino i sipa mi u čašu, zatim sipa viski za sebe. Čudno, zapamtio je koje vino pijem.

- Izvoli.

- Hvala – uzmem vino i pomirišem ga.

- Dobro je – kažem stručno i on se nasmeši.

- Ima jedno pitanje – rekla sam značajno.

- Slušam.

- Zašto si krenuo na put?

- Objasnio sam ti.

- Ne sa mnom, na zimovanje, Lea je bila ubeđena da nećeš pristati.

Izdahnuo je mirno.

- Moja majka je bolesna.

- O, žao mi je.

- Hvala. Želi da provedemo što više vremena zajedno, kad sam joj predložio zimovanje bila je oduševljena.

- Znači ovo je zbog tvoje majke?

- Manje-više, moja majka je jako dobra osoba, smrt moje sestre je skoro uništila, da nije bilo Lee o kojoj je morala da se brine ne verujem da bi preživela.

- Nije lako izgubiti dete.

- Verujem da nije. Lea je bila jako problematična, smirila se u poslednje vreme ali bila je nemoguća – izdahnuo je.

- Sada se sve čini u redu, moja majka je srećna i želim da ostane tako, bar koliko može.

- Dakle planiraš puno zajedničkih porodičnih trenutaka u budućnosti.

- Naravno, sredio sam Leu i nabavio devojku, sve to mojoj majci prija i čini je srećnom.

- Nisam li ja sve to uradila? – nasmešim se.

- Trivijalna sitnica.

- Aha.

- Voziću auto dva dana zbog tebe, to je veliki ustupak sa moje strane.

- I dva dana u povratku – podsetim ga.

- Veza zahteva veliku žrtvu – zeza me.

Razuveri meWhere stories live. Discover now