18

12K 626 0
                                    

Moje seme savršene devojke je očigledno raslo veoma sporo. Vratila sam se svom životu, Lea i dalje dolazi kod mene ali na poslu i čujem od nje da je Blejk bolje, hoda bez problema. Poslao je dva tipa po svoje automobile i to je to. Počinjem da mislim kako sam pogrešila, možda on stvarno misli sve ono što je rekao. Možda stvarno ne želi vezu, ili ne želi vezu sa mnom.

Bila sam, moram priznati, tužna i krenula sam kod Ane. Otvorila je bocu vina samo za mene.

- Divna si – kažem joj.

- Želim da proslavimo.

- A jel? Šta slavimo? – da nisam nešto zaboravila.

- Kako šta? – namrštila se.

- Ne, zaista. Šta slavimo?

- Tvoju sigurnost - odgovara mi nesigurno.

- Ne pratim te.

- Nisi li ti rekla Blejku da zaštiti tvoje podatke?

- Nisam – iznenadim se.

- Zaštitio je moje podatke?

- Da. Bar mi je tako Majk preneo.

- Zovi Majka – kažem joj.

- Evo.

Ana je pozvala Majka i rekla mu da mi objasni situaciju.

- Dobro veče gospođice Bolen, Johanson.

- Majk ne persiraj mi - ja ne komuniciram sa njim, to radi Ana zato je sa njom slobodniji.

- U redu, laički stavljen je fajervol korporacija Dalton na sve tvoje podatke.

- Sve?

- Da, Kalrisa Bolton, Klarisa Johanson, tovja privatna imovina, akcije, firma, škola, stipendije, apsolutno sve je pokriveno, čak ni ja ne mogu da provalim zaštitu.

- O, hvala ti Majk.

- Hvala tebi, pretpostavljam da ti moje usluge više neće biti potrebne.

- Javiće ti se Ana, čuvaj se.

- I ti.

Prekinem vezu i zamislim se.

- Nisi znala? – pita me Ana.

- Nisam, ali nisam se ni čula sa Blejkom cele nedelje.

- Ne razumem vašu vezu.

- Nije veza, on ne želi vezu a ja sam se trudila da mu neprimetno pokažem kako je lepo biti u vezi.

- Ne kapiram?

- Mislim da je zaljubljen u mene ali da to nije shvatio, i mislila sam da će shvatiti ali ni glasa od njega, a sad ovo. Zašto mi nije rekao?

- Ne znam, nije on Kevin pa da ga shvatim u sekundi.

- Ne, nije – sednem umorno na krevet.

- Mislila sam da sve imam u rukama znaš? Sad iskreno ne znam šta da mislim.

- Zaljubljena si u njega zar ne?

- Da, jesam – namrštim se.

- Znaš... uvek sam ti se divila.

- Zbog čega?

- Zbog toga kako mirno uvek prihvataš svaki kraj, ne samo ljubavne veze, bilo čega uopšte.

- To je problem. Ja ne želim kraj ali ovaj njegov potez... mislim da je rekao sve.

Razuveri meWhere stories live. Discover now