7

12.5K 626 3
                                    

Posledice odluka koje se donesu uveče osete se ujutru. Celog jutra idem kao blesava naokolo pitajući se šta je dođavola značio onaj flert sa Blejkom i zašto sam pristala na igru nadmudrivanja. Tehnički sam obećala da ću spavati sa njim. I nas dvoje u vezi mesec dana! O čemu sam razmišljala?

Nakon što ukorim sebe nekoliko puta rešim da pobedim jer usluga od Blejka Daltona meni znači puno. Dakle sva raspoloživa sredstva, što znači Lea.

Lea me nije izneverila, došla je na senasu.

- Ovde si, treba mi tvoja pomoć - napadnem je i to je iznenadi.

- Mislila sam da ti meni pomažeš – nasmešila se.

- Želim da znam sve o tvom ujaku.

Podigla je obrve začuđeno.

- Ne pitaj samo mi pomozi.

- Opa, šta se dešava?

- Upravo sam ti rekla da ne pitaš.

- Helo to sam ja.

- U redu, tvoj ujak ne veruje u veze, ja treba da mu dokažem suprotno.

- Suprotno?

- Želim da mu pokažem da je stabilna veza bolja od noći neobaveznog seksa.

- Vau.

- I nikome ni reči o ovome.

- Pa ne znam... šta tu ima za mene?

- Šta želiš? – manipulator je na ujaka.

- Recimo da ukoliko u bliskoj budućnosti nešto zaserem ti ćeš biti moj alibi.

- Pazi na rečnik mlada damo i može. Nemoj samo da ubiješ nekog.

- Neću, sačekaj me posle časova možemo na burgere.

- Dogovoreno.

Kako se ispostavilo Lea ne zna puno stvari o svom ujaku, on je za nju neko ko je zatvoren ali nije bila ni bez informacija. Ovezla sam je kući, kod babe i deda a onda me je njena baka naterala da popijem čaj sa njom. Ne znam zašto Blejk ima problem kada ima tako divnu porodicu.

. . .

Spremim se za prvi sastanak, sa većim uzbuđenjem nego što bi trebalo, odabrala sam miran restoran i stigla sam pre Blejka. Velike su šanse da on uopšte neće doći. Naručim vino i viski, onda naručim predjelo, glavno jelo i desert jer tip kasni petnaest minuta.

Na moje iznenađenje Blejk je ipak došao.

- Izvini što kasnim molim te, nije bilo namerno – seda za sto i gleda u piće.

- Naručila si? – pita me.

- Da - kažem i konobar u tom trenutku donese predjelo.

- Izvolite.

- Hvala.

- Kako te nije bilo naručila sam i hranu, gladna sam.

- U redu je.

- Šta te je zadržalo? – pitam ga.

- Neki tip je udario u moj auto kada sam izlazio sa parkinga, dok smo se dogovorili oko popravke vreme je proletelo.

- Nisi zvao policiju?

- Ne, to je dodatna gnjavaža, dogovorili smo se džentlmenski.

Razuveri meWhere stories live. Discover now