14

12.1K 631 3
                                    

Blejk i ja sedimo na kauču, tj. on sedi i gleda nešto na laptopu a ja ležim i gledam Anđelinu Džoli kao Laru Kroft. Film sam već gledala pa sam rešila da malo radim na vezi.

- Hladno mi je na stopalima – kažem pa podignem stopala na Blejkove noge dok sam kao udubljena u film. Nije rekao ništa ali je obuhvatio rukom moja stopala da ih zagreje. To je bio slatko.

- Da ti poručim čaj? – pita me. Ovo nisam očekivala.

- Može – odgovaram ali ne sklanjam pogled sa tv-a.

Cujem ga kako naručuje dva čaja i smeškam se, smeškam.

Čaj stiže brzo i Blejk ustaje, film i dalje traje. Stavio je dva čaja ispred nas pa se vratio i doneo tanko ćebe. Pokrije me lepo i možda on ne zna ali ove sitnice čine vezu divnom.

- Da li planiraš još da radiš? – pitam ga.

- Ne – kaže umorno.

- Dosta je za večeras.

Uzmem ćebe pa se naslonim na njega a onda nas oboje pokrijem. Uzmem daljinski i krenem da listam kanale. Napokon pronađem neki film za muškarce, sa automobilima i ostavim.

- Može ovo? – pitam ga.

- Može – potvrdio je a onda smo kao stari bračni par popili čaj u miru gledajući tv.

. . .

- On je tiranin! Ko je on da mi bilo šta zabranjuje?

Uhvatim se za čelo jer Lea već neko vreme prosipa drvlje i kamenje po ujaku. Blejk joj je očitao bukvicu i bila je mirna ali kada je izašao iz apartmana bes je izašao iz njenog sitnog tela i još uvek se ne vraća tamo.

- ... i ja ne znam zašto ga uopšte trpiš? – završava, napokon.

- Jesi li izbacila sve iz sebe? – pitam je.

- Ne! – viknula je.

- Ok, kao prvo. Preteruješ. A i tvoj ujak. Oboje ste tvrde pečenke.

- Šta to uopšte znači?

- Znači da ste oboje tvrdoglavi. Tvoje ponašanje deluje lako a Blejk je reagovao preterano.

- Ti si moj psihić!

- U školi, ovde sam devojka tvog ujaka.

- Znači na njegovoj si strani! – ljuti se.

Ustanem i zagrlim je.

- Nisam ja ni na čijoj strani Lea, razumem te, mlada si, hormoni luduju ali malo ih kontroliši, pokušaću malo da ublažim Blejka. Može?

- Nemam neki izbor, zar ne?

- On je zabrinut za tebe. On nema decu i nema pojma kako da se snađe sa tinejdžerkom, ali mogu da se kladim u život da bi nekom skratio glavu zbog tebe – uveravam je.

- Ne deluje tako – počinje da se smiruje.

- Ali tako je. Biće sve u redu, porodica je važna. Ne zaboravi to.

- Zaboravljam da ni ti nemaš porodicu.

- Nemam ali ti imaš, uživaj sa njom dok možeš, stvori divne uspomene na porodičnim putovanjima jer, veruj mi, momaka će biti i previše, naročito za jednu lepu naslednicu poput tebe.

- Pa lepa sam.

- Ne žuri da odrasteš jer dete si manje od dve decenije a odrasla osoba definitivno više od dve decenije.

Razuveri meWhere stories live. Discover now