17

12.2K 635 10
                                    

Spakovala sam neke svoje stvari i sitnice a onda sam se privremeno preselila kod dečka na probi-lažnog dečka-bivšeg dečka-ljubavnika. Ne radim ja ovo zbog nekakve osvete, istina je zapravo prilično jednostavna. Stalo mi je do njega i brinem se, ne želim da mu se nešto dogodi.

Ponela sam svoj lap top, Netflix će mi praviti društvo i raskomotila se u njegovoj kući dok je on spavao. Doktor mu je dao lekove za bolove i gospodine Dalton je drogirao sina uz moju „stručnu pomoć." Čim sam se raskomotila, Lea i njen deda su otišli. Pustim seriju, sipam sebi dobro vino i napravim večeru. Znam da će se Blejk uskoro probuditi zato postavim sto a onda se posvetim traženju nekih filmova za večeras jer ovaj vampir ima da bude budan.

- Ti si kuvala? – čujem Blejka iza sebe. Okrenem se i ugledam ga kako jedva hoda. Ustanem i krenem ka njemu da mu pomognem.

- Naravno da sam kuvala, ja sam iz Teksasa – pomognem mu da dođem do stola.

- Hvala.

Sipam mu sok a meni vino naravno.

- Ti si na lekovima – pojasnim.

- Ne mogu da verujem da sam ovoliko dugo spavao zbog lekova – čudi se.

- Ubedila sam tvog oca da ti poveća dozu.

- Šta?

- Ovako si odspavao duže i noga ti je duže odmorila, da nisi uzeo lekove špartao bi tamo-amo, ti ne umeš baš da sediš – on je aktivan.

- I ovde si.

- Naravno da sam ovde, osim toga na raspustu sam.

- Ti si baš uporna osoba, drugu na tvom mestu bih do sada pedeset puta oterao.

- Biće da sam jako pala na tvoj šarm – našalim se.

- Nije trebalo da me drogiraš, cele noći ću biti budan.

- Pazi ko mi kaže! Ali ne brini, pronašla sam sjajne filmove na Netfliksu.

- Moram da radim.

- Pa radi, a sad jedi hrana samo što se nije ohladila.

. . .

Dok ja šetam Netfliksom ne pronalazim ništa što mi drži pažnju zato se posvetim Blejku koji naravno radi na laptopu.

- Buljiš u mene – primećuje. On sedi pored mene, noga mu je podignutra na stolu ispred a laptop u krilu.

- Odakle ti poznaješ bivšu verenicu mog bivšeg dečka? Lola Grejdi – tek sad mi je palo to na pamet.

- Jednostavno je poznajem.

- Kako?

Sklonio je laptop i okrenuo se ka meni.

- Družila se neko vreme sa mojom mlađom sestrom. Kao klinka bila je zacopana u mene.

- O – nova informacija.

- A kad je porasla?

- I dalje je bilo klinka koja je sa mojom sestrom bežala iz škole samo što je postala umišljena.

- Kako to?

- Ona je iz imućne porodice, ne kao ti recimo, ali razmažena je, podseća me na one žene koje samo zvocaju.

- Dakle niste prijatelji? – to me veseli.

- Nismo.

- Kako noga? – pitam ga.

Razuveri meWhere stories live. Discover now