2

14.1K 676 11
                                    

- Šta ovo bi jebote? – izletelo mi je.

- Wau – Lea je ustala sa osmehom.

- Izvini, nisam želela da psujem.

- Ma slobodno šta ti je? Nokautirala si mog ujaka! Niko, ali niko ne sme tako da razgovara sa njim – mala je bila oduševljena a ja preplašena.

- Vidim i zašto – rešim da se uhvatim malo ujaka.

- Tip ima tu vibru kao da... kao da... – zastanem jer želim da ona završi rečenicu.

- Može da te zgromi u sekundi? – nagađala je.

- Tako nekako. Je li uvek takav?

- Ne znam, nije. Zapravo ne znam, uglavnom ga viđam kad nešto zajebem i može se reći da mu se to ne dopada.

- Zar ne živiš sa njim?

- Ne, živim sa babom i dedom ali prošle nedelje sam se privremeno presila kod ujaka jer su baka i deka na putu.

- O.

- To su mi rekli, zapravo baka je bolesna i deda je sa njom na lečenju.

- To je tužno.

- Da – očigledeno voli baku i deku.

- Kako se slažeš sa ujakom?

- Nikako, on nema skoro uopšte slobodno vreme, viđamo se u prolazu.

- Pa... kako ćemo ovo da rešimo?

Slegnula je ramenima.

- Moramo ovo da rešimo jer u suprotnom tvoj ujak će rešiti mene.

- Šta predlažeš? – pita me.

- Pa za početak moraš da izvadiš to iz nosa i predlažem razgovor tri puta nedeljno. Da napravimo neki napredak da te ujak ne bi ispisao iz škole jer ako odeš više ti ne mogu pomoći.

- Ne mogu da kažem ne curi koja je izbacila mog ujaka iz kancelarije!

- Ja nisam cura, ali hvala na komplimentu. Kao znak dobre volje stavi to... pronađem salvetu.

- Ovde – pokažem joj.

Lea je izvadila oba pirsinga.

- Bože dragi ne mogu da verujem da si sama probušila nos – umalo se ne zgadim.

- Led čini čudo.

Namrštim se.

- Krvariš – pronađem još salveta i dam joj.

- Ako me ujak ispiše iz ove škole...

- Da li želiš da te ispiše?

- Ne!

- Onda ćemo se potruditi da tako bude.

- U slučaju da me ispiše želim to nazad – pokazala je prstom na salvetu.

- Je li to uopšte higijenski?

- Ne znam – slegnula je ramenima.

- Nije! Daću ti moj broj telefona da me nazoveš i saopštiš mi kako će kod kuće proći razgovor sa ujakom.

- Šta da mu kažem?

- Pa... za početak ponudi izvinjenje što si stvorila nered.

Razuveri meWhere stories live. Discover now